Thursday, August 31, 2017

I'M BACK!!!

Ahoj VŠICHNI,

po dvou měsíční pauze jsem zase zpátky!! HUREJ!!😀 Byla to pro mě opravdu osvěžující dovolená a doufám, že mi teď psaní půjde zase od ruky a bude mi dělat tu radost, co dřív... a především doufám, že vy čtenáři, si moje povídky budete nadále užívat, protože to je pro mě ze všeho nejdůležitější🤗

Nicméně s mým návratem přicházejí i změny nebo tedy spíš ZMĚNA - nebudu to úplně dramatizovat😅Bohužel jste si asi všimli, že posledních pár měsíců je můj život celkem blázinec a můj čas na blog a psaní povídek je celkem dost omezený a proto se bohužel ruší moje pravidelné zveřejňování od pondělí do čtvrtka a přejdeme na takové pravidelné/nepravidelné zveřejňování, kdy se týdně pokusím napsat alespoň 3 díly v rozmezí pondělí až pátek. Zkrátka jsem v práci tak, že se mi to neustále mění a chodím v různé dny včetně víkendů, tudíž mám pak bohužel i různé dny volno a to jsou jediné dny, kdy můžu psát, protože v 11 večer po práci se mi zrovna dvakrát nechce🙄Takže zkrátka povídky budou (doufám) alespoň 3x týdně a jejich zveřejnění bude dost různorodé, i když se budu snažit, aby tam nějaká pravidelnost aspoň trochu byla... i přes tohle doufám, že se nespakujete a nepůjdete odtud pryč, protože se budu opravdu snažit, aby to nějak fungovalo😊 Takže se když tak moc nezlobte, ale fakt to jinak nejde...

Ale teď k té veselejší zprávě - prvního dílu nové povídky se dočkáte v pondělí 4.9., takže doufám, že už se těšíte a za chvíli zase na viděnou😁
Vaše Janča

No comments:

Post a Comment