Tuesday, October 19, 2021

Stuck in an Elevator with Brian Kinney by 7Wildwaysup


VAROVÁNÍ 18+!

Brian jde pozdě na schůzku s Leo Brownem...


Kurva, venku je zima, moje letadlo mělo zpoždění a ten zatracenej taxikář řídí, jako kdyby za volantem seděl poprvé. Přijdu pozdě na schůzku s Leem. Bože, Chicago někdy dokáže být podělaná ZOO... dobře, mám zpoždění jenom 10 minut, držte mi prosím výtah.

Vkročím do výtahu a podívám se dolů na sladkého mladého školáka, vypadá tak nevinně. Nemohu se ubránit myšlenkám na svého vlastního mladého školáka zpátky v Pitts. Usměje se na mě a celý rudý se ptá, do jakého patra jedu. Odpovím mu, zatímco si v hlavě říkám: bože, je tak krásný, ty jeho tmavé oči, olivová kůže a perfektně hranatá čelist.

Ta kovová krabice najednou začne jet škubavě, až se nakonec zastaví úplně, světlo nad námi zcela zhasne a jediné světlo vychází z čísel na tlačítkách. Kluk vypadá trochu zeleně, tak se ho ptám, jestli je v pořádku. Udělá krok ke mně a říká, že je klaustrofobik. Vypadá opravdu nervózně, tak ho přitáhnu blíž k sobě, instinktivně mě obejme a přitiskne se ke mně.

Být tak blízko jeden k druhému ve mně vyvolává touhu, které teď nemohu podlehnout: opravdu potřebuji, aby se ten výtah dal do pohybu... No, něco se dalo do pohybu určitě. Cítím, jak ten kluk leze po mém těle a dává mi polibky na hruď, ale jakmile se dostane k mým ústům, odvrátím se a řeknu ne... ty patří jen mému Sunshine...

Zdá se, že je tu nedostatek kyslíku, protože naše dýchání začíná být naléhavější. Otočím ho a stáhnu mu kalhoty dolů až ke kotníkům, jeho velký tvrdý penis se tlačí do studené kovové stěny před ním. Pevně se drží ocelového zábradlí, zatímco ho rozevírám a hrubě do něj pronikám prstem. Cítím, jak se lehce vzpírá, ale pevně ho držím u zdi.

Dávám si záležet, zatímco svým dlouhým ukazováčkem pracuji na jeho prostatě, až se nakonec uvolní a oddá se mým dotykům. Roztrhnu kondom a navléknu si ho a ještě svého ptáka potřu vrstvou lubrikantu. Položím ruku na jeho bok a vklouznu do jeho těsného malého zadku, čímž ho zcela naplním.

Kroutí se a sténá, zatímco hlasitě opakuje, "Ach bože, ano... šukej mě, jo, fuck..." je tak pevný a dychtivý, je vidět, že miluje ptáka. Dostáváme se do přirozeného rytmu a já se rukou natahuji dopředu a beru do ruky jeho erekci, ze které už vytéká preejakulát. Jemně klouzám nahoru a dolů a pomalu zvyšuji tempo, které srovnávám se svým obrovským pérem uvnitř jeho zadku.

Oba jsme tak blízko a můžeme slyšet, jak se za silnými dveřmi ozývají dělníci. Šeptá mi: "Bože, miluji tvého ptáka. Prosím, šukej mě..." a v tom oba dosáhneme svého vrcholu. Následně se nad našimi hlavami rozsvítí světlo a my si zapneme kalhoty.

Jakmile vystupuji z výtahu a vydávám se do kanceláře Leo Browna, kluk se na mě zasněně dívá. Leo ví všechno o dnešních elektrických problémech v budově, takže v klidu začínám svou prezentaci. Ani ne o deset minut později na něj volá jeho sekretářka a říká mu, že jeho syn je tu na návštěvě z internátní školy.

Leo se usměje a říká Brianovi, "Tohle je můj syn Trig... přijel domů na prázdniny.." Natáhnu se a chytím jeho ruku. Proč ne, už jsem si vzal většinu jeho částí...


Konec

1 comment: