Tuesday, February 23, 2021

QAF Gallery Update

Tak po delší době tu máme zase nějaký ten menší článek nebo tedy spíš gallery update. Fotek není tentokrát tolik jako minule, stejně tak nejsou ani zdaleka od všech, ale nějaké se mi naštěstí podařilo najít. Máme tu hlavně Michelle Clunie, Roberta Ganta Petera Paige, ale pak taky jednu jedinou fotečku od Scotta Lowella (který měl mimochodem včera 56 narozeniny!🥰). A fotky jsou jako vždy super, udělaly mi radost!

Mrzí mě ale, že se mi nepodařilo sehnat fotky i ostatních, hlavně tedy vy víte, koho🙈 Nějak to teď s těmi všemi novinkami/fotkami stojí za nic, to je tak, když je ve světě pandemie, sice už předtím to nebyla žádná sláva, ale teď je spíš doslova mrtvo (stejně jako na mém blogu, ha😄). Teď je to prostě všechno strašně divné a chtělo by to zase něco veselého a pozitivního v životě. Třeba pokračování QAF! (HAHA - jsem naivka). No nic, zas plácám, jde tu hlavně o fotky, tak se pokochejte❤❤❤

image host image host image host image host image host image host
image host image host image host image host image host image host
image host image host image host image host image host image host

#QAFGALLERYUPDATE

No comments:

Post a Comment