Monday, April 13, 2015

Nejistota(6)

Nový díl.

JUSTIN

Zuřil jsem a to přímo neskutečným způsobem! Takovým, že mi pomalu šla pára od pusy a nehty se mi zatínaly do dlaní! Myslím, že lidi kolem mě si museli myslet, že jsem silně labilní, ani bych se nedivil, kdyby na mě co nevidět zezadu skočila gorila a ve svěrací kazajce mě narvala do sanitky... Možná by to tak bylo lepší, poněvadž nic horšího už se mi snad stát ani nemůže, i když bych to měl asi zaklepat!

Netuším, čeho tím chce Brian dosáhnout... Nebo vlastně tuším, chce mě přivést do stavu naprostého vzteku a musím uznat, že se mu to daří přímo na jedničku! Jenže, proč, sakra?! Tohle už nic s tím, že jsme se před jeho odjezdem pohádali, nemá společného, protože jestli jo, Brian je totálně na hlavu! Nebo jsem snad já tím, kdo je na hlavu, když mě ještě překvapuje, že se Brian takhle chová? Myslím, že bych si zasloužil místo v Guinessově knize rekordů - Člověk s nejvíce otázkami!

Maikey: "Justine, ahoj, co těm sem přivádí?"
J: "Jdu si přečíst Supermana, bože... Chci se prostě někam zašít."
Maikey: "A důvod?"
J: "Brian."
Maikey: "Okey a proč se před ním potřebuješ zašít?"
J: "V noci se vrátil."
Maikey: "On se vrátil?"...Ano, přesně takhle jsem si představoval, že budu nadšený z Brianova návratu já.
J: "Slyšel si dobře."
Maikey: "Ale proč? Jak? On..?"
J: "Nemám tušení, budeš se ho muset zeptat sám."
Maikey: "Neříkej mi, že...?"
J: "Ano, pohádali."
Maikey: "Co zas, pro Krista?"
J: "Když se vrátil, měl s sebou doprovod - dva tricky!"
Maikey: "Proboha, to je vůl."
J: "Díky!"
Maikey: "Ale vždyť víš..."
J: "Zkus říct, že nehraje na kluky a zabiju tě."
Maikey: "Mlčím."

Tak schválně, otázka za milion - proč jsem přišel zrovna za Maikeym do krámku? Ano, správně - jsem debil! Já bych fakt měl nejdřív přemýšlet, než něco udělám!

J: "Já ho, sakra, nechápu... To se musí pořád chovat takhle?"
Maikey: "Znáš ho, čím víc lidí nasere, tím líp se pak cítí... A ty si pro něj jak jackpot."
J: "Cože?"
Maikey: "No, když nasere tebe, cítí se jak Bůh.. A pak jako kretén, jenže to ty už nezjistíš."
J: "Jo, prostě není normální."
Maikey: "Ty tedy musíš mít vztek, ještě včera si kňučel, že to bez něho už nevydržíš."
J: "Každej se někdy splete."
Maikey: "Měl bys za ním jít a dělat, že se nic neděje, to vytočí jeho do běla."
J: "Já ho nechci vytočit... Popravdě, jediné, co chci, je se na něj vrhnout, ale to dřív budu hetero, než to udělám, můj zadek je pro něj na hodně dlouhou dobu nepřístupný."
Maikey: "Vůbec nic jsem neslyšel."
J: "To je dobře."

Koho by napadlo, že zrovna s Maikeym budu mluvit o tom, jak chci s Brianem šukat, když všichni víme, jak moc nás Maikey nesnáší spolu? I když se to možná v poslední době trochu zlepšilo, ale fakt, že Maikey by si přál být tím, koho Brian miluje, je asi zbytečné opakovat!

J: "Že já idiot mu v noci volal... Jako nějaká zoufalá manželka."
Maikey: "Proč si mu volal?"
J: "Abych se mu omluvil a řekl, že mi chybí a že ho miluju... Abych se totálně ponížil - jinými slovy."
Maikey: "Myslím, že tady máš odpověď na to, proč se vrátil dřív."
J: "Chtěl se mi vysmát do obličeje?"
Maikey: "Chtěl být s tebou, idiote."
J: "Aha a proto byl s onem a onem?"
Maikey: "Huh?"
J: "Jeho trickové."
Maikey: "Ou... Já si prostě myslím, že když tě slyšel v telefonu, tak chtěl být ihned s tebou, ale když nakonec byl skoro doma, uvědomil si, že má strach a než, aby ti ukázal, že si mu taky chyběl a že tě miluje, tak se pokusil o přesný opak."
J: "Kdybych nevěděl, že se ho vždy za každou cenu snažíš bránit, tak bych se snad i nad touhle tvojí teorií pousmál."
Maikey: "Nesmíš všechno, co udělá, vidět černě... Brian nedělá dobré věci, on dělá špatné věci, které však dělí na věci, ze kterých vytříská buď to nejhorší anebo to nejlepší."

Tahle Maikeyho teorie zas tak špatná už nebyla, Brian je totiž chytrej a ví, jak dosáhnout svého i těmi nejhoršími způsoby a buď to chce dosáhnout toho, aby ho všichni nenáviděli anebo milovali, jen to nikdy neudělá přímo a hlavně ne slušně!
Bohužel jsem byl nucen se jít posadit do křesla a vzít si jeden z komiksů, Maikeymu se totiž do krámku nachomýtli zákazníci, jak nějaká nenasytná zvěř... Nebylo nijak zábavné tam tvrdnout a mučit se svými myšlenkami, ale bylo to lepší, než být doma, to jsem si však jen myslel!

B: "Novotny, kde tě mám?!"...Rozeznělo se Brianovým hlasem po celém krámku a já v ten moment pocítil, že mi srdce spadlo do kalhot.
Maikey: "Briane!"...Popoběhl k němu jako vzorný pejsek a vášnivě se jím nechal políbit... Brian ještě nevěděl, že jsem tady taky, ale z toho polibku bych klidně řekl, že to i tušil, takhle by mě totiž určitě chtěl vytočit!
B: "Chyběl si mi."
Maikey: "Ty mě taky... Justin je támhle."

A v ten okamžik jste měli vidět mrtvolu! Dobře, tak jen jeho mrtvolný výraz! Kdybych v tu chvíli neměl nahnáno v kalhotách, tak tu historickou událost snad i zaznamenám do rámečku!

B: "Koukám, že jsme měli stejné plány."
J: "Koukáš dobře,"...Odpověděl jsem ledově.
B: "Chtěl jsem vytáhnout tady Maikeyho někam na jídlo, když bude mít pauzu, ale jestli chceš, můžeš taky."
J: "To je dobrý, já prostě půjdu neexistovat."
Maikey: "Ale no tak, pojď s námi."
J: "Nebudu vám kazit chvilku."
B: "Můžeš si přestat hrát na tvrdohlavýho idiota a jít se s námi najíst?"

A tak se stalo to, že jsem přestal rozumět už naprosto všemu! Jenže na to, abych se tím nějak zaobíral, jsem neměl čas, poněvadž jsem byl nucen vydat se společně s mým, ani vlastně nevím kým, a jeho netajným ctitelem, najíst se do jídelny! Myslím, že to bude ještě hodně zajímavé! A pak, že nic horšího se mi už nemůže stát!

No comments:

Post a Comment