Monday, February 4, 2019

CO SI MYSLÍ RANDY HARRISON?

Zdravím,

tohle video je sice staré přes dva roky, takže je možné, že jste ho už viděli, ale i to, že vás minulo... já ho už viděla před nějakou dobou, ale nějak jsem na něj zapomněla a teď na mě znovu vyskočilo na YOUTUBE.

Je to vlastně rozhovor s RANDY HARRISONEM (alias Justinem) a ptají se ho zde i na to, co si myslí o rebootu a zda by chtěl, aby se Brian a Justinem zase někdy dali dohromady??? 😮


Nejprve asi začnu s tím, že Randy je pořád takové sluníčko k zulíbání... mohla bych se na něj dívat a poslouchat jeho hlas klidně od rána do večera... nemluvě o tom jeho zatraceně roztomilém úsměvu, který vždycky přiměje k úsměvu nebo spíš k culení mě😍😁

Výsledek obrázku pro randy harrison

Ale teď k tomu nejpodstatnějšímu z tohoto rozhovoru... na otázku, co si Randy myslí o rebootu jasně odpověděl, že jsou všichni (herci z QAF) pro to, aby se to natočilo a to vědomí mě hřeje u srdce, protože člověk má pak hned větší naději, že jednoho dne je zase opravdu uvidíme všechny spolu. Pobavilo mě teda, že si myslí, že už jsou všichni 'staří lidé' protože on sám vypadá, že nezestárnul ani trochu... a slyšet ho Brian, tak by mu asi dal!🤣(😎) Každopádně neztrácejme naději!🙌

Nicméně mě dost mrzí jeho odpověď, že doufá, že se Justin a Brian nikdy nedali dohromady už jen pro Justinovo dobro... chápu tak nějak jeho pointu, Justin byl mladý a začal spát s 30 letým (ehm 29 letým😅) mužem, takže pak potřeboval vyletěl z hnízda a poznat taky trochu svět, vybudovat si kariéru a zažít život z té stránky, kde není s Brianem a ačkoliv pro mě bylo dlouhou dobu a vlastně stále je těžké překousnout, jak to s nimi v seriálu skončilo, postupem času jsem se to učila akceptovat a nacházet v tom ta pozitiva... takže jsem nakonec pochopila Justinovo rozhodnutí odejít do NY. On to zkrátka potřeboval, neměl dodělanou školu, takže jeho možnosti byly dřít do konce života v jídelně nebo pracovat pro Briana v Kinnetiku... anebo doufat v nějaký zázrak a ten se stal, když se mu naskytla možnost jít do New Yorku prosadit se jako umělec... dlouho mě to trápilo, protože jsem to vnímala především z Brianovy strany, jelikož jsem nechtěla, aby trpěl, protože Justina tak moc miloval a představa, že bude bez něho zvlášť po tom, co mu konečně přiznal, že ho miluje a nabídl mu vztah, po jakém Justin od začátku toužil, pro mě byla nesnesitelná... ale nakonec jsem se snažila vcítit i do Justina a řekla jsem si, že být na jeho místě, tak se té příležitosti taky chopím, ať už by mě bolelo sebevíc, že budu bez toho, koho tak moc miluju... protože kdyby zůstal nakonec by ho to asi hodně trápilo... a asi všichni víme, že i když byl Brian připravený se změnit a dát lásce šanci, pořád v hloubi duše byl tím Brianem, kterého jsme celou dobu znali a milovali stejně jako Justin - Brian byl zkrátka lev a ne domácí kočka, takže představa, že by se nakonec postupem času odloučili, protože by se vrhli po hlavě do něčeho, na co nebyli ještě tak úplně připraveni je horší, než to, že bez sebe museli strávit nějaký čas, protože v mé hlavě jsou právě teď spolu a jsou šťastní... takže i když rozumím, co se Randy snažil říct o Justinovu dobru, věřím tomu, že to nejlepší pro něj nakonec byl opravdu Brian a že se za ním vrátil, protože oni dva bez sebe jednoduše nemohou být... rozhodně ne dlouhou dobu.❤️

Související obrázek

Omlouvám se, že jsem se tak rozepsala o svých dojmech a pocitech, ale nešlo to v sobě zadržet... každopádně, co vy myslíte o tom, jak to mezi nimi skončilo? Chtěli byste, aby se zase dali dohromady nebo stejně jako Randy doufáte, že se to nikdy nestalo? Můžete hlasovat v anketě nebo se vyjádřit v komentářích😁

No comments:

Post a Comment