Monday, December 14, 2020

JE ČAS NA NOVÝ KABÁTEK!

Už jsem na tomto "novém" blogu celkem dlouho a jak už asi tušíte podle názvu, nedalo mi to a rozhodla jsem se vytvořit nový vzhled... sice jsem se úplně nechtěla loučit se šablonou, kterou tu mám, ale fakt mi tu děsně chybí ten úvodní obrázek, který by hned po rozkliknutí člověka zaujal, takže není zbytí😒.

Jak už jsem psala dřív, jsou tu zkrátka šablony na vzhled, které jsou různorodé a u nějakých něco jde a u jiných zase ne (nebo respektive ono to jde u všech, ale často to vypadá děsně😃), tudíž jsem zvolila šablonu, která je dost podobná té, co jsem měla na blog.cz... ale to všechno uvidíte, až to tady dám dohromady, teď vás chci jen poprosit o trpělivost, než se tak stane, jelikož to tu nejspíš bude v následujících dnech rozkopané... ale moc doufám, že se Vám nový blog bude líbit a že tu budete chtít trávit ještě víc času!🙈😁

Nicméně je tu jedna věc, kterou bych s Vámi chtěla probrat...

Prosím komentujte, hvězdičkujte a hlavně choďte! Co si budeme, konec blog.cz byl katastrofální téměř pro všechny blogery a ti, co se o něco stále snaží, vidí, jak mrtvo tady je - málo návštěv a téměř žádný feedback od lidí - převážně proto, že je opravdu těžké naše blogy dohledat. Často čtu u jiných blogerů, že pokud se to nezlepší, tak se na to vykašlou a já si pak čím dál víc uvědomuju, jak bídné to je i u mě. Furt doufám, že se to zlepší, ale začínám se bát, že tomu tak nebude a pak by to znamenalo jediné - že i já bych se na to vykašlala. A ačkoliv bych to udělala fakt nerada, nemá pro mě smysl věnovat se něčemu, co vlastně nikoho, samozřejmě až na výjimky, nezajímá. Vím, že je tu pár lidí, kteří sem pravidelně chodí (Deni díky za ty komentáře!) a občas mi to i ohodnotí nějakou tou hvězdičkou, ale dřív tam byly od 15-20 lidí, teď jsem ráda za 5... takže ač bych nerada někoho zklamala, přeci jen se nebudu snažit udržet při životě něco, co už je v podstatě mrtvé. Nechci strašit a dělat bububu, že když se nebudete snažit vy, tak prostě končím... ale nebudu lhát, pokud se to tady během pár měsíců nezlepší, tak budu opravdu uvažovat o konci. Jedna věc je, když nekomentujete, nehvězdičkujete... ale když není ani návštěvnost, to pak má člověk pocit, že si píše jen tak do prázdna a to mě teda opravdu neba😕 Kdyby člověk aspoň věděl, kolik vás tady opravdu je, protože na ty statistiky se nedá moc spoléhat, když mě samotnou započítají 10x...😃😬

Takže budu opravdu ráda za jakoukoliv "pomoc" pro udržení tohoto blogu naživu a hlavně povídek, které tajně doufám, že se Vás stále baví...🥰

Teď ještě doufat, že si to tady vůbec někdo přečte😬😅

2 comments:

  1. Ja tu som a vždy budem ,tak to prosím nevzdávaj!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A taky ti za to moc děkuju! Upřímně si myslím, že nebýt tebe, tak jsem to vzdala už dávno, ale ty mě pořád nutíš se k tomu psaní dokopat a ten další díl sem dát, takže dokud bude sil, vzdávat se určitě nechci :)

      Delete