Saturday, April 6, 2019

Milí čtenáři,

nejprve bych ráda začala tím, že se Vám moc omlouvám za to, jak jsem z blogu v podstatě beze slova zmizela, opravdu jsem doufala, že tenhle týden už tady vše bude fungovat normálně, ale to bych to nebyla já, aby se něco nestalo - lépe řečeno - podělala jsem si záda🤦‍♀️ a téměř celý týden jsem strávila o 8 práškách denně a v podstatě ve stejné poloze, protože každý pohyb byl pro mě pekelný a sílu či pomyšlení na to něco psát na blog jsem opravdu neměla.😐

Nicméně budu upřímná i ohledně toho, co se momentálně děje s blogem celkově - abych pravdu řekla, horší období jsem na blogu dosud nezažila a upřímně byly i chvilky, kdy jsem si myslela, že už se sem prostě nevrátím a bohužel stále ani nevím, zda se vrátit chci... ale vzhledem k tomu, že tohle špatné období trvá "zatím" nějaké dva možná tři týdny, nechci se na základě těchto dojmů, myšlenek a pocitů zatím rozhodovat a říkat, že je něco definitivní - je možné, že v pondělí tu bude další díl povídky a je možné, že tu nebude ještě nějakou dobu... a taky možná už nikdy... opravdu nevím.😣

Už jen z toho, že tady tohle píšu, mám tak sevřené srdce💔, že si vlastně ani neumím představit, že bych to tady po tolika letech opustila, ale zároveň jsem momentálně ve stavu, kdy na blog či psaní prostě nemám náladu ani pomyšlení.😭

Doufám, že mi to nemáte za zlé, ačkoliv jsem si jistá, že ti, co sem chodíte pravidelně, byste určitě nebyli rádi, kdyby byl s tímto blogem definitivní konec a já asi taky ne... ale těžko říct, co přinese několik následujících dnů či týdnů, teď zkrátka nemůžu tvrdit nic s jistotou, jenom to, že se Vám určitě ozvu - buď to s dalším dílem "Live or Die" anebo (bohužel) s oznámením, že je pro mě na čase se s tímto blogem rozloučit.😭

Vím, že to je taková rána z čistého nebe, protože ještě před těmi dvěma či třemi týdny, jsem měla pocit, že zde zažívám vlastně to nejlepší období doposud, hlavou mi denně koloval minimálně jeden nápad na povídku, který jsem chtěla zrealizovat, až jsem pomalu nevěděla, co mám psát dřív a strašně mě to bavilo... a pak zničehonic tohle... a asi mě to překvapilo úplně stejně jako Vás teď.😟

Každopádně zatím nikdo neházejme flintu do žita, já se Vám určitě ozvu.❤️

Janča

No comments:

Post a Comment