Saturday, January 8, 2022

Something BIG happened by Janča

Toto je sequel pro Wrong Taylor... na anglických stránkách jsem na něj dostala nějaké prosby, tak jsem si řekla, že to hodím i sem... a s největší pravděpodobností bude i třetí část - taková dohra toho všeho😉😁

BEZ VAROVÁNÍ

Konverzace mezi Justinem a jeho mámou...


"Ahoj mami... stalo... stalo se něco?" zeptal se Justin skoro, jako kdyby doufal, že jeho matka tu fotku neobdržela.

"No, ano... něco velkého se stalo! Uh, ne velkého... teda, je to docela velké... um, myslím tím..."

"Proboha," Justin si povzdychl a přejel si rukou po obličeji.

"Musím se tě na něco zeptat..."

"Do-dobře, na co?"

"Neposlal mi Brian... uh, já nevím... možná něco... co mělo být jenom pro tvoje oči?"

"No, očividně!" vyhrkl Justin. "Mami, opravdu se za to omlouvám."

"Oh, takže to víš. Díky bohu."

"Ano, vím... vím, že Brian je idiot... má nás oba jako Taylor na svém telefonu a omylem kliknul na tebe... a jak už jsem řekl, je to idiot."

"Uh, no, tolik by mi to nevadilo... teda, samozřejmě, že mi to vadí, ale asi by mi to tolik nevadilo, kdyby..."

"Jesus, mami!"

"Objevilo se mi to na telefonu zrovna, když jsem byla s klientkou! Jako přímo před jejíma očima!

"Ach můj bože, ne. Kurva!"

"Myslím, že jediná dobrá věc je, že mi řekla, že jsem šťastná žena."

"Oh," Justin se nemohl ubránit uchechtnutí.

"Což pravděpodobně znamená, že jsi opravdu šťastný muž."

Justin si nebyl jistý, co říct, "Uh... yeah..?"

"Já jen... nebolí to?"

"Mami!!!"

"Promiň, promiň... já jenom nechápu, jak ta věc... na něm... může být dobrá."

"Co?"

"Ta věc, co měl... na... na jeho..."

"Myslíš na jeho penisu? Oh, ty myslíš ten kroužek?"

"Co?"

"Kroužek... je to... Kriste, mami... tahle konverzace jde špatným směrem..."

"Jsem jen zvědavá, nikdy jsem žádný neviděla."

"Penis?" Justin se zeptal zmateně.

"No, těch jsem viděla dost..."

"Ew, proboha, mami, ne!"

"Promiň, zlato. Ale myslela jsem ten, uh, kroužek... nikdy jsem žádný neviděla..."

"Opravdu? Hm."

"Je to dobré?"

"Co myslíš?"

"Ta věc... je to dobré?"

"Ježiši Kriste. Ano, mami, je to opravdu dobré... a teď zavěsím nebo se ti už nikdy nebudu schopný podívat do očí."

"Jo, to je pravděpodobně dobrý nápad... jen Brianovi řekni, aby si příště dával pozor."

"Oh, věř mi, žádné příště nebude... protože ho zavraždím a strávím zbytek svého života ve vězení..."

"To nedělej, opravdu, není to tak velký problém... teda, je velký, ale..."

"Bože můj. Měj se, mami!"


Konec

1 comment: