Wednesday, February 24, 2021

The Thing About Harry | Peter Paige

Tak jsem tak hledala nějaký gay film, po dlouhé době jsem měla chuť si nějaký pustit a narazila jsem na tenhle, který mě ihned zaujal, protože v něm hraje Jake Borelli, kterého znám z Chirurgů, kde taky hraje gaye (psala jsem o tom zde), ale co mě zaujalo ještě víc je to, že tam má podle všeho hrát PETER PAIGE😍, který měl dokonce na starost i režii a scénář. V traileru jsem ho tedy neviděla, takže předpokládám, že tam bude mít nějakou mini dvouminutovou roli😀, ale i to bude fajn (ono dneska kohokoliv z QAF vidět v nějakém filmu/seriálu je doslova učiněný zázrak).

Pokud jste film někdo viděl, budu ráda, když mi povíte, zda stojí za to se na něj podívat (a zda tam ten Peter fakt je😅) a pokud ne, tak Vám sem dávám trailer a uvidíte, zda si to budete chtít pustit😁

Peter Paige on Writing 'The Thing About Harry' Character as Pansexual -  Variety Peter Paige Pictures, Photos & Images - Zimbio

No comments:

Post a Comment