Thursday, May 16, 2024

The Gray Enemy

Brian vyšiluje, protože to čeho se obával, se konečně děje.


"Um, co přesně děláš?" Justin se váhavě zeptal, když nakoukl do koupelny, kde Brian posledních pětadvacet minut byl.


Měl trochu obavy, protože neslyšel, že by tekla voda ani vlastně žádné jiné zvuky, které by odtamtud vycházely. Ale teď byl ještě víc znepokojený, když viděl, že Brian dělá... co to sakra dělal?


"Nic." Brian zamumlal, stále zcela soustředěný na svůj rozkrok, dokonce měl zapnutou baterku na telefonu a prohlížel si sám sebe v zrcadle.


"Jsi si jistý?" Zeptal se Justin trochu nejistě. "Protože z mého pohledu to vypadá, že něco rozhodně děláš."


"Ano, jsem si kurva jistý!" Brian najednou frustrovaně zavrčel.


"Tak jo," odpověděl Justin zmateně a nemohl si pomoct a dál ho pozoroval. "A můžu ti nějak pomoct s tím, co neděláš?"


"Můžeš vrátit čas?" Brian se otráveně zeptal.


"Kéž by." Justin se zasmál a konečně vešel do koupelny. "Proč?"


"Jen tak," Brian pokrčil rameny a dál se díval na svého ptáka.


"Jsem z tebe kurevsky nervózní, Briane," řekl Justin a hlasitě polkl. "Počkej, nenašel jsi... ehm... bulku, že ne?" Jeho hlas byl plný obav.


"Ne," řekl Brian pevně.


"Díky bohu." Na Justinově tváři byla patrná úleva. "Na chvíli jsi mě vyděsil."


"No, měl bys být vyděšený... protože tohle je kurva v prdeli!"


"Mohl bys to upřesnit?"


"Ježíši, fajn, pojď sem a podívej se na tohle." Brian se k němu otočil a namířil baterku na jeho ochlupení. "Je to to, co si myslím?" zeptal se nervózně.


"Myslíš šedivý chlup?" Justin svraštil obočí.


"Kurva! To jsi nemohl prostě lhát?"


"Nevěděl jsem, že mám... ptal ses!"


"Tvoje práce jako mého partnera spočívá v tom, že v takové situaci lžeš!"


"Odkdy?"


"Odjakživa, zatraceně!"


"Je to jen hloupý šedivý chlup, Briane... všichni je jednou budeme mít... to je prostě život." Justin ho uklidňujícím způsobem pohladil po ruce.


"Já ne... Já jsem mladej, sexy a kurva nádhernej."


"To jsi," usmál se na něj Justin. "Tohle na tom nic nemění."


"Mění to všechno! Jak mám někoho nechat, aby mi kouřil péro, když tam je tahle příšera?"


"Hm, tím někým myslíš mě? Protože pokud vím, tak šukáme jenom spolu, takže... pokud mi teda nechceš něco říct?" Justin zkřížil ruce na prsou a čekal.


"Nechci." Brian ho ujistil. "Ale jsi dost důležitá osoba a já nechci, abys mě takhle viděl."


Justin se široce usmál. "Briane, mně na tom nezáleží."


"Ale stejně... Nechci to tam."


"Bože." Justin si povzdechl. "Mám prostě najít pinzetu?"


"Jaký to má smysl? Stejně to zase doroste," odpověděl Brian poraženecky.


"Tak to prostě vytrhneme znovu a znovu a znovu... ale nejsem si jistý, co uděláme se zadní částí tvé hlavy... buď ji obarvíme, nebo oholíme." Justin si zamyšleně mnul bradu.


"Cože?" Brian zděšeně zapištěl.


"Klídek, jen si z tebe dělám legraci."


"Blbečku. Málem jsem dostal infarkt."


"No, myslím, že ve tvém věku bychom měli být opatrní, co?"


"Vyliž si prdel."


"To bych asi měl, protože ty s tím budeš mít asi velký problém, vzhledem k tomu, že už jsi taaak kurevsky starej."


"Už jsi skončil?" Brian naštvaně povytáhl obočí.



"Já nevím," Justin se zasmál. "Ty jsi skončil?"


"Co?"


"Je to jenom zasranej šedivej chlup, Briane. Věř mi, že ti ho vykouřím, ať se děje, co se děje."


"Dokaž to."


"Jo?" Justin se nadšeně usmál.


"Ano... ne... Já kurva nevím! Možná bych se měl prostě oholit."


"V žádném případě... Miluju to tak, jak to je."


"Určitě?"


"Určitě." Naklonil se k němu a políbil ho na rty. "Když už, tak si myslím, že je to vlastně sexy."


"To říkáš jen proto, že ti mě je líto."


"Ne, a víš proč?"


"Proč?"


"Protože jsem si toho šedivého chloupku všiml už minulý týden a od té doby jsem ti ho nejméně třikrát vykouřil."


"Cože?" Brian vykřikl. "A proč jsi mi to neřekl?"


"Proč myslíš?" Justin pobaveně povytáhl obočí. "V podstatě máš záchvat paniky."


Brian si povzdechl a ohlédl se do zrcadla. "Je to celkem drsný, co?"


"Rozhodně jsem z toho tvrdý."


"Jo?"


"Mmhmm, sáhni si." Justin si položil Brianovu ruku na rozkrok.


"Páni, tak tvrdý." Brian si olízl rty.


"Takže si můžeme jít zašukat a nenechat si to zkazit šedivým chloupkem?"


"Asi jo." Brian odpověděl a ještě jednou se podíval do zrcadla. "Prostě najdi tu zasranou pinzetu."


Justin s povzdechem zakoulel očima. "Hned to bude."

No comments:

Post a Comment