Tuesday, June 20, 2017

Moji milí čtenáři,

je mi líto, ale teď mám toho v životě tolik, že jednoduše nemám čas na to se věnovat tomuto blogu a psaní tak, jako jsem měla dřív. Jsou dny, kdy už opravdu zvažuji, že bude snazší blog zrušit, protože se mu teď nemůžu tolik věnovat a když už si na psaní v tom málo čase najdu místo, tak mě to ve výsledku ani nebaví, jak jsem unavená z práce😥

Řekla jsem si ale, že ještě nebudu házet flintu do žita, přeci jen blog pro mě znamená opravdu hodně a neumím si představit, že bych o Brianovi s Justinem a celém QaF už nepsala, to by mě asi zabilo😀🙈 Proto si místo toho vezmu takovou delší dovolenou... ještě jsem se úplně nerozhodla, zda jen na jeden měsíc nebo rovnou celé prázdniny, to teprve uvidím, jak se všechno bude vyvíjet, ale minimálně do 31.7. tady bude pusto a prázdno.

Co se týče povídky "Dovolená," tak to doufám, že někdy tenhle týden se ještě dočkáte těch posledních asi dvou nebo třech dílů. Nevím ještě, jaké dny to bude, protože jsem vážně pořád v práci, ale pokusím se, aby tu byly do konce týdne🤗

Všichni se tedy mějte krásně a školáci/studenti a všichni ostaTní užívejte nadcházejících prázdnin a na viděnou maximálně hned po velkých prázdninách🥰
Vaše Janča

No comments:

Post a Comment