Thursday, November 14, 2019

Pauza...

Hezký večer všem,

něco mi říká, že psát tohle "oznámení" je už tak trochu zbytečné, protože jste to už nejspíš pochopili z toho, jak je blog teď tak nějak pusto prázdný, ale jednoduše, když se to s*re, tak pořádně... nejen, že mi došly všechny díly, které jsem měla napsané dopředu pro And So We Were Three, ale nemám v zásobě ani žádný překlad, jelikož obě s Verčou na něj teď nemáme čas a z toho důvodu samozřejmě nemám ani možnost něco psát. Každý den si říkám, že dneska konečně díl napíšu a dopadne to tak, že na to nemám sílu ani náladu, takže jsem došla k závěru, že bude lepší vyhlásit takovou menší pauzu... menší, protože doufám, že to nebude dlouho trvat, příští týden už by měl být snad klidnější, takže je dost možný, že nějaký den tu už něco bude, ale je taky možný, že to bude až ten týden další...

Nicméně můžu rovnou říct, že překlad pokračování k povídce All I Ask, který jste si dost lidí odhlasovalo, rozhodně bude, takže na ten se určitě můžete těšit!

Nejvtipnější (i když by se dalo říct nejsmutnější😅) je fakt, že jsem v tom momentálním blázinci a nedostatku času úplně zapomněla na výročí blogu... 6 let - přesně tak dlouho už jsem na tomto blogu a i když mám i horší dny, kdy si myslím, že s tím už nadobro seknu, tak se tu stejně držím zuby nehty, protože tenhle blog a především seriál Queer as Folk mi daly hodně a já jsem za to vděčná, stejně jako za Vás čtenáře, kteří se sem rádi vracíte a dáváte mi najevo, že Vás to tady pořád baví, takže díky!😍

Výsledek obrázku pro six years png

Související obrázek Výsledek obrázku pro queer as folk lindsay and melanie Výsledek obrázku pro queer as folk michale ben gif Související obrázek Výsledek obrázku pro queer as folk debbie gif

No comments:

Post a Comment