Saturday, March 30, 2024

Young and Hot Forever

Ahoj! Asi nemá cenu něco psát, řekla bych, že teď už to znáte, takže Vám jen popřeju ať si užijete čtení (a taky krásné Velikonoce! 🐰) a snad zase někdy na viděnou! 💕


Brian a Justin se dodívali na Upíří deníky a nyní diskutují o možnosti být upírem.


"Bože, to bylo úžasné," Justin popotáhl, když se na televizi ukázaly závěrečné titulky Upířích deníků a otřel si slzy. "Nemůže uvěřit, že už to skončilo, bylo to tak..." zastavil se uprostřed věty, protože po své pravici uslyšel zvuky chrápání. "Briane!" Svůj prst zabodl do jeho ramene.


"Jsem vzhůru! Jsem vzhůru!" Brian se kolem sebe rychle rozhlédl a uviděl, že seriál skončil. "No, sakra. O co jsem přišel?" Podíval se na něj nevinně.


"Jsi neskutečný. V podstatě si propsal každou jednu zatracenou epizodu."


"Ale byl jsem vzhůru, když tam byly ty dobré části... moc jich nebylo, ale stejně..." sroloval si rty do pusy.


"Ugh," Justin si skřižil ruce na hrudi a tvářil se naštvaně. "Už se s tebou nikdy na nic koukat nebudu. Odmítám být jediný rozrušený. Jako podívej se na mě, jsem úplně v háji!"


"No tak to bys to možná měl vypnout," Brian se hlasitě zasmál.


"Cože?" Justin zmateně svráštil obočí.


"Jedna z výhod toho být upírem je, že můžeš přestat cítit, pokud "to" vypneš. Vidíš, dával jsem pozor při důležitých věcech."


"A věnoval jsi pozornost i tomu, že po vypnutí začnou zabíjet?"


"To je výhružka?" Brian se uchechtl a přisunul se blíž k němu.


"Co to děláš?"


"Používám svoje superschopnosti," usmál se a prohrábl se mu ve vlasech.


"Ahá," Justin se zasmál.


"Teď," Brian ho vzal za bradu a podíval se mu hluboce do očí a předstíral, že ho ovlivňuje, jako to dělají upíři. "Se nehýbej, dokud ti neřeknu."


"Slibuju, že se nepohnu, dokud neřekneš," Justin zopakoval a párkrát zamrkal.


"Hodný kluk," Brian se usmál a začal ho líbat na krk.


"Promiň, jenom rychle otázka," Justin se odtáhl.


"Ugh, co?" Brian vyštěkl.


"Uh, jenom by mě zajímalo... kdybys měl možnost stát se upírem, udělal bys to?"


Brian pobaveně povytáhl obočí. "Chceš říct, že bych byl tenhle sexy frajer na věčné časy? To si piš, že jo. Nikdy bych se neunavil a mohl bych šukat pořád bez přestávky..." Jeho ruka pomalu sklouzla po Justinově břiše až k jeho rozkroku.


"Opravdu? Hm. Já bych to asi neudělal."


"Samozřejmě, že ne, při pohledu na krev se ti dělá špatně," zasmál se Brian.


"To taky, ale jsou i jiné důvody... představa, že všichni, které jsem miloval, jsou mrtví a já jsem pořád tady... strašně smutný."


"Ne všichni," podotkl Brian. "Byli bychom velmi sexy, mocný upíří pár, který by ovládl svět."


Justin se široce usmál. "Víš, jak jsem to myslel."


"Mmm," Brian přitakal a pomalu třel Justinova tvrdnoucího ptáka přes tepláky. "Tak to bys o hodně přišel."


"Myslíš o zabíjení lidí? Ne, díky," Justin se zasmál. "Takže ty bys to udělal i když já ne?"


"Samozřejmě. Chci být navždy mladý a sexy."


"Takže bys žil beze mě?" Justin se na něj naštvaně podíval. "Jakoby nic?"


"A je to tady," povzdechl si Brian a protočil oči. "A co tohle? Po tvém posledním vydechnutí bych si probodl srdce kůlem."


"Vážně?" Justin se rozzářil.


"Jo, rozhodně," Brian dychtivě přikývl.


"Lháři."


"Věř mi, myslím, že bez tvého zadku bych nepřežil věčně." Aby ukázal, že to myslí vážně tak mu zadek stiskl, a donutil ho zasténat. "A teď pšššt, chci tě kousnout," začal ho okusovat na krku.


Ale Justin se jen zachichotal, protože ho to lechtalo. "Ale nebál by ses, že mi ublížíš? Vždyť já bych byl člověk a ty bys toužil po krvi."


"Nikdy bych ti neublížil."


"Opravdu si myslíš, že by ses dokázal ovládat?" Justin zalapal po dechu, protože Brianova ruka byla nyní v jeho teplácích a hladila ho. "Protože jsem si docela jistý, že moje krev je lahodná."


"Lahodná jako tvoje ostatní šťávy?" Brian se usmál. "Tak to by byl problém."


"Vidíš? Nemůžeš být upír. To by bylo příliš velké riziko."


"Nebo by to bylo vzrušující. Každé ráno se probouzet a nevědět, jestli tě ošukám, nebo sním."


"Nevím, co je na tom vzrušujícího."


"A přesto ti stojí." Brian mu olízl ušní lalůček.


"Bože," zasténal Justin a cítil, jak mu penis pulzuje a teče. "Stejně bys mě asi opustil, až bych začal šedivět."


"Jo, nejspíš."


"Pitomče."


Brian se zasmál. "Víš co? Myslím, že bych tě prostě nakrmil svou krví, zabil tě, nechal tě mě chvíli nenávidět a pak bychom spolu strávili věčnost."


"Nemůžu se rozhodnout, jestli je to romantické, nebo děsivé."


"Naštěstí to nikdy nemusíme zjistit, a protože ti nemůžu sát krev, nech mě sát něco jiného." Brian se sklonil a vzal Justinův penis do úst.


"Sakra," Justin zalapal po dechu. "Jen žádné kousání."


"Nemůžu nic slíbit," usmál se Brian. "Koneckonců jsi opravdu lahodný."

No comments:

Post a Comment