Tuesday, December 3, 2019

Co, proč, jak... ale především KDY?

Nebojte, blog neskončil, ale...

Související obrázek

Znáte to u mě dobře, dobré období střídá to špatné, což je po tolika letech, kdy tenhle blog vedu, asi pochopitelné... no teď mám to špatné. Pauza měla být krátká, v mých očích měla trvat jen pár dnů... jo, byla jsem zas jednou naivní. Ale tak nějak jsem si potřebovala od blogu zcela odpočinout a vůbec nad ním nepřemýšlet - ač je blog mou zábavou a skvělým způsobem, jak utéct z reality, tak občas je i mým největším nepřítelem, protože tu chci opravdu být, chci tu být pro Vás - tedy ty, co sem rádi chodí a rádi čtou moje příběhy - a nezklamat vás tím, že tu dlouho nic není, ale zároveň je právě to kámen úrazu, protože nejsem jednoduše na baterky a nemůžu se do psaní nutit jen proto, že někoho nechci zklamat... Ale to už jsem psala několikrát, jak jistě víte😀

Polovina mě si samozřejmě vyčítá, že jsem odtud takhle neplánovaně zmizela bez oznámení, že to bude trvat až tak dlouho, protože to není fér vůči Vám věrným čtenářům... ale druhá polovina mě si dovolila být tak trochu sobecká a myslet teď na sebe a na blog se prostě vyprdnout...

Upřímně jsem si myslela, že sem ještě nějaký čas nic nenapíšu, protože jsem se na to necítila - ale četla jsem komentář od Deni, ze kterého jsem pochopila, že tohle moje zmizení - kdy jste asi nevěděli, co, proč a jak - ode mě není úplně hezké a hlavně mi to dalo tu potřebnou motivaci se nějak vyjádřit (za což moc děkuji!).

A KDY SE TEDY VRÁTÍM?

Asi takhle... během této pauzy jsem bohužel nijak moc nepokročila, takže stále nemám co zveřejňovat nebo tedy něco málo by se našlo, ale to je zas jen otázkou jednoho nebo dvou týdnů maximálně, než opět budu na suchu a tohle celé se bude opakovat znovu, takže nevidím smysl to sem zatím dávat, proto pauza stále trvá... ale věřím, že od teď to bude lepší, blog mi samozřejmě už začíná chybět a i to psaní bych ráda konečně dohnala, takže doufám, že tenhle týden se mi podaří nějak tu zásobu zase zvětšit a třeba ten příští týden se tu už něco objeví, ale samozřejmě to neslibuji, nechci, abyste si dělali zbytečné naděje když tak...🙄

Každopádně ale věřím, že pokud ta pauza bude přeci jen ještě o něco delší, tak bude maximálně "jen" do konce roku - přeci jen blíží se Vánoce🎅🎄🎁, přes které já si dávala pauzu asi každý rok a letos by to nebylo jinak, tudíž ten nový rok dává asi největší smysl pro můj návrat - já vím, zní to jako hrozně dlouhá doba, ale ono to uteče, však to znáte! Ale je to opravdu jen orientační datum, klidně se může stát, že mě zítra přepadne chuť psát jako blázen a začne se to tu hemžit povídkami za pár dnů... no nechcem se překvapit, co budoucnost přinese...😁

Související obrázek Související obrázek

No comments:

Post a Comment