Tuesday, April 19, 2022

A Little Possessive by Janča

Zapřísáhla jsem se, že se tenhle týden opravdu vynasnažím to tady trošku oživit - vím, že mi to dlouho nevydrží, nebudeme si nalhávat opak - takže ač jsou to spíš krátká čtení, doufám, že Vás (pokud sem vůbec ještě někdo chodí) aspoň trošku baví😔😉 Strašně ráda bych řekla, že další díl Maybe it's too late bude taky tenhle týden, ale slíbit to nemůžu, sice půlku dílu napsanou už mám, ale tu mám napsanou už skoro měsíc a do teď jsem se ke zbytku nedokopala, štve mě to, fakt jo... ale dokončím to, to stopro, jen fakt nevím, kdy přesně... tak promiňte🥺


BEZ VAROVÁNÍ

Brian je majetnický...


Brian s Justinem sedí na baru. Justin zas a znovu zoufale čeká na Brianovu pozornost, ten mu ji však nevěnuje. Místo toho se soustředí na svůj drink a rozhlíží se kolem po své další oběti. Skoro jako by tam Justin ani nebyl.

"Jsi sexy. Chceš si zašukat?" procházející muž se najednou ptá Justina.

"Um..." Justin zčervená a nervózně se dívá na Briana ve snaze vidět jeho reakci. Alespoň náznak žárlivosti. Ale nic tam není. Ani se za nimi neohlídl. A tak Justin odpovídá. "Jo, jasně."

Háže do sebe zbytek svého piva a otáčí se, připravený odejít s cizincem.

"Justine?" Brian říká najednou.

"Hm?" Justin se otáčí zpět a snaží se vypadat otráveně.

"Chceš odtud vypadnout?"

Justin se kouše do rtu, aby se neusmál, ale je šťastný, že dostal Briana tam, kam chtěl.

Následně se otáčí k cizinci. "Promiň. Možná příště?"

Muž jen protáčí oči a odchází.

"Takže?" ptá se Justin. "Poslal jsem ho pryč kvůli tobě, takže doufám, že máš něco dobrého v plánu."

"Ani nebyl sexy, věř mi, zachránil jsem ti zadek."

Justin se směje. "Jo, ale teď mě musíš ošukat ty..."

"No, tak to abychom šli. Teď."

Brian si může říkat, co jenom sakra chce, chovat se jako, že se nezajímá... ale pokud přijde na Justina a jiné muže, vždy se zajímá. Je vůči němu tak trochu majetnický.


Konec

No comments:

Post a Comment