Monday, April 18, 2022

I Don't Love Him by Janča

Jen pár vět, které mi kolovaly hlavou... snad se bude líbit😊

BEZ VAROVÁNÍ

Brian je opilý a Debbie se mu snaží vtlouct rozum do hlavy...


- I Don't Love Him -

"Prostě mu už konečně řekni, že ho miluješ."

"Podívej, nech mě tohle ujasnit. Já Justina nemiluju, dobře? Jenom miluju, když mi kouří ptáka. Miluju jeho malou těsnou prdelku, která dokáže vzít celého mého ptáka. Miluju, jak s jedním jediným pohledem mě dokáže nažhavit jako nikdo jiný. Taky miluju to, jak se na mě dívá, když si myslí, že mu nevěnuju pozornost. A možná, jen možná, mi na něm velmi velmi hluboce záleží. Většinu času na něj nedokážu přestat myslet a když není poblíž, šíleně mi chybí... že občas nemůžu ani dýchat. A kdykoliv vejde do místnosti, moje srdce se prostě zastaví."

"No, to je v podstatě to, o čem láska je."

Brian si povzdychl a zavřel oči.

"Řekneš mu vůbec někdy, jak se cítíš?"

"Ne. Možná. Já nevím. Pravděpodobně ne."



No comments:

Post a Comment