Wednesday, July 30, 2014

Někdo nový(5)

Nový díl. - 12+

JUSTIN

Tohle bylo... Sakra, já ani nevím jak to popsat! Snad jen můžu říct, že neuvěřitelné! Myslel jsem, že takového sexu se s Brianem snad už nikdy nedožiju a neberte to tak, že sex s nim byl někdy špatný to vůbec, já to s ním miluju, jen v poslední době to bylo takové stereotypní, jako kdyby už nešlo o to, že ho spolu chceme, ale spíš, že ho spolu mít musíme, aby se neřeklo nebo já fakt nevím, jak to vyjádřit. Každopádně tenhle sex byl přímo famózní a jsem rád, že jsme s Brianem zase v pohodě... Nebo spíš v to alespoň doufám a nevím, jestli se náhodou nezeptá na Matta, ale já ho sám od sebe rozhodně nehodlám vytahovat, nepotřebuju Brianovi pocuchat nervy víc, než už jsem mu je pocuchal, takže o něm budu mluvit jedině v případě, že se Brian bude zajímat, jinak je ten kluk pro mě tabu!
Měl jsem takový hlad, že už se mi snad kroutily i prsty na nohou, ale ještě chvíli jsem svůj žaludek musel chlácholit povzbudivými slovy, jelikož Jambalaya byla studená jako psí čumák a já jí tudíž musel dát ohřát a to v tomhle případě trvalo snad celou věčnost a nejsem jediný, komu to tak připadalo...

B: "Bude to ještě dneska?"...Přistoupil ke mně zezadu a objal mě kolem pasu.
J: "Pokud mi nebudeš bránit v dokončení toho, o co se tu pokouším, tak určitě."
B: "Já ti bráním? Ale nepovídej!"
J: "Cítím tvojí erekci!"
B: "Tak se na ní nesoustřeď."
J: "Díky, Briane, to je ta nejlepší rada, co si mi mohl dát, hned se do toho pustím!."
B: "Kdykoliv!"
J: "Myslím, že to nepomáhá, když se ke mně tiskneš ještě víc,"...Přecedil jsem přes stisknuté zuby.
B: "To není možné,"...Přejel mi jazykem přes lalůček.
J: "Briane!"
B: "Dobře, dobře! Přestávám! Pusť se do díla, kuchaři."
J: "Děkuju!"


Možná, že se zdá, že jsem naštvaný, ne to je silný výraz v tomto případě, ale může to vypadat, jako že se mi tohle jeho chování nelíbilo, ale pravda je opakem a to doslova! On se totiž takhle nějakou tu dobu nechoval - jako že byl odtažitý, ale nemůžu mu to zazlívat, poněvadž já se choval úplně stejně, ale s určitostí můžu říct, že už je to pěkných pár týdnů, co mě takhle Brian objímal zezadu a snažil se mě tímhle způsobem svést nebo jen prostě držet v náruči, ale ať už s námi oběma bylo cokoliv, jsem rád, že to můžeme hodit za hlavu a být zase v pohodě... Alespoň v to tedy doufám! Jen nemůžu uvěřit, že se musel objevit někdo nový, abychom si uvědomili, že chceme být jen spolu - vtipné, řekl bych, ale zároveň smutné!

J: "Tak pojď, ty hladovče!"
B: "No ne, dámy a pánové, my budeme jíst!"
J: "Hele, ještě chvíli a nedám ti olíznout ani lžící."
B: "Fajn, hlavně už nandávej."
J: "Jak jen poroučíte, milosti."
B: "Bych prosil."

Nandal jsem nám oběma pořádné porce, abychom za chvíli zase neskuhrali hlady, a potom jsme se přemístili na pohovku, divil jsem se, že nemá Brian žádné námitky a ani opatření pro případné pokydání jeho italské pohovky, ale nehodlal jsem ho na to nějak upozorňovat nebo případně ho provokovat nějakými kousavými poznámkami a pohodlně jsem se s ním usadil. Pustili jsme si televizi, ale po chvíli hledání pořádného programu jsme usoudili, že to nemá smysl, poněvadž se televize hemžila jen teleschoppingem a telenovelami a to dokážu sledovat jedině s Debb, s Brianem by to bylo pěkně o hubu!
Jakmile jsme dojedli, tak jsme oba zjistili, že jsme to "trochu" přehnali a raději jsme se opřeli, opravdu jsem si připadal jak po pozření minimálně celé krávy a Brian se svými jídelními návyky na tom musel být nejspíš ještě hůř, ale to, že to bylo tak dobré, mě zachránilo od jeho nepříjemných řečí... Díky bohu!

J: "Myslím, že se zhruba dva dny nepohnu,"... Ale já si to bohužel neodpustil.
B: "To by byla škoda,"...Přejel mi rukou po stehně.
J: "Ty si ničitel!"
B: "Já vím!"

Hádám, že kdybychom neměli omezené možnosti tak by to zašlo nejspíš mnohem dál a pravděpodobně bychom opakovali teď již včerejší úžasný sex, ale bohužel jsme omezeni byli a tak z našich tužeb sešlo. Asi po deseti minutách mě zničehonic začala popadat únava, hlava mi sklouzla rovnou na Brianovo rameno a ten mi ho rád přenechal, myslím, že mu to bylo dokonce příjemné, že jsem mu takhle nablízku a za to jsem byl rád! Držel mě za ruku a palcem mě po ní hladil, dalo by se říct, že mě doslova ukolíbával, až do onoho osudného okamžiku, kdy nám nějaký idiot zaklepal na dveře!

B: "Proč mám pocit, že někdo zkouší mojí trpělivost?"
J: "Protože zkouší a jak se zdá nehodlá to vzdát."
B: "Buď tak hodný a připrav něco, čím dotyčného můžu vzít po hlavě."
J: "S radostí!"

Můžu vám říct s jistotou jednu věc a to tu, že přímo nesnáším, když se vyplní mé tušení, zrovna když si z celého svého srdce přeju, aby to tak nebylo! Samozřejmě, že se za těmi dveřmi nacházel Maikey a co jiného, než jít do Babylonu by asi tak v půl 1 ráno mohl chtít?! Nejprve se zdálo, že Briana z domu nedostane absolutně nic, ale když Maikey nakonec udělal ten svůj prosebný obličej, tak Brian okamžitě změknul, v tu chvíli bych tipoval, že i na mozku... Proboha, jak já byl unavený! A teď jsem se měl jako zničehonic připravit na noční řádění? Jak kruté!

B: "No tak, přece mě s ním nenecháš jít samotného?"
Maikey: "Pěkně děkuju! Koušu snad?"
B: "Kušuj!"
J: "Jsem unavený, Briane!"
B: "To já taky."
J: "Tak půjdeme spát."
B: "No tak na jeden drink."

Koukám, že na používání prosebného výrazu není dobrý jen Maikey, poněvadž v momentě, co si ho nasadil Brian, změknul mozek i mně a já nevysvětlitelně souhlasil - Sbohem vytoužený spánku!

J: "Fajn jeden drink."
B: "Díky,"... Dobře za ten polibek mi to stálo.
Maikey: "No tak nechte si to na potom!"...Protočil panenky a šel raději napřed k autu.

Při odcházení jsem to chtěl ještě otočit a zahučet rovnou do postele, ale nakonec jsem se nějak nepochopitelně překonal a neudělal to, asi zázrak řekl bych! Jenže už po deseti minutách v Babylonu jsem usoudil, že tohle byl opravdu špatný nápad, poněvadž mezi těmi všemi tancujícími gayi se krásně rýsovalo Mattovo tělo oděné jen do kalhot a já opravdu slintal!

No comments:

Post a Comment