Tuesday, September 17, 2019

Greatest Reunification Ever… by 7Wildwaysup

Greatest Reunification Ever… by 7Wildwaysup

Hrozně moc bych chtěla poděkovat všem, co překlady nejen čtou, ale i hodnotí, byť jen třeba hvězdičkama pod článkem... ❤️ Děkuju moc, moc si toho cením.
Zvlášť bych chtěla poděkovat Karin, která komentuje každou povídku a to hrozně nabíjí a pobízí k pokračování, takže Karin patří velký dík! 😊

Teď už si užijte povídku, a jakýmkoliv feedbackem určitě nepohrdnu. 🙂

- Veronika -


VAROVÁNÍ 18+

Brianovy a Justinovy myšlenky, zatímco k sobě zase hledají cestu.

Brian's POV

"Taylore, chtěl jste se mnou mluvit?"

Bože, vypadá tak dobře. Těch posledních pár měsíců se mi po něm stýskalo. Po jeho plných, růžových rtech. Jsou prostě dokonalé. Přímo volají po ochutnání.

"Trochu jsem přemýšlel a rozhodl jsem se, že byste mě měl vzít zpátky."

Nemůžu uvěřit vlastním uším! To je ale statečný, malý zmetek...

"Oh..."

"I když jsem udělal pár chyb, myslím, že vy byste udělal mnohem větší, kdybyste mi nedal druhou šanci..."

Ježíši, tenhle kluk má ale koule.

"Chápu..."

"Protože teď už chápu, co ode mě požadujete."

Myslí si, že na to všechno přišel...

"A vím, co můžu očekávat já od vás."

To můžeš, že...?

"Takže taky chápete, že budete muset tvrdě pracovat dlouhé hodiny... Někdy až pozdě do noci?"

"Bude mi potěšením pracovat pod vámi, Pane..."

"A už nikdy nebudeš pouštět houslovou hudbu v mé přítomnosti."

"Slibuju."

"Fajn... No v tom případě, můžeš začít okamžitě."

Pomalu ode mě přejde ke dveřím, které zavře a hned na to je zase zpátky v mé náruči.

Tohle je správné; je to přesně to, co mi celé měsíce chybělo.

Známe svá těla navzájem tak dobře, skoro jsme se vznášeli, jak jsme se objímali a vášnivě líbali.

Nikdy jsme od sebe nemohli odtrhnout ruce.

Je to tak moc příjemné, když se naše kůže otírá o toho druhého. Položím ho na stůl a začnu pracovat na rozepínání jeho džínů.


Na tohle jsme oba čekali od chvíle, co jsme se viděli v uměleckém oddělení v den, co nastoupil do Vanguard.

Snažíme se co nejrychleji zbavit oblečení.

Byl jsem tak naštvaný a přesto tak moc nadšený, ohledně toho, že je tady, ale nemohl jsem dát najevo, jak moc jsem šťastný, že ho vidím.

Všechno, co se nacházelo na mém stole, bylo nyní odstrčeno na zem, když tady přede mnou leží nahý a čeká jen na mě.

Je tak krásný, prostě tady leží a čeká na každý můj dotek...

Natáhne se po zipu mých kalhot a rozepne ho, čímž uvolní mou tvrdou erekci.

Miluju, když je takhle nadržený.

Jeho oči jsou rozšířené, když září očekáváním. Z šuplíku v mém stolu vytáhnu kondom, který sroluju na svůj penis.

Hádám, že Justin už vlhne; je plný touhy...

Zvednu jeho nohy na svá ramena a nasměruju svůj penis k jeho vstupu.

Zbožňuju, když takhle sténá.

Rozetřu trochu lubrikantu kolem jeho dírky, prsty ho hladím a potom nanesu gel i na svůj penis, kterým začnu tlačit do jeho těla.

Je tak těsný. Způsob, jakým mě chytne a snaží se mě do sebe vtáhnout ještě hlouběji, je čistý ráj.

Už je to tak dlouho. Každý dotek posílá zajiskření do celého mého těla. Tohle dokáže jen on.

Nikdo nikdy nebyl jako on.

Pomalu do něj přirážím, lehce pohupuju jeho tělem sem a tam, jemně hladím jeho prostatu a vítám ho tak zpátky doma.

Jen zasténání mého jména posílá chvění po mé páteři.

Snažil jsem se o pomalé tempo, ale nemůžu si pomoct. Chyběl mi tak strašně dlouhou dobu.

Zajímalo by mě, jestli ví, jak moc ho potřebuju...

Zběsile přirážím dovnitř a ven, vrážím do jeho prostaty a přibližuju nás oba blíž k extázi.

Miluju, když prohne záda, abych se do něj víc vešel.

Sáhnu dolů mezi naše těla a začnu pracovat na jeho penisu ve stejném rytmu, jako jsou mé přírazy. Už jsme oba blízko, a za chvíli cítím semeno, které se mi rozlévá do dlaně a na naše břicha.

Bože, miluju, když je pro mě taková malá coura.

Vykřikne mé jméno, když dostávám poslední kapky z jeho těla a zhroutím se na něj.

Vždycky mě ohromovalo, kolik vášně k sobě máme a teď jsme si ji znovu společně užili.

Oba jsme tady leželi, pokrytí zbytky našeho sexu a lapali po dechu. Oba cítíme, jak se naše končetiny chvějí.

Bože, jsme spolu ještě lepší, než jsem si pamatoval...

Byli jsme oba lesklí od potu, když jsem se zvednul z jeho těla, abych se zbavil kondomu.

Stále září, když se na mě usmívá.

Vytáhnul jsem ho nahoru, zamířil s ním do mé soukromé koupelny a zapnul sprchu. Voda je tak příjemná, jak dopadá dolů na naše těla.

Bože, chyběly mi sprchy s ním...

Nanesu na jeho vlasy šampón a vzpomínám na těch mnoho sprch, které jsme sdíleli společně. Navzájem se namydlíme a opláchneme jeden druhého. Otočím ho a zeptám se, jestli je připravený na druhé kolo.

To je můj kluk; vždycky je připraven...

Podám mu kondom, aby mi ho natáhnul. Natře mě lubrikantem a jsme oba připraveni zase začít.

Vždycky si vzpomenu na naší první společnou noc...

Ohne se, opře se o dlaždice, když do něj hladce kloužu. Položím mu ruce na pás a jemně přirážím své boky, když mě celého pohlcuje.

Znovu sténá moje jméno a já zbožňuju, jak to zní. Tolik mi chyběl. Skoro bych zapomněl, jaká malá nymfa je.

Když se mé přírazy zrychlí, tlačí svůj zadek dozadu, aby se věci ještě víc urychlily. Můžu říct, že už je blízko, když začne pracovat na svém penisu v pravidelném rytmu.

Miluju, když je takhle sprostý... Jako nikdo jiný, koho jsem kdy poznal...

Začnu do něj přirážet v rychlém tempu, když začínám cítit teplé a neurčité mravenčení hluboko uvnitř.

Vím, že je blízko, když mě jeho stěny začnu stahovat pevněji, a dožadovat se mého orgasmu.

Netrvá to příliš dlouho a já stříkám hluboko do kondomu. Opřu si čelo doprostřed jeho zad, jen držím jeho boky na místě, zatímco si vychutnávám poslední zbytky svého orgasmu.

Sex s ním je vždycky úžasný...

Naše srdce bijí jako smyslu zbavená, když se snažíme znovu popadnout dech. "Chyběl jsi mi..." zašeptá.

Tys mi taky chyběl, Sunshine, i když to nedokážu vyslovit...

Když se narovná a nakloní mým směrem, zachytím jeho rty těmi svými. Má na sobě svůj Sunshine úsměv a přísahám, rozjasnil celou místnost.

Vždycky mě přinutí cítit se, že jsem jediný, na čem záleží.

Osušíme se a já se převléknu do svých džínů a černého trička.

Vypadám dobře...

Potom jdeme do mé oblíbené thajské restaurace na večeři.

Asi nikdy nepochopím, kolik toho tenhle kluk dokáže sníst...


Justin's POV

Později té noci si jdeme zatančit do Babylonu.

Je to už tak dlouho, co jsme spolu tančili naposledy.

Hrají 'Cha Cha' a s Brianem tančíme blízko u sebe a s vášní líbáme toho druhého.

Miluju tančit s Brianem. Naše těla do sebe perfektně zapadají...

Brian mě olízne od klíční kosti, přes můj krk, až k mým rtům. Je to tak sexy a žhavé, že mě to vzrušuje.

Miluju, když je ohledně mě tak moc vášnivý na veřejnosti.

Někdo nás v kontrolní kabině musel vidět tančit, a teď náš obraz problikává na obrazovkách, aby ho mohli vidět všichni.

Nemůžu si pomoct, ale tělem mi projede vzrušení - každý teď ví, že jsme zpátky spolu.

Už teď vím, že to někteří lidi těžko přijmou, ale to je mi jedno. Tohle jsem chtěl tak moc dlouho...

Právě teď vůbec nechápu, proč jsem ho opustil. Cítím se prostě tak dobře zpátky v jeho náručí.

Netrvá to dlouho, než mě zatáhne do zadní místnosti.

Některé věci se nikdy nezmění...

***************************************
PROSÍM O HODNOCENÍ! 😇

No comments:

Post a Comment