Saturday, May 21, 2022

!NEW! GALE HAROLD AND RANDY HARRISON GALLERY UPDATE (2022)

Můj včerejší den začal tím, že jsem vlezla na Instagram a uviděla tam Galovy nové fotky... a zakončila jsem ho tím, že tam na mě nakonec vyskočily i ty Randyho. Takže moje srdce včera jenom plesalo samou radostí🤍 A ani si neumíte představit (nebo možná umíte😁), jaký mi tyhle fotky udělaly neskutečný úsměv na rtech. Protože vidět tyhle dva je pro mě lepší než Vánoce

Zvlášť u Gala je to tak výjimečná událost, že o to větší radost mám. Ale sakra, nevypadají oni prostě tak zatraceně skvěle?😍

Gale je na fotkách s přáteli a Randyho fotky jsou z jeho nové divadelní hry, která má brzo vyjít (kéž bych měla tu možnost ji vidět😔)

Ale každopádně asi se shodneme, že oni dva to pořád mají v sobě a bez pochyby by si mohli Brianovu a Justinovu roli znovu zopakovat a bylo by to stejně fantastické jako tenkrát (Bože, prosím, alespoň jednou mě vyslechni🥺) No nic, pokochejte se, stojí to za to...

image host image host image host image host

No comments:

Post a Comment