Tuesday, September 1, 2020

Conversation 1 - Nickname

Tohle bude taková menší série krátkých jednorázovek - tak trochu představa toho, jak asi probíhají online konverzace mezi Brianem a Justinem😄. Doufám, že se bude líbit!


BEZ VAROVÁNÍ

Když dá Justin na facebooku novou přezdívku Brianovi...


JustinTaylor: *JustinTaylor nastavil vaší přezdívku na "Honey" (*Zlatíčko)

Honey❤: Justine, co to kurva?

JustinTaylor: Co?

Honey❤: Co jsi mi to udělal se jménem?!

JustinTaylor: Líbí se ti to?

Honey❤: Ani omylem! Dej to pryč! Zbláznil ses dočista?

JustinTaylor: Hey! Mně se to líbí!

Honey❤: Je mi jedno, jestli se ti to líbí, okamžitě tam vrať moje jméno!

JustinTaylor: Všichni mají takhle přezdívku, měl bys vidět, co tam má Mikey pro Bena - "můj svalovec"😄

Honey❤: Ten tam má alespoň kompliment! 

JustinTaylor: Hele! Rozmýšlel jsem se mezi miláčkem, zlatíčkem a medvídkem, takže buď rád, že jsem šel tou nejbezpečnější cestou...

Honey❤: Medvídek?!! O můj bože... já tě zabiju!

Honey❤: Co když to někdo uvidí?

Honey❤: Sakra, jak se to dává pryč?

Honey❤: Justine, odpověz mi!

JustinTaylor: Nedávej to pryč😥 Navíc, je to jenom pro nás dva. Nikdo jiný to neuvidí.

Honey❤: To doufám! Jinak jsi mrtvý muž!

JustinTaylor: To by ti opravdu tolik vadilo, kdyby to někdo viděl?

Honey❤: ANO!

*přečteno

Honey❤: Justine, jsi tu ještě?

Honey❤: Omlouvám se, dobře? Vím, že je to jen pitomá přezdívka. Tak si přestaň hrát na uraženého!

Honey❤: Zítra tě vezmu na večeři a do kina, okey?

JustinTaylor: Okey!

Honey❤: Jsi malej vyděrač, víš to?

JustinTaylor: Vím😇 Ale miluješ mě!

Honey❤: Miluju...

JustinTaylor: 

*o dvě hodiny později

Honey❤ *Honey nastavil vaši přezdívku na "LittleTwat" (MalýPitomec)

LittleTwat: Hey!

Honey❤: Už jsem přišel na to, jak se to dělá😎

LittleTwat: To vidím... za tohle mi dlužíš ještě snídani do postele.

*Honey opustil chat

LittleTwat: Stejně si to vyberu!

2 comments: