Tuesday, October 19, 2021

QUEER AS FOLK 2021 | Gallery Update

Tak jsem zjistila, že se nám zase nakupilo docela dost fotek, tudíž jsem usoudila, že je na čase udělat zase nějaký ten gallery update (což mi připomíná, že už bych konečně mohla dodat v menu ty odkazy, který tam už dost dlouho nejsou  - celá já😬). Klasicky a bohužel nemám žádné nové fotografie Gala Harolda - začínám se bát, že se po něm slehla zem a fakt mě to štve - a stejně je na tom Thea Gill. Tihle dva se asi opravdu neradi fotí nebo já fakt nevím😏

No nic, oceníme alespoň fotky ostatních, zvlášť mého milovaného Randyho, který, jak s oblibou říkám, opravdu "stárne" do krásy😍 Ale i všichni ostatní vypadají pořád skvěle a já stále doufám, že se jim konečně někdo ozve, aby se připravili, protože se vrací do svých rolí v QAF (haha, zbožné přání😭). Tak snad se bude líbit...

image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host

1 comment: