Saturday, February 20, 2016

OZNÁMENÍ O ZMĚNĚ

Milí čtenáři,

nebojte, neděje se nic hrozného, akorát to možná bude vypadat, že jsem se zbláznila, když k tomuhle došlo před pár měsíci, ale tak nějak mě to zase chytlo a rozhodla jsem se, že dám blogu nový vzhled, není to tak, že by se mi ten starý nelíbil... Dobře tak možná trochu to tak je😅 Ale spíš jde o to, že jsou tam věci, se kterými nejsem na sto procent spokojená a pokud bych měla předělat jen to, tak bych to nakonec stejně předělala celé, takže to prostě udělám rovnou😀 Takže věc se má tak, že nevím, za jak dlouho to stihnu, s největší pravděpodobností u toho budu sedět, dokud to nepředělám, takže do pondělí bych to stihnout měla, ale pokud přeci jen ne, tak se povídky o pár dní posunou, ale pokusím se to stihnout, aby k tomu nemuselo dojít. A teď už jen doufat, že se mi to nějak podaří a že vám se to bude líbit, je taky dost možné, že to dodělám a vrátím se k tomu starému, ale co už, aspoň se zabavím... Ono je totiž, jak jsem zjistila, lepší předělávat vzhled blogu, než se učit k maturitě😂 Tak zatím...

No comments:

Post a Comment