Tuesday, January 4, 2022

Wrong Taylor by Janča

Zdravím Vás všechny v Novém roce🥳 a doufám, že se máte fajn! Já docela jo a dneska mě přepadla taková menší psací nálada, bohužel nebyla dostatečně velká na to, abych napsala další díl Maybe it's Too Late (promiňte😔), ale stačila na to, abych napsala tuto krátkou a snad i vtipnou povídečku, která Vás doufám alespoň trošku pobaví!😃


VAROVÁNÍ 12+

Brian klikl na špatného Taylora


"Ahoj, děje se něco?" zeptal se Justin, když zvedl telefon.

"Můj pták se děje..."

"Oh a hádám, že po mně chceš, abych ti říkal nějaké prasečinky, aby ses mohl vyhonit?" řekl Justin hravým tónem.

"Uh, ne tak docela... teda ne, že bych to nechtěl, ale až ti řeknu, co ti říct musím, ztratíš zájem... pravděpodobně navždy."

"Co jsi udělal?"

"Uh..."

"Briane!"

"Možná jsem... poslal tvé matce fotku mého péra..."

"Co jsi to právě řekl?"

"Že tvoje matka má právě teď moje péro na obrazovce."

"Děláš si ze mě srandu, že jo?"

"Kéž by."

"Jak jsi to... jak jsi to sakra udělal?"

"Musel jsem kliknout na špatného Taylora... což nechápu vzhledem k tomu, že ji tam mám jako matka Taylorová."

"Máš mě v telefonu jako Taylor?"

"Jo... mám to tam od té doby, co jsi pracoval pro Vanguard když jsme, však víš, to mezi sebou neměli úplně nejlepší a do teď jsem to jaksi nezměnil..."

"To vážně? Jsou to už asi čtyři roky, Briane."

"Yeah, ten čas letí, co?" uchechtl se Brian.

"Neuvěřitelný."

"Jsem si celkem jistý, že právě teď máme větší problém, než je tvoje přezdívka na mém telefonu."

"Díky za připomenutí. A jak špatné to je... ta fotka myslím?"

"Oh, je to špatné... jakože opravdu, ale opravdu špatné... tvrdééé a s kroužkem a tak..."

"Ty jsi poslal mé matce svoje tvrdé péro, zatímco na něm máš kroužek?"

"No, mělo to být jenom pro tvoje oči!"

"A podívej se, jak to dopadlo."

"Promiň, že jsem chtěl, abys viděl, jak tvrdý jsem byl, když jsem na tebe myslel."

"Tohle je možná jedna z nejvíc romantických věcí, co jsi mi kdy řekl, ale to na věci nic nemění."

"Neboj se, po tomhle to už nikdy neudělám.

"Oh, fuck! Ona mi volá..."

"Proč volá tobě? Je to moje péro..."

"Pravděpodobně mi chce říct, abych se s tebou rozvedl."

"To je nemožné... zbožňuje mě."

"To se teprve uvidí... Ani nevím, co jí mám říct. Že jsi idiot, pravděpodobně."

"Hele!"

"Kurva, dlužíš mi zatraceně dobré vykouření. A změn moje podělané jméno na tvém telefonu na něco hezčího!"

"Jasně, jasně... a teď už si pospěš a nenechávej moji tchýni čekat."

"Brzo to bude tvoje ex tchýně."

"Přimluv se za mě u ní, dobře? Díky. Miluju tě," vykřikl Brian rychle, než Justin zavěsil.


Konec

1 comment: