Thursday, March 28, 2019

Gay filmy a seriály s gay páry 4

Ačkoliv teď nepíšu povídky a ještě jednou se za to omlouvám, opravdu doufám, že příští týden už to tady zase bude normálně fungovat❤️, tak jsem se rozhodla alespoň konečně dodělat článek, který mi nějakou dobu taky leží v archivu a je to další část gay filmů/seriálů - teda filmů mám zas bohužel málo, za to seriály se opět pěkně nahromadily.😅 Nicméně doufám, že si to u vás tímhle aspoň trochu vyžehlím...🤗

- FILMY -

1. God's Own Country

Související obrázek


U tohohle filmu se upřímně nemůžu rozhodnout, zda se mi líbil nebo ne. U některých scén jsem musela odvracet zrak, protože jsem se cítila tak nějak zvláštně a u jiných jsem se zase musela usmívat od ucha k uchu jako pitomec.😅 Dlouho jsem neměla takový problém se u filmu rozhodnout, co si o něm vlastně myslím.🤷‍♀️🤔 Takže tuším, že si ho budu muset pustit ještě jednou, abych to tak nějak pochopila. Každopádně snad se Vám bude líbit hned napoprvé. Na těch dvou - Johnny a Georghe - zkrátka něco je.😁

2. Center of my world

Výsledek obrázku pro center of my world poster


Stejně jako Call me by your name, o kterém jsem psala v předchozím článku (konečně jsem to viděla a miluju to!❤️) jsem tento film zatím nezkoukla, ale hodně jsem o něm četla a mám takové tušení, že to bude takový ten film, co vás chytí za srdce a jen tak nepustí, proto jsem se ho sem rozhodla zařadit a až se na to podívám, tak názor opět napíšu (u CMBYN už jsem to konečně udělala😁). Takže opravdu doufám, že se tento film bude líbit... nám všem.😊


- SERIÁLY -

1. The night shift - Drew and Rick

The Night Shift Poster - TV Fanatic


Miluju seriály z lékařského prostředí a když je tam navíc sexy gay pár jako Rick s Drewem je to pro mě hned dvojí potěšení. Bohužel neměli tolik prostoru, v kolik jsem doufala, ale když už tam spolu byli, tak to rozhodně stálo za to.😊

Výsledek obrázku pro the night shift drew and rick gif

2. Pretty Little Liars - Emily and Alison

Výsledek obrázku pro pretty little liars poster


Upřímně nějak nechápu, že jsem tenhle seriál nezahrnula do seznamu už dávno, nějak mě to prostě nenapadlo.🙈 Každopádně ti z Vás, co tento seriál neznají, tak rozhodně doporučuji a momentálně vyšel i spin-off který se jmenuje Pretty Little Liars: The Perfectionists. Nicméně, co se týče gay nebo spíš lesbického páru, tak se jich tu za těch asi 7 sérií vystřídalo hned několik, ale já musím vypíchnout především Emily s Alison.😊

Výsledek obrázku pro pretty little liars emily and alison gif

3. The Vampire Diaries - Nora and Mary Louise

Live A Movie Life: Upíří deníky (The Vampire Diaries) - seriálová recenze


Další seriál, který už se tu měl objevit asi dřív, ale zas na druhou stranu od PPL se tu LGBTQ tématika zas tolik nevyskytuje, tuším, že tyhle dvě krásky Nora s Mary Louise tam jsou jen v šesté a sedmé sérii. Ale určitě si najdou nějaké svoje fanoušky.🤗

Výsledek obrázku pro the vampire diaries nora and mary louise gif


4. Orange is the new Black - Piper and Alex

Související obrázek


Musím se přiznat, že tenhle seriál jsem bohužel nedokoukala, už ani nevím pořádně proč, rozhodně to nebylo tím, že by se mi nelíbil, ale tuším, že asi byla pauza mezi sériemi a já se k němu už pak zkrátka znovu nedostala... 🤷‍♀️budu to muset napravit. Každopádně Piper s Alex jsou rozhodně skvělé!🤗

Související obrázek

5. Teen Wolf - Mason and Corey

Výsledek obrázku pro teen wolf


WTF? Ani Teen Wolf jsem sem ještě nezařadila? Fakt nechápu!🤦‍♀️ Ale co víc říct, než že v tomto seriálu nejsou jen skvělé věci a postavy a hetero páry, ale i gay páry, které zkrátka stojí za to. Opět se jich tu objeví hned několik, ale moje srdce si asi nejvíc získali právě Mason s Coreym.❤️

Související obrázek

6. Rookie blue - Gail and Holly

Související obrázek


Rookie Blue je fantasický seriál, který jsem vážně ráda, že jsem objevila a že mi to dalo dost práce ho konečně najít někde - lépe řečeno v angličtině, protože jsem ho pořád nacházela jen v cz a to já nerada ty naše české dabingy.😅 Každopádně zpátky k RB - pár Gail s Holly je rozhodně jedním z velkých plusů tohoto seriálu!😊

Související obrázek

7. Grey's Anatomy - Nico and Levi

Výsledek obrázku pro grey's anatomy


Grey's Anatomy už tu jednou bylo, ale já si zkrátka nemohla pomoct, protože se tam momentálně objevil asi ten nejvíc roztomilý gay pár v podobě Nica a Schmitta (Levi) a myslím, že si zde rozhodně zaslouží mít své místo.❤️😍

Související obrázek


- DO TEĎ NEVIDĚNÉ SERIÁLY -

1. Queer as Folk (UK)

Související obrázek


O tom, že Queer as Folk (US) měl svého předchůdce v podobě britské verze jsem se už zmiňovala a tak jsem se rozhodla, že tuto verzi sem taky zahrnu. Všichni (aspoň myslím) víme, že se momentálně chystá reboot právě britského QAF a tak ho třeba budete chtít někteří vidět... já do teď bohužel neměla odvahu.🙈😂

2. The L Word

Související obrázek


The L Word bych řekla, že je zkrátka verze Queer as Folk akorát v ženském provedení. Seriál jsem taktéž do teď neviděla, ale po tom, co jsem se doslechla o tom, že i zde se chystá revival (v tomto případě to znamená, že se na tom pravděpodobně bude podílet celé původní obsazení) tak jsem si řekla, že to MOŽNÁ zkusím a třeba na tom budete stejně.🙈😅


- LGBTQ POSTAVY -

Co se týče těchto dvou seriálu, tak jsem tyto dvě konkrétní postavy nechtěla nějak škatulkovat do vztahů, protože by se dalo říct, že žádný tak nějak nemají (pokud mi teda rozumíte😅), ale rozhodně se řadí do LGBTQ.

1. Good Trouble - Gael

Good Trouble S1 | Trailer | First on Showmax - YouTube


Good Trouble je spin-off od seriálu The Foster (už jsem se o něm zmiňovala) a co se týče postavy Gaela, tak je rozhodně skvělý a zaujímá zde bisexuála - upřímně jsem tuto "změnu" uvítala, protože na obrazovkách spíše uvidíme buď stoprocentního gaye nebo lesbu, takže tohle je fajn.
Gael zde tak nějak lítá mezi dvěmi vztahy, jak se ženou tak s mužem a zatím se úplně neví, s kým tedy nakonec bude, proto jsem nechtěla jmenovat konkrétní pár.🙄😅
A taky je to fešák!😍

Tommy Martinez Talks Good Trouble And Bisexual Representation On TV - MTV

2. Legacies - Josie

Legacies Season 3: Confirmed Release Date, Cast, Plot and Everything You  Should Know - Finance Rewind


Legacies je taky spin-offem a to dokonce od dvou seriálů - The Vampire Diaries a The Originals. A postava Josie je něco podobného jako Gael - dala by se nejspíš označit za bisexuálku, protože zdě měla románky, jak s muži, tak se ženami... anebo je možné, že se zatím hledá, těžko říct, nicméně jsem se ji rozhodla zařadit sem.🙂

rency on Twitter: "petition for josie saltzman to have long hair in season  3 of legacies 😩… "

xxxx

Tímto tento "článek" zase končí a já moc doufám, že vás zde nějaký film/seriál/pár zaujal, rozhodně totiž všechno tady stojí za zkoušku!❤️

Janča

No comments:

Post a Comment