Monday, December 23, 2019

Merry Christmas & Happy New Year!

Související obrázek

Krásné vánoční pondělí všem🎄,

je to skoro jako včera, co jsem psala takový "vánoční článek", protože mi opravdu nepřijde možné, aby už to bylo rok od Vánoc posledních, ale je... a my tu máme Vánoce další🎄. Přiznávám, že i přes to, že jsem byla odjakživa naprostý milovník Vánoc, tak letos jsem se do té nálady nějak nemohla dostat, přišlo mi to všechno strašně rychlé, hektické a prostě bez té správné vánoční jiskry... a je mi to fakt líto, protože jsem si nemyslela, že někdy zažiju Vánoce, které budou tak trochu na prd a na které jsem se až pomalu ani netěšila a spíš je chtěla mít rychle za sebou.😥

Ale teď když si uvědomuji, že Vánoce jsou už zítra, tak udělám, co bude třeba, abych se do té vánoční atmosféry opravdu dostala - budu se cpát cukrovím, poslouchat koledy, zapnu Sám doma a věřím, že nakonec si Vánoce a i následné svátky pořádně užiju a ti, co to letos mátě podobně jako já, udělejte to samé - prostě si ty Vánoce užijte, však jsou jen jednou za rok!🎁😍🎅

A kdo mě zná, jistě ví, že snad každý rok jsem o Vánocích vydala nějakou vánočně naladěnou povídku - jednorázovou i vícedílnou - no letos jsem se bála, že nebude ani jedno kvůli tomu mému špatnému období, jak blogovému tak vánočnímu, ale nakonec se přeci jen na povídku můžete těšit. Je možné, že povídka bude už zítra, takhle hezky na Vánoce (takový malý dárek ode mě pro Vás🎁😁), ale pokud ne, tak do pátku s ní určitě můžete počítat - letos bude jen jednorázovka, usoudila jsem, že mám až moc rozepsaných povídek na to, abych si přidělávala ještě další a myslím si, že ta jednorázová bude bohatě stačit, takže si ji užijte a hlavně si užijte ty Vánoce!🥰

Takže všem Vám přeji...

Merry Christmas & Happy New Year!


PS. Na blogu se spolu sejdeme v pondělí 6. ledna 2020 konečně s pokračováním The Bond Between Us 😊

No comments:

Post a Comment