Thursday, May 16, 2024

It's Different

Jedna z mála nocí, kdy Brian nechá Justina, aby ho oš*kal a je nucen udělat nějaké přiznání... prostě krátké, sladké a doufejme, že žhavé :P

18+


"Kurva, Justine," zasténal Brian s tichým zasyčením, když do něj začala pronikat hlava Justinova penisu.


"Bolí to?"


"No, už je to nějaká doba," odpověděl Brian se smíchem.


"Když je někdo tak tvrdohlavý jako ty," škádlil ho Justin.


"Nejsem tvrdohlavý, jen mám... zásady. A kromě toho, ty v tomhle směru nejsi zrovna malý."


"Díky." Justin se samolibě usmál.


"Tentokrát si nejsem jistý, jestli je to kompliment." Brian se uchechtl.


Justin se zachichotal. "Jen se uvolni," zatlačil o něco hlouběji.


A Brian okamžitě zasténal, sevřel polštář a kousl se do rtu.


"Mám prostě přidat trochu lubrikantu?"


"Ne, nejsem žádná zasraná princezna, a navíc bolest je dobrá věc."


"Dobře." Justin ho políbil na zátylek, jeho penis už byl napůl uvnitř Briana. "Ježíši, ty jsi tak těsný."


"To ti obvykle říkám já."


"Mmm, je to zábava to čas od času změnit."


"Jen si pamatuj, ty pitomče, že tohle už se nebude opakovat."


"Sliby, sliby."


"Jsem smrtelně vážný... Bože." Brian se kousl do ruky, když Justinův penis zajel ještě hlouběji. "Pomalu."


"Promiň." Justin ho na omluvu políbil na rameno. "Prostě si nemůžu pomoct... je to tak kurevsky dobrý pocit."


"Chováš se, jako bys nikdy nešukal nikoho jiného."


"Tohle je jiné a ty to víš."


"Jak jiné?" Brian se podivil a vzápětí zalapal po dechu, když se Justinovy prsty náhle ovinuly kolem jeho péra a pomalu ho hladily.


"VELMI jiné... milujeme se."


"Kriste, chceš snad zabít atmosféru?"


"Takže mi chceš říct, že šukání mě je stejný pocit jako šukání nějakého náhodného bezejmenného chlapa?"


"Zadek je zadek." Brian prohlásil.


"To rozhodně je," ušklíbl se Justin. "Ale tvůj zadek je o tolik jiný než zadek toho chlápka, kterého jsem včera šukal, a víš proč?"


"Nech mě hádat... protože mě miluješ?" Brian se posměšně zeptal.


"Mhmm," zamumlal Justin souhlasně, chytil Briana za bok a pomalu v něm pohyboval penisem. "Uvolni se, nebo se brzy udělám z toho, jak jsi těsný," vydechl.


"Snažím se, věř mi, jen nejsem zvyklý být v této pozici."


"Ty prostě nejsi zvyklý na to, že nemáš věci pod kontrolou."


"Přesně tak," přikývl Brian horlivě. "Je to na nic."


"Vážně? Tohle je taky na nic?" Zeptal se Justin, když silně přirazil, až jeho koule narazily na Brianovu kůži a on konečně zasáhl to správné místo.


"Kurva," zasténal Brian, instinktivně sáhl za sebe a chytil Justina za zadek, čímž si ho přitáhl ještě blíž. "Mmm, to není špatné." Přiznal a přivřel oči.


"Jo, to se vsadím, ten pocit znám až moc dobře," usmál se široce. "Ale pořád jsi mi neodpověděl na otázku."


"Jakou otázku?" Brian se zadýchaně zeptal.


Justin přitiskl rty k Brianovu uchu a ztěžka zašeptal. "Je šukání se mnou stejný pocit jako šukání s někým jiným?" Začal pohybovat boky ze strany na stranu, jeho penis byl stále hluboko v Brianovi a ústy mu sál ušní lalůček.


A Brian měl očividně problém přemýšlet, natož mluvit. "Co na tom záleží?"


"Pro začátek bych rád věděl, že jsem pro tebe víc než jen klasický trick."


Brian si odkašlal. "Myslím, že to už jsme si ujasnili."


"A přesto máš problém přiznat, že můj zadek je lepší než zadek kohokoli jiného."


"Proč se o tom vůbec bavíme zrovna teď?" Brian si postěžoval.


"Protože pro jednou nejsi v pozici, kdy by ses se mnou mohl hádat." Justin ho na vteřinu nečekaně vytáhl a pak ho do něj zase vrazil zpátky.


Celé Brianovo tělo se okamžitě napjalo a hlava mu spadla dozadu. Obličej, který udělal, byl plný blaženosti. "Jak dlouho mě budeš mučit?"


"Dokud to neřekneš." Zašeptal.


"Kriste." Brian zavrtěl hlavou. "Máš lepší zadek... jsi šťastný?"


"Ne tak docela."


"Proboha, přestaň mluvit a už mě ošukej."


"Dobře, zkusím tu otázku přeformulovat... proč mě necháš tě šukat a nikoho jiného?"


"Protože jsem očividně idiot." Povzdechl si.


Justin se tiše zasmál. "A protože...?" Justin ho znovu vytáhl a dráždivě se otíral hlavičkou penisu o Brianův otvor a pak ho zasunul zpátky.


"Do prdele," zavrčel Brian a těžce oddechoval. "Ty mě tady zabíjíš."


"Jenom si to zhoršuješ." Justin do něj vnikl co nejhlouběji a cítil, jak se Brianovy svaly kolem jeho penisu stahují.


"Dobře, fajn, ježíši," řekl Brian frustrovaně. "Nechávám tě, abys mě ošukal, protože z nějakého směšně romantického důvodu chci cítit, jak jsi ve mně." Zavřel oči a snažil se zpracovat, že to řekl nahlas, a pak pokračoval. "A taky proto, že tě kurva miluju... ale hlavně proto, že ti věřím, hlupáku."


"Přesně tak." Justin se široce usmál a cítil, jak se Brian konečně uvolnil. "Protože sex mezi námi není jen sex a věříme si. Proto je to jiné."


"Chytráku." Brian protočil oči.


Justin se zachichotal. "Teď mě nech, ať tě ošukám do bezvědomí."


"No konečně."


"Někdo je nedočkavý." Blonďák se usmál.


"No, mám v sobě tvoje tvrdé péro a cítím každý nervový zakončení, takže řekněme, že nejsem zrovna trpělivý... takže se snaž, Sluníčko."


"Tvé přání je mi rozkazem."


"Ale jak jsem říkal, tohle je kurva naposledy... Bože," vzdychl Brian, když Justin zasáhl jeho prostatu.


"Říkal jsi něco?" Justin pobaveně povytáhl obočí.


"Víš co, přestaňme už mluvit." Brian otočil hlavu a tvrdě a hluboce Justina políbil, aby mu ukázal, jak moc ho chce. "Prostě mě ošukej," zasténal proti jeho rtům.


Justin se okamžitě usmál a dal mu přesně to, co potřeboval.

No comments:

Post a Comment