Tuesday, September 23, 2014

Hádka // 2 //

BEZ VAROVÁNÍ



Brian's POV

Když jsem se ráno probudil, tak už byl Justin pryč, opět na své ranní nejspíš už milionté šichtě, nesnáším, když dělá ranní, rád se k němu po probuzení vždycky tisknu, ale teď jsem mohl leda tak ležet a čumět na ten neuvěřitelně bílý a nudný strop! Raději jsem se tedy vyhrabal z postele a šel si užít horkou, příjemnou sprchu... Bez Justina! Vlastně bych měl možná být rád, že tady neokouní, nemusím tak alespoň poslouchat ty jeho neustálé kecy na Maikeyho účet, je to už pomalu jako říkanka nebo pohádka před spaním, vlastně by se dalo říct, že o něm slyším čtyřiadvacet hodin denně a když jsem naopak s Maikeym, tak ten ryje zase do Justina, pokaždé se proto raději zdekuji dřív, než jednomu z nich vrazím a věřte, že bych se nepřikláněl na žádnou stranu, ať už Justin nebo Maikey, oba jsou úplně stejně na zabití a já nemám daleko k tomu, abych to udělal, to mi můžete stoprocentně věřit! Ale jak jsem řekl, budu s tím muset něco provést nebo si radši vyvrtám díry do hlavy, než ty dva dál poslouchat, jak na sebe vzájemně házejí špínu, to mě raději mučte elektřinou nebo nedostatkem sexu, protože je větší pravděpodobnost, že přežiju právě to, než ty dvě osiny v zadku, které jsou proti sobě spiknutý!

Po sprše jsem na sebe hodil džíny, bílé tílko a svou milovanou koženou bundu a vydal jsem se do jídelny, a ačkoliv jsem měl hlad, tak šlo hlavně o to, že jsem měl takový pocit, že tam najdu nejen Justina, ale i Maikeyho a rozhodně nehodlám být ten, co je nechá bez dozoru!

V momentě, co jsem dorazil na místo, jsem zjistil, že jsem měl absolutní pravdu, Justin byl za barem a Maikey u stolu na druhé straně jídelny společně s Benem... Myslím, že i jemu tohle leze na nervy, alespoň jeho neustálé protáčení očí tomu napovídá!

B: "Tady někdo utekl brzy."
J: "Promiň, začínal jsem v 7 a nechtěl jsem tě budit."
B: "To by sis zkusil a zastřelil bych tě."
J: "Proto jsem to neudělal."
B: "Chytrá hlavinka."
J: "Já vím... Omluv mě, musím vyřídit objednávku."
B: "Jasně!"

Nejprve jsem si do něho chtěl ohledně Maikeyho rýpnout, ale nakonec jsem si to rozmyslel, titulek v novinách 'Brian Kinney byl zavražděn vidličkou rukou svého přítele' se mi opravdu nezamlouvá a vím, že to by byla jen jedna z možností a myslím, že ta lepší!

Debbie: "Udělej s nimi něco!"...Spustila, když mě spatřila.
B: "Ahoj, Debb, mám se skvěle, díky za optání, a co ty?"
Debbie: "Nehraj divadýlko a konej!"
B: "Mohla bys být konkrétnější?"
Debbie: "Ti dva pitomci jsou pořád na ostří nože a já nechci, aby se z mé jídelny stalo místo činu!"
B: "Proč bych měl něco dělat já?! Jsi Maikeyho biologická matka a Justinova adoptivní, tak mě laskavě vynechej!"
Debbie: "A ty jsi Maikeyho nejlepší přítel a Justinův kluk... Pokud je teda dneska den, kdy hraješ na kluky."
B: "Ten není nikdy!"
Debbie: "Ovšem... Tak uděláš, sakra, něco nebo ti mám pomoct tak, že tě někam kopnu?"
B: "Jsi šílenec, víš to?"
Debbie: "A proto mě miluješ."
B: "Nevěř si tolik, Debb, kdokoliv by si mohl hrát na mou mámu."
Debbie: "Neštvi mě!"...Spustila hrozivý, káravý pohled.
B: "Fajn! Jak chceš, udělám něco!"
Debbie: "A hned, pokud by to šlo."
B: "Však už běžím!"...Tohle je opravdu parádní, poslouchám jí na slovo, jak nějakej pes na vodítku!

Chtěl jsem něco udělat dřív, než mi to Debb nakázala, ale nepozorovaně! Jenže teď je všechno v háji, Debb mě má pěkně pod pokličkou a pokud se ti dva zabijí v nějaké temné uličce anebo si na zabití toho druhého najmou nájemného vraha, v očích Debb budu ten, kdo za to může... Proč já se vždycky připletu do přestřelky? Proč?!

B: "Ahoj, hrdličky."
Maikey: "Ahoj."
Ben: "Briane, tak rád tě vidím, určitě nebude vadit, když si na chvilku odběhnu."
B: "Ale..."
Ben: "Udělej s ním něco,"...Potichu přecedil mezi zuby, když zdrhal.
B: "A tak jsme sami."
Maikey: "Jo, jasně."
B: "Jak se máš?"
Maikey: "Skvěle."
B: "Já taky, díky za optání... A co je nového?"
Maikey: "Nic."
B: "Vy Novotny nejste v pokládání milých otázek zrovna zběhlí."
Maikey: "Hm."

Bože, umírá snad na nějakou nevyléčitelnou nemoc anebo si jeho hlasivky hledají podnájem?! Jinak nechápu, proč se chová, jak kdyby byl napůl mrtvej anebo ještě hůř! Tohle mi tak leze na nervy, jestli se ti dva nevzpamatují, budu já tím nájemným vrahem a ze své kapsy!

B: "Šukal jsem s Benem!"
Maikey: "Hm... Co?!"
B: "Tady ho máme... Vítej na světě!"
Maikey: "Ty seš blbec! Tahle připomínka nebyl zrovna dobrý tah, Briane."
B: "No tak se hned nečerti, jen jsem chtěl, aby ses vzpamatoval."
Maikey: "No vyšlo ti to."
B: "Já vím! Tak co ty a Justin?"
Maikey: "Co s námi?"
B: "Jak dlouho spolu hodláte hrát hru na nemluvení?"
Maikey: "Dokud se neomluví!"
B: "A co udělal tak hrozného?"
Maikey: "Řekl... To je jedno."
B: "Hezky to vysyp!"
Maikey: "Kašli na to,"...Zvedl se k odchodu.

Ne, víte vy co? Já nezabiju ty dva magory, ale rovnou sebe, protože já to vzdávám s oběma, jsou to jelita praštěný a tenhle jejich konflikt je jen a jen jejich věc, já to vzdávám, ať se třeba poserou a Debb uvzteká!

B: "Tak už si na mě uděláš čas?"...Chytil jsem ho za ruku, když kolem mě probíhal.
J: "Myslel jsem, že máš rande s Maikeym."
B: "Bože můj! To už se s ním nesmím bavit, protože se chováte jak pětiletí?"
J: "To jsem neřekl!"
B: "Ale ani bys nebyl proti, že?"
J: "Víš co, nechci se bavit o Maikeym."
B: "To by se mi líbilo, ale musíme... Nejdřív mi ale dej tu pusu, na kterou čekám od probuzení,"...Stáhl jsem si ho k sobě a přitiskl se na jeho rty.
J: "Musím se zase pustit do práce,"...Vydechl.
B: "Nejdřív mi řekneš, co se mezi vámi stalo."
J: "Říkal si, že tě to nezajímá!"
B: "To bylo předtím, než to začalo ovlivňovat můj osobní život!"
J: "No je mi líto, ale nechci se o tom a ani o ničem byť vzdáleném s Maikeym, bavit... A teď mě pusť, jdu roznášet,"...Vysmekl se a utekl.

Já se snad poseru! Z Justina, z Maikeyho, z Debb, z celého tohohle dojebaného světa, vždyť tohle není normální, co se stalo tak hrozného, že o sobě navzájem nechtějí ani mluvit, natož se slyšet nebo vidět? Já už zkrátka nemám sílu na ty jejich hovadiny, přísahám bohu, že to zkusím ještě jednou jedinkrát a pak na to z vysoka seru!

No comments:

Post a Comment