Tuesday, May 5, 2015

Rodinná sešlost(2)

Nový díl.

BRIAN

Jakmile jsem se navrátil mezi tu bandu neschopných budižkničemů, musel jsem skrýt svůj namyšlený úsměv z předchozí akce s Justinem, ze které jsem vyšel jako král, nechtěl jsem, aby si ti otravové mysleli, že se tu skvěle bavím, když přesný opak je pravdou, za chvíli asi zavolám do márnice, aby se připravili na můj příjezd, připadám si tu totiž, jak na slezu důchodců, ne že by tu byli nějací starci a to se týká především mě, ale pokud jde o to, jak to tu probíhá, jsem si zcela jistý tím, že se Debbie přestěhovala do domova pro seniory... Chlast tu není, drogy tu nejsou, sex mít nemůžu a hudba stále hraje, jak kdybychom byli na pohřbu, jsem tu teprve deset minut a už mám pocit, že polovina mého života mi proklouzla mezi prsty!


B: "Kde je vůbec můj syn?"...Posadil nebo jsem nebo spíš hupsl mezi Mel a Lindsay, které ze mě musely mít přímo nesnesitelnou radost!
Melanie: "Náš syn,"...Opravila mě.
B: "To je fuk."
Lindsay: "Máme hlídání."
B: "Počkat mého syna..."
Melanie: "Našeho."
B: "Hlídá někdo cizí?"
Lindsay: "Ne je to naše pravidelná hlídačka... Guse hlídá už téměř rok, kdykoliv už není zbytí a tím myslím, že dokonce ani ty nejsi k službám třeba jako dnes."
B: "A jak to, že o tom nevím?"
Melanie: "Třeba proto, že se o takové pro tebe nepodstatné věci nestaráš?"
B: "Tebe se někdo ptal?"
Melanie: "Jdu si nalít skleničku,"...Zvedla se a nabroušeně prchala.
Lindsay: "Musíš být pořád takový pitomec?"
B: "Prosím? Já? Jsem zlatíčko!"
Lindsay: "Jasně, že jo, to největší. Půjdu za ní, než se kvůli tobě zpije."
B: "Vyřiď jí, že jí mám moc rád."

Tenhle "mejdan" nemusí být zas tak špatnej, naseru pár lidí a to nasere ty zbylé, budu z toho mít skvělý pocit a všichni mě budou nesnášet, tudíž si pro příště rozmyslí, že zvát mě na takovéto akce není dobrý nápad! Já jsem ale chytrá hlavinka, když se opravdu snažím!

Maikey: "Čím si jí vytočil?"...Přisedl ke mně.
B: "Koho myslíš?"
Maikey: "Melanie!"
B: "Jestli sis nevšiml, ta už je alergická i na mou přítomnost, nemusím ani nic udělat a už šílí."
Maikey: "Anebo pije mámino víno."
B: "Víno? To je ten nejtvrdší alkohol, který je tu k dostání?"
Maikey: "Možná by se ještě něco našlo, ale k tomu se přes mámu asi nedostaneš."
B: "K tomu se dostanu klidně přes mrtvoly."
Maikey: "Kdy ty si naposledy přežil takovouhle akci bez keců, sarkasmu, ironie a chlastu?"
B: "Hmmm, musím se zamyslet.... Nikdy?!"
Maikey: "Tak se zkus dnes překonat."

Slyšel jsem dobře? Vážně mi tu rozkazuje, abych sám sebe překonal? Myslím, že se musel naprosto zbláznit! Něco takového překonat nejde, vždyť je to tu jak v blázinci!

B: "Dotaz - co budeme dělat do té doby, než se tady náš kamarád v troubě upeče?"...Zavítal jsem za Debbie do kuchyně, kde jí věrně dělali společnost Emmett s Tedem.
Debbie: "Kdybys přišel přesně, tak tady náš kámoš mohl být k večeři, ale vzhledem k tomu že sis dal dvě hoďky zpoždění bude z něho pravděpodobně snídaně."
B: "Promiň, ale ptal jsem se na něco takového? Mě zajímá, co budeme dělat do té doby."
Debbie: "Už Justin našel ten film?"
B: "Jestli chceš říkat příběhu bez šukání film tak jo... A rovnou dva."
Debbie: "A kde s nimi je?"
B: "Co já vím? Asi si honí u tvého Ježíše v ložnici."
Emmett: "Bože, Briane!"
B: "Bůh Brian? To je dost dobrý."
Ted: "Myslím, že to neměla být poklona, ale pouze upozornění na to, že něco takového si Debbie nechce při spánku představovat."
Debbie: "Nechcete si tohle téma jít řešit jinam?"
B: "Klidně ho můžu jít i praktikovat, pokud dostanu tvé svolení opustit tvůj dům."
Debbie: "Na to rychle zapomeň."

Pane bože, za co mě tak trestáš? To se odtud opravdu nedostanu dřív, než v pytli na mrtvoly?! Co bych dal třeba jen za vyhonění, si ani nedokážete představit, takhle trpět můžu opravdu jedině já!
Raději jsem se zdekoval pryč a zamířil jsem zase zpět na gauč, ale ten už obýval od ucha k uchu usmívající se Justin, jako by snad měl něco za lubem!

B: "Tak co zvítězilo?"
J: "Prosím?"
B: "Armageddon nebo Titanik?"
J: "Ptal jsem se holek a Maikeyho a zatím vítězí Titanik, ještě se ale musím zeptat Debb a kluků."
"Titanik!"...Ozvalo se jednohlasně z kuchyně.
J: "Tak je to asi jasný."
B: "A já už se těšil na vypracované tělo Afflecka."
J: "To máš blbý,"...Odsekl a znělo to tak trochu naštvaně nebo spíš uraženě... No co, komplimenty na jeho tělo mu teď skládat vážně nebudu, byl bych dost padlý na hlavu, to ovšem neznamená, že tělo nemá úžasné!
B: "Mimochodem té erekce ses zbavil jak? Neříkej, že si ojel vlastní ruku u Debbie v ložnici?"
J: "Ne, Briane, někteří z nás ještě mají nějaké to sebeovládání."

Co tím chce jako říct? Že já nemám žádné sebeovládání? Já jsem chodící reklama na sebeovládání! Takže fakt nechápu, co to tu plácá!

B: "A tím chceš říct co?"
J: "Vážně to mám vyslovit?"
B: "Umím se ovládat!"
J: "Takže, kdyby ti sem teď přišel nějaký namakaný trick ani by sis ho nevšiml?"
B: "To je... Podpásovka!"
J: "Mně už z tebe fakt asi klepne,"...Zvedl se a raději zamířil k Melanie, která stále v ruce svíjela flašku s vínem, hádám, že se šel přidat k ní.

Musel jsem podívat na hodiny a jediné, co jsem zjistil, bylo, že můj čas strávený tady se teprve rovná půl hodině - té nejdelší půl hodině v mém životě! Normálně bych z toho brečel! Místo toho se ale raději podívám na pár minut na vzduch!

Debbie: "Kam jdeš?"
B: "Zapálit si... Nebo to mám snad taky zakázané?"
Debbie: "Ne, že se už nevrátíš."
B: "Nemysli si, že mě to nenapadlo, ale nehodlám do konce života poslouchat ty kecy."
Debbie: "Správně,"...Divím se, že ke mně nepřišla a nepoplácala mě po rameni za to, že umím tak chytře přemýšlet.

Když jsem pocítil tu chuť cigarety v ústech, myslel jsem, že se snad štěstím rozplynu, když už nemůžu mít sex, drogy ani alkohol, alespoň ty cigarety mi zde mohou dělat kotvu, která mě bude držet nad vodou, než začnu zběsile šílet a vraždit všechny, kdo mi přijdou do cesty!

No comments:

Post a Comment