Monday, October 5, 2015

Místo lásky a přátelství(2)

Nový díl.

BRIAN

varování: žádné

Z původně naplánované jedné skleničky, se staly další dvě, protože Maikeyho neschopnost porozumět tak jednoduchému, ale přitom zcela jasnému slovu jako je "Ne," je na úrovni zhruba pětiletého dítěte, ale pokud mám být zcela upřímný, nešlo pouze o tohle, najednou jsem už domů ani tolik nespěchal, plány, co jsem měl s Justinem, se totiž rozplynuly ve vteřině, kdy mi Maikey oznámil tu báječnou novinku o tom, že se Justin rozhodl zúčastnit se pošahaného dobrodružství pana Michaela Novotnyho a Bena Bruknera společně s Honeycuttem a Schmidtem, kteří se z nějakého mně neznámého důvodu vyskytují naprosto všude!

B: "Řeknu ti to ještě jednou a zároveň naposled - NE!"
Maikey: "Proč s tím máš takový problém? Ne, že bys tady měl co dělat, krom toho, co děláš pořád a navíc bez Justina si ani to moc neužiješ."
B: "A to jako proč?"
Maikey: "Sex přes telefon, který ani nebude mít pomalu signál, není zrovna nejlepší metoda, jak ukojit své potřeby."
B: "Jsem si jistý, že přežiju a najdu způsob, jak je ukojit i bez něho."
Maikey: "Víš, jakou bys mu udělal radost, kdyby si jel?"
B: "Už jsem ti několikrát říkal, že dělání někomu radost, ti může způsobit žaludeční potíže. Navíc se ani neměl k tomu, aby mi to oznámil, takže jsem si zcela jistý, že on to přežije taky."
Maikey: "On sám se to dozvěděl teprve včera a chtěl, abych se tě zeptal já, protože na tebe mám prý větší vliv, než on."

Nevím, jestli se tomuhle mám spíš smát anebo se udivovat, Maikey na mě má vliv už od doby, kdy jsme byli děti, o tom není pochyb, ale abych řekl pravdu, tak Justin se během tří a půl let, co ho znám, vyšplhal po žebříčku až nad Maikeyho a já nějak nejsem schopný odolat jeho vlivu, kdykoliv ho na mě použije, což je prakticky neustále, ale to nemění nic na tom, že teď svůj názor nezměním ani, kdyby mi klečel u nohou a to jakýmkoliv způsobem!


B: "A hádám, že ten Gertruda, mi to neměl říkat?"
Maikey: "Pokud myslíš Teda tak Justin ho požádal, aby mlčel, dokud s tebou nepromluvím já, stejně tak Emmett."
B: "No tak si se mnou promluvil, odpověď si dostal, tak můžeme jít dál."
Maikey: "Ne odpověď, v kterou jsem doufal, v kterou doufal Justin."
B: "Doufat můžete v příznivé počasí nebo v to, že vám Debbie udělá velkou sváču, ale ne v to, že bych vyměnil svoje Armani hadry za gumáky a teplákovku."
Maikey: "Děláš z toho zbytečně velký drama, je to jen na týden, to zvládneš a Justin aspoň nezmrzne sám ve stanu."
B: "Třeba přijde grizzly a přitulí se k němu,"...Neodolal jsem uchechtnutí.
Maikey: "Nebo by ses k němu mohl přitulit ty."
B: "Já myslím, že je na čase, abych šel."
Maikey: "Takže prostě ne?"
B: "Páni, Maikey, tys to pochopil, já už ani nedoufal."
Maikey: "Udělej mi aspoň laskavost..."
B: "Jakou?"...Protočil jsem oči a povzdychl si.
Maikey: "Nevylévej si na Justinovi vztek."
B: "Proč bych to jako dělal?"
Maikey: "Ty víš moc dobře proč."
B: "Měj se, Maikey,"...Vyklopil jsem do sebe zbytek skleničky a zdrhal jsem pryč.

Fakt nechápu, proč bych si měl na Justinovi vylévat vztek, nic mi neudělal, krom faktu, že mi dal košem, aby mohl strávit týden táboření v divočině s tou partičkou idiotů, kteří se tam tak akorát ztratí někde v lese, něco si zlomí, zmrznou a umřou hlady, ale jinak mi to může být úplně jedno, nejsem na něm přeci závislej, jeden týden bez něj přežiju naprosto v pohodě, žádná věda, týdnů mě s ním čeká ještě spoustu... Tak jo, sere mě to a to přímo neskutečně, jak si, do prdele, mohl vybrat je místo mě a ještě doufat v to, že se přidám? Já ho snad fakt zaškrtím!

B: "Justine?"...Zavolal jsem ode dveří, abych zjistil, zda je doma.
J: "V ložnici!"

Jindy bych se usmál při představě, že na mě čeká nahý v peřinách, ale právě teď jsem věděl, že od toho bude realita hodně vzdálená! A měl jsem pravdu, ve vteřině, co jsem viděl do ložnice, jsem spatřil postavený stan přímo na posteli a kolem něj snad milion dalších kravin!

B: "Koukám, že to bereš vážně."
J: "Takže hádám, že s Maikeym už si mluvil?"
B: "Právě teď."
J: "Jsi naštvaný?"
B: "Mám snad důvod?"
J: "No vím, jaké plány si měl a jak ses na ten týden těšil, takže..."
B: "To je fuk, uděláme si ty plány jindy."
J: "Díky,"...Přišel ke mně, aby mě políbil.
B: "Ale proč si mi to neřekl?"
J: "Chtěl jsem, zrovna dneska ráno, ale ty si měl naspěch, navíc jsem tak nějak doufal, že s tebou nejdřív promluví Maikey a zkusí tě přemluvit, aby si jel taky... Něco mi ale říká, že to se nestane, co?"
B: "Konečně někdo, kdo to chápe hned."
J: "Ani jsem nepředpokládal, že by si souhlasil, ale doufal jsem v to, nebudu lhát."

To mi ani nemusel říkat, jeho výraz mluvil za vše, ten víc než jen doufal! A já pokud mám být víc, než upřímný, cítím, že bych mu rád udělal radost a překonal se, představa, že bychom se k sobě tiskli ve stanu, abychom se zahřáli a nejen tiskli, není tak hrozná, vlastně naopak, je dokonce až lákavá, ale to bych si rovnou mohl nalepit na čelo cedulku s tím, že ho miluju a že rád podnikám ujeté výlety se svými přáteli a tak patetický já rozhodně nebudu, to radši ten týden nějak přežiju, i když to asi nebudu nijak snadné!

B: "Nejsi jediný, Maikey nebyl daleko od toho zabalit si mě do kufru."
J: "Jo, říkal jsem mu, že je to zbytečné, ale věděl jsem, že pokud je tu někdo, kdo by to mohl zvládnout, je to právě on."
B: "Proč sis to myslel?"
J: "Je to tvůj nejlepší přítel, znáte se věčnost a vždycky na něj dáš, co jsem oproti němu já? Prezident tvého fanklubu,"...Ušklíbl a uchechtl se zároveň.

Musel jsem se pousmát, viděl jsem na něm, že on moc dobře ví, co pro mě znamená, že označení 'prezident mého fanklubu' je tomu už hodně vzdálené, ale on i tak neodolal tomu, aby mě popichoval!

B: "Ještě si zapomněl na stalkera."
J: "Máš pravdu, jsem já to ale hlupák."
B: "Víš co? Pojď ke mně, ty prezidente."

Justin zahodil cokoliv, co zrovna držel v ruce a šel rovnou ke mně, já si ho za tričko přitáhl až k sobě a něžně jsem ho políbil, ty jeho rty mi celý den tak moc chyběly!

B: "Vážně musíš jet?"...Ani nevím, jak se to stalo, ale stalo!
J: "Nemusím, ale chci, potřebuju odtud na chvíli vypadnout, dostat se na čerstvý vzduch."
B: "Copak Pittsburgh se ti nelíbí?"
J: "Líbí, jen potřebuju na chvíli něco jiného, i když to bude jen les, voda a stan,"...Zasmál se.
B: "A co si bez tebe počnu já? Nikdo mě tu nebude otravovat."
J: "Ty si nějak poradíš, jako vždy,"...Políbil mě.
B: "Jo, asi přežiju."
J: "Anebo můžeš jet taky,"...Zajel mi prsty do vlasů.
B: "Ne, to opravdu nemůžu."
J: "Protože by si nám tak dal najevo, že s námi rád trávíš čas?"
B: "Protože jsem se ještě nezbláznil."
J: "To s tím nemá nic společného a ty to moc dobře víš, přestaň už se skrývat za tu masku "Jste mi všichni u prdele," a jednoduše pojeď."
B: "Já si jdu dát radši sprchu, jdeš taky anebo si budeš dál balit?"...Odběhl jsem od tématu, dokud to šlo.
J: "Asi si budu dál balit,"...A on to podle všeho vzdal.
B: "Fajn."

Propustil jsem ho ze své náruče a zamířil rovnou do koupelny, věděl jsem, že jsme se dostali do bodu, kdy by to nedopadlo dobře, a proto bylo snazší vzít nohy na ramena, než riskovat, že se s ním ještě před jeho odjezdem pohádám, protože jednoduše nechci jet a dělat ze sebe někde v divočině šaška!

No comments:

Post a Comment