Thursday, January 28, 2021

Closer... by 7Wildwaysup

BEZ VAROVÁNÍ

Mohli bychom být ještě blíž?


Chybí mi, ať už je jenom na druhé straně místnosti nebo když jsem stovky kilometrů daleko. Vždycky je v mojí mysli a cítím ho ve své duši. Naplňuje mé srdce vášní, která prosakuje a rozlévá se na plátno přede mnou.

Vždycky mám ten zvláštní pocit v žaludku při vědomí, že budeme brzy spolu. Bez ohledu na to, jakou vzdálenost jsme mezi sebe dali, stačí slyšet jeho hlas nebo mu věnovat jen jeden pohled a zase mě chytí za srdce a jsem zpátky v jeho náruči.

Cítím jeho dech na svém krku, jak šeptá sladká slova lásky a ví, co každý povzdech a zasténání znamená. Tento druh intimity přichází, jen když někoho milujete tak dlouho a tak hluboce, že mluvení už ani není třeba.

Stačí jen vidět jejich úsměv a prostá gesta. Slova již nejsou nutná...

Konec

1 comment: