Monday, January 10, 2022

Ring Lover by Janča

Poslední část pro Wrong Taylor... doufám, že jste si čtení užili tak jako já psaní!🤗

VAROVÁNÍ 12+

Justin dorazí domů po tom, co se stalo...


"Tady jsi!" vykřikl Brian z pohovky, když Justin dorazil domů, ale ten ho ignoroval a zamířil rovnou do kuchyně, kde se kolem sebe rozhlížel jako šílenec. "Co to děláš?" zeptal se Brian pobaveně.

"Hledám něco, čím bych tě zavraždil!"

"Oh, bylo to až takhle špatné?"

"No, tak za prvé, nejen, že to viděla moje matka, ale i její klientka... takže gratuluji!"

"Sakra."

"A následně mi prakticky řekla, že jsem velmi šťastný muž a že jsi velkýýý..."

"Oh," Brian se usmál samolibě. "Ale to není zas tak špatné, ne?"

"Možná pro tebe! Ale já jsem ten, kdo s ní musel mluvit o tom podělaném kroužku na tvém péru, Briane!"

"Co?"

"Jo... ptala se mě, jestli je to dobré... mít to na sobě..."

"No, tvoje matka je plná překvapení," Brian se zasmál.

"A podle všeho viděla hodně penisů."

"Neříkej... Matka Taylorová, kdo by si to myslel."

"Věř mi, nechtěl jsem na to myslet, ale teď je to všechno v mojí hlavě... díky tobě, idiote!"

"S tvou matkou je mnohem víc srandy než s tebou."

"O můj bože, já tě zabiju!"

"Chceš, aby moje drahá tchýně měla zlomené srdce?"

"Vážně, Briane, jsem takhle blízko od toho tě bodnout..."

"Kriste... už žádné fotky penisu pro tebe..."

"No, na to máš moji matku očividně."

"Přiznej to, tak trochu žárlíš, že tvoje matka viděla to, co mělo být jenom pro tebe a dokonce se jí to líbilo."

"To myslíš vážně?" Justin se na něj podíval vražedně.

"Jsi roztomilý, když se zlobíš... a vlastně i velice sexy," Brian se kousl do rtu.

"Neopovažuj se mi říct, že mě chce ošukat, protože tenhle zadek je pro tebe navždy zakázaný."

"Ale..."

Justin si přikryl uši rukama, "La la la la la."

"Myslel jsem, že ti dlužím zatraceně dobré vykouření... ale hádám, že sis to rozmyslel," Brian pokrčil rameny a otočil se, připravený jít zpátky na pohovku.

"Oh, pojď sem zpátky... budeš uctívat moje péro jako bych byl zatracený král."

Brian se na něj podíval zpátky s úšklebkem, "No, tak nějak jsi Král Babylonu, takže... co chcete, abych pro vás udělal, Vaše Veličenstvo?"

"Klekni si a vrhni se na to... očekávám, že budu zcela uspokojený a mnohem víc."

"Tak to bych na to měl vzít asi i ten kroužek."

"Briane... kdybych byl tebou, začal bych utíkat, protože jsi mrtvý muž!"

"Myslím, že už pro tebe mám přezdívku do telefonu - Milovník Kroužku."

"O MŮJ BOŽEEE... UTÍKEJ!"


Konec

1 comment: