Wednesday, January 13, 2021

Not So Distant Memories... by 7Wildwaysup

BEZ VAROVÁNÍ

Sequel pro Distant Memories

Justin je ohromen svými nevyřešenými city k Brianovi, zatímco se Ethan snaží přijmout realitu situace, uvědomujíc si, že je to jen otázkou času, než se znovu dají dohromady


Včera v noci jsem vykřikl Brianovo jméno, když jsem se udělal a Ethan kvůli tomu od té doby nedokáže přestat nadávat. Chápu, že je rozrušený, ale není to tak, že jsem to udělal úmyslně, prostě se to stalo. Když jsme pak narazili na Briana na ulici, Ethan mě posedle objal rukama, jako by čekal, že poběžím zpátky k Brianovi.

Možná má ale pointu, možná je to přesně to, co chci dělat. Ne. Vím, že to je přesně to, co chci dělat, a udělal bych to, kdybych si myslel, že mě vezme zpátky. Ale Brian je na mě tak naštvaný, jenom na mě zírá. Vím, že jsem to mezi námi všechno podělal, ale to mi nebrání v tom ho milovat nebo ho chtít. Není divu, že jsem včera podvědomě vykřikl Brianovo jméno. Protože je to pravda, přeju si, aby to byla Brianova postel, ve které bych spal každou noc, ne ta Ethanova.

Konec

1 comment: