Thursday, January 28, 2021

The Witching Hour by 7Wildwaysup

BEZ VAROVÁNÍ

Ta speciální doba noci, kdy se vždycky sejdou...


Je pozdě, jsem unavený a nadržený. Slíbil jsem mu, že svoji prezentaci jen naposledy zkontroluji, a to bylo před několika hodinami. To je ta věc na vlastnění svého vlastního podnikání. Nikdy to není zcela dokonalé, vždy je co zlepšovat a zdokonalovat.

Při pohledu na něj mi srdce poskočí, je tak krásný roztažený na pohovce se svými rozcuchanými vlasy. Ta deka ho sotva zakrývá a jeho odhalené stehno a zadek způsobují, že tvrdnu. Přísahám, že je přesně ve stejné pozici, ve které jsem ho dnes večer zanechal.

Je 2:58 ráno. Je to jako by to moje tělo vědělo, jako bych byl naprogramován. Sex ve 3 hodiny ráno nebo se ze mě stane žárlivý šílenec, i když bych si to nikdy nepřiznal. Ale je tady, je tady vždycky ve 3 hodiny ráno. Od té doby, co se vrátil, není třeba přemýšlet nad tím, zda dnes večer bude v mé posteli. Nikdy jsme o tom výslovně nemluvili, ale je to tak. Oba jsme tu vždy v čarodějnické hodině. Neexistuje místo, kde bychom raději byli, než tady v náruči toho druhého.

Konec

1 comment: