Friday, April 2, 2021

Conversation 8 - Accident

BEZ VAROVÁNÍ

Brian s Justinem se shodli, že upřímnost je základ vztahu...


LittleTwat: Briane?😘

Honey❤: Copak?

LittleTwat: Já jen... víš, jak jsme si slíbili, že k sobě budeme vždycky upřímní, ať se děje, co se děje... 

LittleTwat: I kdybychom věděli, že to ten druhý nechce slyšet?

LittleTwat: Jako víš, i ty věci, co si možná myslíme, že by bylo lepší nechat si pro sebe, ale upřímnost je základ každého zdravého vztahu... takže si je řekneme?😉

Honey❤: Co jsi kurva udělal???

LittleTwat: Proč hned předpokládáš, že jsem něco udělal?

LittleTwat: Nezdá se ti to jako unáhlený závěr? 

LittleTwat: Neměla by v tobě snad být nějaká pochybnost, že jsem třeba vůbec nic neudělal? 

LittleTwat: Neměl bys věřit v moje schopnosti... ve MNĚ?

Honey❤: Sklapni už sakra a řekni mi, co jsi zatraceně udělal nebo se neznám!

LittleTwat: No... možná jsem... 

LittleTwat: Narazil s autem do sloupu a odřel ho

LittleTwat: Ale já nechtěl a fakt jen malinko!

LittleTwat: Fakt!

LittleTwat: No, dobře možná trošku víc, ale nic co by se nedalo zamaskovat

LittleTwat: Teda spravit, samozřejmě!

LittleTwat: Ale to rozbité světlo je trochu horší...😬

LittleTwat: Toho jsem si zprvu ani nevšiml a vážně nechápu, jak se to stalo

LittleTwat: Dával jsem strašně moc pozor!

LittleTwat: Jenže najednou se na cestě zjevil ten nejroztomilejší ježeček, úplný miminko... a prostě jsem strhl volant... nemohl bych se sebou žít, kdybych ho přejel!

LittleTwat: Tomu snad rozumíš!

LittleTwat: Briane, řekneš konečně něco? Víš, že tě přeci moc miluju a vím, co pro tebe to auto znamená a taky vím, jak moc si mi říkal, že mi ho půjčuješ pouze výjimečně a že pokud na něm bude třeba jen škrábanec, tak mě zabiješ... ale bylo tam miminko!

Honey❤: Promiň, musel jsem si jít lehnout, najednou se mi udělalo mdlo... a především jsem usoudil, že bude lepší jít dýchat a uklidnit se, protože mi nestojíš za to, abych strávil zbytek života ve vězení, až bych tě zavraždil!!!!

LittleTwat: Ale...😢

LittleTwat: Bylo to miminko... přeci bys nechtěl, abych ho přejel...

Honey❤: Ty se modli, že až příště půjdeš po svých, že někde nevyjedu a nepřejedu tebe!!

LittleTwat: To bys neudělal, na to mě, až moc miluješ!🧡 Ale souhlasím, že si asi zasloužím nějaké potrestání, takže si něco vymysli a já se nebudu ani trochu bránit🥰

Honey❤: Ty si opravdu myslíš, že po tom, cos mi zdemoloval moje milovaný auto, že tě potrestám v posteli?

LittleTwat: No... vždycky to tak děláme...

Honey❤: Jo, to bylo před tím, než si mi ZDEMOLOVAL AUTO! Budeš mít štěstí, když nebudeš mít kufr přede dveřmi!

LittleTwat: Cooo😨

LittleTwat: Briane?

Honey❤: Nemluv na mě

Honey❤: Nepiš mi

Honey❤: Jako bych nebyl

LittleTwat: Nezdá se ti to trochu brutální? Je to jenom auto! Měl bych pro tebe znamenat mnohem víc!

Honey❤: Ten fakt, že tě nezabiju, jasně říká, že pro mě znamenáš víc... ale než mě přejde počáteční vztek, bude lepší, když se mi budeš vyhýbat...

LittleTwat: Oh...🥰

LittleTwat: Přespím dneska u Daphne

Honey❤: Možná i zítra...

LittleTwat: Pokud to tak chceš... tak dobře😥

Honey❤: Potřebuju prostor

LittleTwat: Tomu rozumím...

*večer

Justin se převaloval u Daphne na gauči, zatímco se snažil všemožně usnout, když v tom mu zacinkal telefon.

Honey❤: Strašně mě štveš, ale nemůžu bez tebe spát, takže pojď domů...

Honey❤: Pitomče!

LittleTwat: Jsem na cestě!😍

1 comment: