Monday, October 18, 2021

Britin, Brettsey and Malex on Instagram

Zdravím a doufám, že se máte dobře,

už nějakou dobu zvažuji, zda sem s tímhle vůbec chodit, jednak proto, že Vás sem chodí už opravdové minimum (za což si z velké části můžu sama, já vím😏), takže možná ani není, komu se tu s touhle informací svěřovat, ale taky proto, že nevím, zda o to vůbec budete stát/zajímat se... ale usoudila jsem, že se přeci jen o to tady s Vámi podělím a kdo ví, třeba se rádi na ty moje výtvory podíváte...😁

Věc se má tak, že už nějakou dobu, řekla bych, že to teď někdy bude rok, dělám edity na instagram (nebo se o to alespoň snažím😀)... nejprve jsem začala s Brianem a Justinem logicky... poté se k tomu přidal i pár ze seriálu Chicago Fire: Sylvie Brett a Matt Casey, kteří jsou známí jako Brettsey... no a před pár dny jsem si založila instagram i na pár Malex ze seriálu Roswell: New Mexico... a kdo ví, možná časem přibydou i další😀

Každopádně zatím jsou to "jen" tyto tři páry a upřímně musím říct, že mě to editování dost chytlo a celkově všechno, co s tím souvisí, je fajn vidět ty reakce lidí tam, atd... a asi je to možná i trošičku důvodem, proč tady na blogu to svým způsobem směřuje do háje, i když se furt snažím to tady držet... ale zkrátka mě to editování asi teď baví o něco víc než psaní...

Ale to je vedlejší, prostě, kdo chcete, tak se mrkněte (a třeba dejte sledování, budu ráda🙈), tady máte všechny účty >>

MALEX - BRITIN -  BRETTSEY

1 comment: