Wednesday, May 13, 2015

Hříšná hra(3)

Nový díl.

JUSTIN

Šel jsem pomalým tempem jako bych snad myslel, že tím tak dávám Brianovi čas jít za mnou a zastavit mě, jenže jediné čeho jsem tím dosáhl bylo, že mě mohlo oslovit víc nechutných chlapů podobných tomu, co mě oslovil mou první noc na Liberty Avenue nebo toho jsem spíš oslovil já, když jsem se pokoušel najít vhodné místo pro rozvíjení mé osobnosti, on pak jen využíval možnost dostat se mi do kalhot, čemuž se mu nedostalo, stejně jako těm třem, kteří mě otravovali v předcházejících deseti minutách a ačkoliv jsem se vydal do víru nočního života, abych našel někoho, s kým bych si to rozdal a zamíchal tak Brianovými kartami tak s těmito bych nešel ani za zlatý prase, jenže čím dál tím víc začínám nabývat dojmu, že dnes nepůjdu vůbec s nikým, moje svědomí je černé a to jsem ještě nic ani neudělal, jenže domů, jak Brianovu loftu s oblibou říkám, se vrátit nemůžu, Brian by se mi vysmál tak, že bych na to do smrti nezapomněl a já bych jej za to asi zaškrtil!


Maikey: "Štěně dostalo povolení od pána opustit boudu?"

Jo přesně tak jsem si představoval svůj příchod do Babylonu - Maikey a ta jeho prořízlá žárlivá pusa značící, že mě nesnáší, tedy tím svým způsobem nesnáší, vlastně myslím, že mě má i celkem rád, ale vzhledem k tomu, že má víc z Brianovi školy a ještě k tomu ho miluje je jasné, že jeho žárlení nebo snad i závist, že mám Briana já a ne on, ho nutí mi dávat najevo, že by byl rád, kdybych zmizel tam, odkud jsem přišel a už se nikdy neukazoval, aby mohl mít Briana zase jen a jen pro sebe, ale toho se v nejbližší době nedočká, pokud vůbec někdy!

J: "To víš, zvládl jsem aport a tohle mám jako odměnu."
Maikey: "Pašák."
J: "Brian je skvělý učitel."
Maikey: "Kde vůbec je?"
J: "Hádám, že dělá kliky."
Maikey: "Kliky?"...Divil se.
J: "Jeho pravidelné cvičení,"...Vysvětlil jsem.
Maikey: "Neříkej. Měl jsem spíš na mysli, proč cvičí, když ty seš tady?"
J: "Dává mi lekci."
Maikey: "Nech mě hádat - chtěl si sex, on ti ho nechtěl dopřát, aby ti ukázal, že ho nemůžeš mít, pokud on není tím, kdo rozjede hru a tak ses mu rozhodl ukázat, že i ty nemusíš vždycky chtít jen jeho?"
J: "Tobě to udělal taky?"
Maikey: "Ne! Ale znám jeho hry, triky a pravidla, vidím ho hrát každý den už spoustu let."
J: "Jo, ale se mnou..."
Maikey: "By to mělo být jiné?"
J: "Myslel jsem, že..."
Maikey: "Tak nemysli. Brian nehraje na kluky, on hraje pro sex, pro vítězství, pro lepší pocit a ty ačkoliv si tě vybral jako někoho víc, jsi pro něj pořád jen předmětem hry a jeho pravidla nezměníš, ať už pro něj znamenáš cokoliv."

Bohužel jsem si tohohle všeho vědom, ale dokud to Maikey nevyslovil tak to bylo jen v mé hlavě, teď už je to realita, se kterou asi nebudu moct nikdy bojovat, Brianova pýcha je pro něj prostě pořád víc, než kdy budu já a to je něco, s čím ani on nedokáže bojovat, hry jsou všechno, co má, aby mohl být tím, kým je, protože by se sebou nedokázal žít být někým jiným a to nikdo, ani já, nemůže ovlivnit!

J: "Takže přesněji řečeno musím si zvyknout nebo ho nechat být?"
Maikey: "No můžeš se klidně dál snažit změnit jeho hru, ale nejsem si jistý, že z toho vzejdeš jako vítěz."
J: "Jasně takže jsem jen figurka v jeho hře, se kterou dělá tahy, jaké se mu jen zlíbí."
Maikey: "Jo... Ale myslím, že ta nejdůležitější."

Tohle mě přimělo pousmát se proti své vůli, ačkoliv asi budu pro Briana navždy už jen figurkou v jeho hře, vždycky budu tím, o co bude Brian hrát, ať už mě bude chtít nebo se mi bude snažit něco dokázat anebo si prostě jen něco zamane, vždy to bude mít souvislost se mnou!

Maikey: "Myslím, že můžeš být rád za to, kam si to s Brianem dotáhl, někteří z těch kluků, se kterými byl, se nedostali ani za práh jeho bytu, u tebe ale udělal výjimku už v první noc - nechal tě zůstat, to by nikdy neudělal, už tehdy rozjel hru, o které ještě ani nevěděl a možná, že do teď neví."

V tomhle má Maikey pravdu, Brian už v první noc, kdy mě poznal, naprosto zamíchal svými kartami a změnil pravidla, vlastně porušil své zásady, které jsem za těch pár měsíců pochytil, že má, nevím, co na mně bylo tak výjimečného, že kvůli mně zapomněl na vše, čím se do té doby řídil a že mě nechal zůstat přes noc, ale jen díky tomu jsem dnes součástí jeho života, což je jasný důkaz toho, že pravidla se občas zkrátka změnit musí!

J: "Tak v tom případě ty pravidla trochu změním."
Maikey: "Myslím, že máš možnost."
J: "Jak to?"
Maikey: "Tamten z tebe nemůže spustit oči od chvíle, co si přišel,"...Kývnul mi přes rameno.
J: "Jo ten zatím bude stačit."
Maikey: "Zatím?"
J: "Zatím,"...Potvrdil jsem.
Maikey: "Ty ho hodláš hodně vytočit, co?"
J: "Já se mu jen hodlám dokázat, že umím hrát se svými pravidly v jeho hře."
Maikey: "Tak fajn, jdi na to."

Kývnul jsem na barmana, aby mi nalil a když jsem do sebe drink vzápětí na ex vyklopil, vydal jsem na parket za prvním mým úlovkem, šlo to tak snadno, že jsem se prakticky během pár vteřin vžil do své role, choval jsem se tak, jak se chová Brian vždy, když se mě tímto snaží vytočit a já se na to musím dívat, on tu teď sice není, ale to vědomí toho, že sedí doma na posteli, hypnotizuje hodiny a dveře a k tomu si představuje, co všechno teď asi dělám, mě jen popohánělo dál a dál... Tančil jsem s ním jako o život, jak nejvíc sexy jsem mohl!
Celá hra se ale změnila v momentě, co jsem pohlédl k baru, kde ještě před chvílí stál Maikey, teď už tam totiž nestál on, ale Brian s jediným výrazem, s jakým právě teď mohl, mísily se v něm troje různé emoce - vztek, žárlivost a i přes tyhle dva k nim dokázal přimíchat i pobavení!

No comments:

Post a Comment