Wednesday, March 24, 2021

That’s so Gay as Blazes... by 7Wildwaysup


BEZ VAROVÁNÍ

Justin má večírek pro finále seriálu...


"Poslední hodinu se snažím zastihnout Justina. Vím, jak moc nesnáší, když jsem na pracovní cestě. Nedokážu si představit, kde je a proč nezvedá telefon... Co ty, Tede? Dovolal ses Blakovi?"

"Ne, ale předtím říkal, že Justin, Daphne, Emmett a on se chystají na večeři v Britinu a potom se podívají na finále seriálu 'Gay as Blazes'."

"Bože, myslím, že Justin je na té show závislý. Zdá se, že si myslí, že je to podobné našemu vztahu. Věřil bys tomu... Vůbec jsem se na to nedíval..."

"Chápu, proč si to myslí. Blakovi se to taky opravdu líbí. Je tam hlavní postava, Brice, který si myslí, že je Božím darem pro gay komunitu, a je to naprosto arogantní kretén."

"Wow, díky moc, Tede."

"Ach, bude to ještě lepší. Je zcela promiskuitní. Po svém boku drží mladého blonďatého kluka jménem Jason, kterého v šestnácti představí sexu a dalších pět let ho vodí za nos. Nepřipomíná ti to něco?"

"Nevodil jsem ho za nos. Stalkoval mě."

"No, zdá se, že to fungovalo, protože dnes večer se koná svatba a velké finále show. Slyšel jsem, že Justin dokonce koupil malý svatební dort a šampaňské na oslavu."

"Takže jako nemůžou zvednout telefon během té show."

"Očividně ne."

"Je to jenom televizní pořad."

"Já vím, Bri... ale opravdu jsou do toho zažraní. Jsou téměř posedlí."

"Jo, vím, že se to Justinovi líbí. Ale není posedlý."

"Jen to před tebou skrývá."

"Justin přede mnou nemusí nic skrývat."

"No, dobře, řekl ti o svatební hostině, kterou má dnes večer u tebe doma?"

"Jenom mají dort, Tede."

"Emmett zařídil catering, Briane."

"Opravdu? Jen pro ty čtyři?"

"Říkám ti, že tu show opravdu milují. Hádám, že je to dost sexuální na to, že je to v televizi."

"Vážně? Asi jsem tomu měl věnovat víc pozornosti. Zkusím znovu zavolat Justinovi."

"Konečně jsi to zvedl! Volám ti už hodiny. Justine... Justine, jsi v pořádku? Ty brečíš?"

"To je v pořádku, o nic nejde." Další slzy a pláč.

"Nezní to dobře. Myslel jsem, že pořádáš večírek? Co se stalo?"

"To bys nepochopil."

"No, rád bych."

"Brice shodil Jasona z útesu."

"Opravdu? Myslel jsem, že to je svatební epizoda."

"Ne, ne, myslím ti, že přiměl Jasona jít do New Yorku, aby se stal slavným módním návrhářem. Měli se ale vzít." Více pláče... slzy...

"A nemohl Byron jet s ním?"

"Je to Brice... Briane." Další slzy. "Pokud..." Slzy. "Pokud to nezvládnou oni, nevím, jestli můžeme my." Další pláč.

"Justine, uvědomuješ si, že už jsme manželé a tohle je jenom televizní show?"

"Věděl jsem, že to nepochopíš." Slzy.

"Sunshine, je tu něco, cos mi neřekl?"

Vzlyk. "Ne. Proč? Co tím myslíš?"

"Bojím se o tebe. Tohle se zdá extrémní. Je to jenom fikce."

"Briane, opravdu se milovali a teď jsou oba úplně sami," Slzy. "Nemůžu tomu uvěřit... Kurva, nenávidím Cowlip (*tvůrci QAF)..."

"Cowlip? To je jeden z tvých facebookových přátel?"

"Ne," další slzy.

"Dobře, přijedu domů brzo. Opravdu se o tebe bojím. Jsi si jistý, že nejsi těhotný?"

"Briane..."

"Alespoň jsem tě rozesmál. Ted a já budeme v příštím letu. Teď vypni televizi a až se ráno vzbudíš, budu tam. Miluju tě, Sunshine."

Vzlyknutí. "Taky tě miluju, Briane."


Konec

1 comment:

  1. To je ale poriadna prča. Smiala som sa ako blázon.

    ReplyDelete