Wednesday, September 30, 2015

Something wrong(6)

Nový díl.

BRIAN

Pokud bych měl zhodnotit svou dnešní pracovní morálku tak stála naprosto za hovno, nic jsem nestíhal, pořád jsem dělal chyby a myšlenkami jsem byl úplně někde jinde a ano máte správné tušení - může za to ten blonďatej stalker, který se mi rozhodl ze života udělat naprosté peklo a tentokrát dokonce i Maikey a ta jeho neustálá potřeba hledat ve všem něco, co tam vlastně ani není a pak především ta touha ukazovat prstem na mě jako na toho, kdo za všechno může, jako bych to byl snad já, kdo si našel přítele a trávil s ním veškerý svůj volný čas, tak patetický ještě nejsem a vím jistě, že ani nikdy nebudu, protože jestli jo, sám se s radostí zabiju!
Večer jsem se v naději, že ani na jednoho z těch dvou idiotů nebudu muset myslet, opět uchýlil do Babylonu, ale vše nešlo podle původních plánů - šukat, pít, fetovat, šukat - místo toho jsem měl pořád za prdelí tu zoufalou dvojku buzniček, z nichž jeden se dal na dráhu královničky přes šílenou módu a druhý, který se jako obvykle snažil směšně sbalit, v jeho případě spíš odradit, všechny sexy kousky!

B: "Tede, kdy už to konečně vzdáš? Nikdo nechce chodit s mrtvolou!"
Ted: "Díky moc, Briane, že si tak skvělý kamarád."
B: "Co bych pro svého nejoblíbenějšího účetního neudělal?"
Emmett: "Nenech se jím rozhodit, Teddy, on ani neví, co to je se snažit."
B: "Jak bych mohl? Mně ty zadky lezou do postele samy."
Emmett: "Když už to zmiňuješ, kde je Justin?"
B: "Jak to mám, kurva, vědět?"
Emmett: "No vzhledem k tomu, že si ho dneska měl v posteli, vědět bys to měl."
B: "Jediné, co vím je, že mi naplnil záchodovou mísu svými zvratky a ráno jsem ho opět poslal svou cestou."
Ted: "Jinými slovy - zachoval ses zase jako kretén."
Emmett: "A co Maikey?"
B: "Asi masíruje doktorovi prostatu nebo mu čistí zubní protézu... Proč se, do prdele, pořád ptáš mě? Vy se s nimi bavíte taky!"
Ted: "Jenže my se nepohádali ani s jedním z nich."
B: "No já taky ne, takže pokud mě omluvíte, jdu si najít míň zoufalou společnost."


Hned, jak jsem se jim vzdálil, tak jsem si musel slastně oddychnout, někdy mě ti dva opravdu přivádějí k naprostému šílenství!
Teď už jsem se šel konečně věnovat tomu, kvůli čemu jsem sem přišel - jinými slovy dvěma dvaceti centimetry obdařenými tricky, kteří neměli nadané jen pusy!

Maikey: "Briane?"

Nemusel jsem ani otevřít oči, které jsem měl slastně přivřené, abych zjistil, kterej idiot se mi snaží zabránit v mém bouřlivém orgasmu!

B: "Maikey! Co tě sem přivádí? Doktor tě přestal bavit?"
Maikey: "Chci s tebou mluvit."
B: "Jsem jaksi zaneprázdněný... Hey, pozor na zuby."
Maikey: "To nejde přehlídnout."
B: "Dej mi deset minut, max."
Maikey: "Počkám na baru."

Sice jsem neměl ani páru o tom, s čím mě chce buzerovat tentokrát, ale nehodlal jsem se s tím zaobírat dřív, než bylo nutné, teď jsem se soustředil na něco víc... Prospěšného mému tělu!

B: "Tak o čem si chtěl mluvit?"...Přisedl jsem k němu na bar a objednal si sklenku.
Maikey: "Jen jsem... Chtěl jsem se omluvit."
B: "Za co?"
Maikey: "Ty víš za co, choval jsem se jako vůl."
B: "S tím nejde nesouhlasit."
Maikey: "Hey!"
B: "Sám si to řekl,"...Popichoval jsem jej.
Maikey: "Jo, řekl... Já jsem asi prostě jen žárlil."
B: "Nekecej."
Maikey: "Před Justinem a Davidem jsme byli pořád spolu a teď, když se vidíme, je to jako bychom si už ani neměli co říct."
B: "Zavázal ses, říkal jsem ti, že to nebude snadné,"...Naprosto jsem ignoroval tu část, která se zcela nelogicky týkala Justina.
Maikey: "Já vím, a proto se omlouvám, jednoduše mě nenapadlo, že to na náš vztah bude mít až takový dopad."
B: "Nedramatizuj, Maikey, my si budeme viset na krku ještě dlouho potom, co bude doktor pryč."
Maikey: "Myslím, že tobě bude na krku viset někdo jiný ještě dlouho po všem,"...Kývl hlavou směrem, kde jsem následně uviděl Justina.

Musel jsem zoufalstvím protočit oči, ale i přes to nemůžu zapřít, že jsem uvnitř sebe necítil zvláštní pocit, který bych mohl označit za příjemný, až moc příjemný! Ten kluk se mnou, do hajzlu, fakt něco dělá a jak se zdá, já jsem neschopný se mu bránit, obzvlášť když je takhle sexy!

B: "Věř mi, ten mě nebude otravovat už moc dlouho."
Maikey: "Hodláš ho vystřelit na měsíc?"
B: "Když budu muset."
Maikey: "Tak s tím ti držím palce."
B: "Díky! Mimochodem jsem slyšel, že s ním máš stejné plány?"
Maikey: "Řekl ti to?"
B: "Musel si postěžovat, v jeho věku je to asi normální."
Maikey: "Už jsem se mu za to omluvil, neboj."
B: "Prosím?"
Maikey: "Když se dopoledne objevil v jídelně na svojí šichtu, slyšel jsem, jak se omlouvá mámě za to, že se choval hnusně nebo co... Tak jsem se pak zkrátka omluvil já jemu."
B: "Proč si to, kurva, udělal?"
Maikey: "Protože si přestávám být jistý tím, co jsem mu řekl a protože jsem se cítil blbě."
B: "Čím přesně si přestáváš být jistý?"
Maikey: "Tím, že nikdy nebudeš hrát na kluky."
B: "Fuck you!"
Maikey: "Jen si to konečně připusť,"...Políbil mě a následně se vydal na parket za svými věrnými psy - Emmettem a Tedem.

Připustit si to? A co jako, kurva?! Že mi ten kluk ničí život, pověst, ego a vše, na co jenom sáhne, když spolu zrovna teda nešukáme?! To si klidně připustím, o ničem jiném totiž nevím! Do prdele! Já už ani nevěřím tomu, co si tady říkám, tak jak o tom mám, kurva, přesvědčit Maikeyho a v podstatě všechny?!

J: "Ahoj!"...Přišel s tím svým obřím úsměvem.
B: "Sbohem!"
J: "Nechceš si zatancovat?"
B: "Netančím s puberťáky."
J: "Ne, jen s nimi rád šukáš,"...Uchechtl se.
B: "Můžeš jít pryč?"
J: "Nejspíš bych mohl, ale vím, že ty to nechceš."
B: "Vážně? Kdy se z tebe stal takový expert na kraviny?"
J: "Když jsem si dneska vzpomněl na to, jak si mě v noci objímal a staral se o mě."

Kdybych neměl výborný dávicí reflex, nejspíš bych se tím lokem skotské zadusil, místo toho jsem ale pořádně zamrzl a neměl páru, jak mu na to mám reagovat!

B: "Nevím, o čem mluvíš."
J: "Ehmmm, asi jsem si to jen vyfantazíroval,"...Culil se, jak pitomec.
B: "Ne asi, ale určitě."
J: "Fajn, když to říkáš."
B: "Správně! A teď si běž najít někoho, kdo s tebou chce trávit večer."
J: "Myslím, že už jsem někoho našel."
B: "Sebe?"
J: "Tebe!"
B: "Já jsem ten poslední člověk na světě, který by s tebou chtěl trávit večer."

Začínala mi z toho kluka opravdu třeštit hlava! Ale nejhorší na tom bylo, že i přes všechny mé způsoby, kterými jsem se to v sobě snažil popřít a nejlépe i zazdít, měl pravdu! Chtěl jsem s ním být, ale nedokázal jsem mu to říct, prostě nedokázal, takový já jednoduše nejsem a nikdy nebudu!

No comments:

Post a Comment