Thursday, September 24, 2015

Something wrong(2)

Nový díl.

BRIAN

Ještě jsem si sice nezvykl na to, že jsem ve svém životě zaujmul novou pozici a to pozici otce, když prakticky jediné, co jsem udělal bylo, že jsem se vyhonil do kelímku, oni to následně vpustili do Lindsay a o devět měsíců později z ní vylezl Gus, ale i přes to musím uznat, že vidět Guse, jak roste a je mi čím dál tím víc podobný, je něco, u čeho chci být už navždy a ačkoliv jsem doposud v jeho životě figuroval zatím jenom jako banka a občasná návštěva, která vždycky stejně rychle odešla jako přišla, protože nebyla vítána rambem jménem Melanie Marcus, tak i přes to nějak cítím, že jednoho dne dospěju do bodu, kdy tu pro něj opravdu budu a to nejen jako vzor, ale i jako otec, kterého potřebuje a kterého si zaslouží!

Lindsay: "Jdeš čistě náhodou kolem nebo jsi zabloudil?"

Vím, že Lindsay dokáže být občas dost naštvaná a v 90% případů jsem já strůjcem její nálady, ještě aby ne, jsem neodolatelný, ale někdy taky na zabití, to uznávám, jenže ne vždy jsem ochotný připustit, že jsem na vině, tentokrát však přebírám celou zodpovědnost, ne jednou jsem jí slíbil, že se zastavím a pokaždé mi do toho bohužel něco vlezlo, pokud chápete, dneska jsem ale připravený čelit své otcovské roli na sto procent... No alespoň padesát na padesát!

B: "Pojď ke mně, synku,"...Převzal jsem Guse z Lindsayiny náruče, abych jej mohl začít utěšovat a překvapivě mi to šlo!
Lindsay: "Na něco jsem se tě ptala."
Melanie: "To je marné, on mluví, jen když nemá a když má, jeho pusa je zaneprázdněná jinými věcmi, než slovy."
B: "Ooo, jak rád tě po takové době slyším, Mel, začínalo mi být smutno."
Melanie: "Víš, kde jsou dveře, můžeš nimi zase hezky odejít."
B: "Teď, když jsem přišel, abych vám udělal radost? To bych nemohl, nejsem nějaký bezcitný parchant přeci!"
Melanie: "Ty si leda tak vůl... Dej mi ho,"...Natáhla se pro Guse.
B: "A proč bych to dělal?"
Melanie: "Protože má připravenou vaničku, musím ho vykoupat."
B: "Vanička počká, teď je čas otce se synem."
Lindsay: "Briane, prosím tě."


Jasné znamení, že je na čase, abych dal zpátečku dřív, než mě jedna z nich ne-li obě rozsekají do sekané anebo do buřtu! Proto jsem s tím největším a nejironičtějším úsměvem Guse následně předal do Melaniných krvelačných rukou!

Melanie: "Děkuju,"...Otočila se na patě a šla Gusovi udělat pořádnou ranní hygienu.
Lindsay: "Mohl by ses trochu krotit,"...Začala, když bruneta zmizela.
B: "Já? To ona mě nemá ráda!"
Lindsay: "Spíš nemá ráda, že se tu objevuješ bez pozvání, jen když se ti to hodí."
B: "Ona to nemá ráda nebo ty?"
Lindsay: "Obě... Jednoduše bych ocenila, kdyby si za Gusem chodil víc."
B: "Neměl jsem ty návštěvy rušit, já vím, ale..."
Lindsay: "Něco ti do toho vlezlo, jako obvykle. Šukání je ti přednější, než vlastní syn."
B: "To není pravda a ty to víš."
Lindsay: "Promiň... Já jen... Vím, že součástí dohody bylo pouze..."
B: "Vyhonění si do kelímku."
Lindsay: "A..."
B: "Občasná finanční výpomoc."
Lindsay: "Ale..."
B: "Chceš, abych tu pro něj byl jako mužský vzor, protože Melanie v kalhotách není zrovna to pravé ořechové."
Lindsay: "Chci prostě, aby tě Gus znal."
B: "Bude, to ti slibuju, nebudu navždy otec na hovno."
Lindsay: "Já vím, že ne."
B: "Takže jsme v pohodě, Wendy?"
Lindsay: "Dokázala jsem na tebe někdy být naštvaná déle, jak pět minut?"

Nedokázala a to je Lindsayina nejlepší vlastnost, i kdybych jí naštval sebevíc, vždy se můžu spolehnout na to, že ona tu pro mě bude, ať se stane cokoliv! Proto jsem nemohl udělat nic jiného, než jí políbit!

Melanie: "Ehm, neruším?"...Odkašlala si, aby nás upozornila na svojí přítomnost.
B: "Vůbec ne, už jsme skončili, ale jsi vážně ohleduplná."
Lindsay: "Briane."
Melanie: "Gus je v postýlce, jestli se chceš na pět minut stát otcem."
Lindsay: "Mel!"
B: "Tak já si půjdu užít svých pět minut, vy tady máte očividně co řešit."

Budu škodolibý, když řeknu, že si užívám, jak se kvůli mně dohadují? Já si jednoduše nemůžu pomoct, ale Melanie zkrátka nikdy nebyla má oblíbenkyně a já její favorit už rozhodně ne, proto je uspokojující vidět, jak ze mě šílí, zatímco, je Lindsay stále na mojí straně... Bože, já jsem fakt asi parchant! Ale uznávám, že po tolika letech si už ani neumím k Linds představit někoho jiného, než Mel, vlastně jí mám svým způsobem rád, ale uškrtit bych jí taky dokázal!
Po svých "pěti minutách" s Gusem jsem se zase vydal do světa, kde se mi ze žádné Melanie neježí chlupy na těle a skončil jsem v pohodlí svého domova, kde jsem setrval až do doby, než jsem se mohl jít věnovat své největší zálibě v Babylonu!

B: "Máš se?"...Přilepil jsem se na Maikeyho, který zrovna vlnil svoje křivky na parketu.
Maikey: "Jsi tady,"...Zněl značně překvapeně.
B: "Už ráno jsem říkal, že přijdu."
Emmett: "Předpokládali jsme, že když tu není tvůj zázrak, nebudeš ani ty."
Ted: "Jo, že mu třeba dáváš další cenné lekce."
B: "Už jsem mu jich předal dost, asi je právě teď někde praktikuje."
Maikey: "Tak sis udělal čas na kamarády, jak milé,"...Vysvobodil se z mého objetí a šel se posadit na bar.
B: "Co mu, kurva, je?"...Obrátil jsem se k těm dvěma.
Emmett: "Chybíš mu, to pozná i slepej."
Ted: "Kromě tebe, samozřejmě."

S úctivým "naserte si," jsem je opustil a vydal se rovnou za Michaelem vyžehlit si, ať už jsem mu udělal cokoliv, tedy pokud se to opět netýká toho, co jsem spíš neudělal!

B: "Takže?"...Přisedl jsem k němu.
Maikey: "Nic."
B: "To si říkej doktorovi, ne mně."
Maikey: "Nechci to teď řešit."
B: "No vzhledem k tomu, že už to řešíme, nezáleží na tom, co chceš nebo nechceš."
Maikey: "To ten tvůj zázrak!"
B: "To mi došlo."
Maikey: "Je všude, v jídelně, u Woody's, v Babylonu, dokonce bydlí v mém starém pokoji a ty si na mě už pomalu neuděláš čas."
B: "Ty si ten, kdo má vztah, mě neobviňuj. A jeho do toho taky netahej, víš, že pro mě nic neznamená."
Maikey: "No, pokud sis nevšiml, tak ho máme oba. A jsi fakt blbej, pokud nevidíš, co s tebou dělá."
B: "Nedělá se mnou vůbec nic."

Jen jsem to dořekl, zahlédl jsem tu Justinovu blonďatou hlavu na druhé straně baru, byl sexy jako obvykle a to mi opět zvedlo tlak až ke stropu, je to jednoduše něco, co v jeho blízkosti nedokážu ovládat, možná má Maikey pravdu, možná se mnou Justin opravdu něco dělá, ale to neznamená, že si v hlavě musí fantazírovat nesmysly o tom, že bych mu dával větší přednost před ním, protože Justin zaujímá jen jedno jediné místo v mém životě a to jako skvělý sex, kdykoliv se mi ho zachce! Ale tomu Maikey očividně odmítá uvěřit, protože jen co ho zahlédl taky, se s odfrknutím sebral a odešel se věnovat něčemu zábavnějšímu, než je sledování mě, jak slintám nad Justinovým mladým sexy masem!

No comments:

Post a Comment