Saturday, May 21, 2022

QUEER AS FOLK REBOOT UPDATE - TRAILER

Je to téměř čtyři roky, co se oznámilo, že Queer as Folk se dočká rebootu. Bohužel ne ve formě, v jakou jsme asi všichni doufali a tedy s původním obsazením (zlomilo mi to srdce, o tom není pochyb😔). Každý to hned od začátku odsuzoval ze stejného důvodu... Queer as folk je prostě jenom jeden a nic ho nemůže nahradit🤍 Už proto jsem byla od prvního okamžiku odhodlaná tomu nedat šanci a nenávidět to... nakonec teda čas ubíhal a slehla se po tom zem, až jsem upřímně úplně zapomněla, že se nějaký reboot vůbec chystá...

No a světě div se na světě je první trailer a ne jenom to, je stanoveno i datum premiéry: 6. června

Takže je to doslova za dveřmi! 

Nechápu, jak se to stalo😲

Ale teď už k traileru - ani jsem se na něj nejdřív nechtěla podívat už jenom z principu, pak jsem si řekla, že se aspoň zasměju, s jakou fraškou to přišli... a na konci jsem čuměla celkem s otevřenou hubou...

Protože ono to zatraceně vypadá dobře!

S naším QAF to nemá absolutně nic společného a to je asi důvod, proč tomu tu šanci nakonec dám, protože se nesnaží zkopírovat něco, co se zkopírovat prostě nedá - místo toho vytvořili nové příběhy, nové postavy, nová místa... a do toho to vypadá tak strašně sexy!🤩

Jako fakt nevěřím, že to říkám, ale je to tak!

Možná nakonec budu mega zklamaná, ale momentálně se fakt i dost těším na to až to vyjde.

Jediné, co je pro mě ještě trochu hořkosladké je to, že se to jmenuje právě jako Queer as Folk - jak říkám, ten je pro mě jenom jeden a byla bych radši, kdyby se tohle jmenovalo jinak. Ale to už do toho moc rýpu. Nicméně tady je trailer... udělejte si obrázek sami😉


No comments:

Post a Comment