Wednesday, December 16, 2020

Orange is the New Blue by 7Wildwaysup


BEZ VAROVÁNÍ

Barvy naší lásky...


Poprvé jsem se zamiloval pod těmi starými modrými světly. Pak jsem to všechno zahodil jen proto, že jsem nebyl ochoten riskovat, že ukážu své skutečné city, nebo snad, že bych byl zranitelný.

Kdybych ho jen pustil do svého srdce, kdybych mu jen řekl, co doopravdy cítím. Vzpomínám si na naše šíleně vášnivé milování, tady pod mořem modrých světel. Všechno se to teď zdá být tak nějak směšné, když tu ošetřuji své zraněné srdce. Bože, tak zoufale mi chybí...

----

Jsem tak šťastný, že je zpátky, nikdy nevypadal krásněji a nikdy jsem se necítil spokojenější. Celý září, je jako zapadající slunce a vrhá oranžový odstín na své porcelánové pokožce.

Jak nabírám odvahu, slova se pomalu formulují. Vím, jak zoufale je chce slyšet, nemělo by to být tak těžké. Protože ho miluji, opravdu miluji...

Konec

1 comment: