Wednesday, June 18, 2014

Roztomilost // 1 //

VAROVÁNÍ 18+


Brian's POV

Je to blázen, jednoduše blázen, tančí si tu na nějakou ošemetnou písničku a tváří se jako kdyby nikdo a nic na světě neexistovalo, jen on a linoucí se zvuk hudby, na který se tu všemožně kroutí. Bylo roztomilé, jak si neuvědomoval, že už se s ním v loftu taky dávno nacházím, ale rušit se mi ho rozhodně nechtělo, ne pokud jsem ho mohl takhle sledovat... Takhle šťastného a roztomilého, plného života! - Naprostá dokonalost, která mě pomalu zabijí! V tom dobrém slova smyslu!

Možná můj první záměr byl ho nechat dotancovat a vychutnat si ten pohled na něho a usmívat se při tom jako naprostý blbec, ale nakonec jsem neodolal, zkrátka jsem nemohl, on mě naprosto doslova magneticky přitahuje... Šel jsem okamžitě k němu a zezadu jej objal, zatímco se má ústa přitiskla na jeho holé rameno...

J: "Jak dlouho už jsi tady?"...Otočil se ke mně.
B: "Pár vteřin."
J: "Briane?"
B: "Dobře, pár minut."
J: "A po celou dobu sis vychutnával pohled na mě?"
B: "Spíš jsem se perfektně bavil."
J: "Takže já jsem ti k smíchu?"
B: "Ne, jen jsi šíleně roztomilý! Ale teď už pšš!"...Přiložil jsem mu prst na rty.
J: "Nebo co?"...Vzdoroval.
B: "Nebo ti budu muset naplácat."
J: "To bych chtěl vidět."
B: "Řekl sis o to!"

Má ruka z jeho zad sjela až k linii jeho trenek, které jsem mu stáhl a následně mu jich pár naplácal... smál se, ale zároveň se snažil bránit všemožnými způsoby - polibky, odvedením pozornosti, oplácením stejnou mírou - ale ani jedno z toho nebylo dost účinné a já si tak ještě malou chvilku užíval plácání na jeho holou zadnici. Byl přímo k sežrání, ten jeho sunshine úsměv, zářivé modré z oči, z kterých vyzařoval neskutečný čert a dokonalá smíchem kroutící se postava... Tohle se prostě nedá ani nijak vyjádřit, možná jen, že je neuvěřitelně roztomilý!

Nejprve jsem si s ním chtěl jen hrát, napínat ho, mučit ho a pomalu přivádět k šílenství, ale jakmile jsem se na něho opravdu hodně zadíval, tak jsem se zkrátka nemohl dál okrádat o něco tak úžasného... Musel jsem ho mít - Okamžitě!

Vzal jsem ho za jeho paže a následně jej natiskl ke zdi, měl jsem ho absolutně ve své moci a mohl jsem si s ním dělat, cokoliv se mi zachtělo. Líbal jsem ho na každou část jeho krku, hrudi i břicha, nevynechal jsem ani pupík, do kterého jsem zabořil svůj jazyk a chvíli ho laskal - to on miluje! Poté jsem zamířil níž a začal jsem ho něžně líbat v okolí jeho penisu a poté jsem se přemístil k jeho špičce a začal ji sát. Mohl se z toho téměř zbláznit a já rozhodně taky, zbožňuju když vidím, jak moc se mu mé počínání líbí a mně samotnému to poskytuje neuvěřitelnou rozkoš!

Vzápětí jsem se vrátil zpět k jeho rtům, které představují absolutní smyslnost a okamžitě jsem se jich zmocnil, ta chuť, ta jemnost jeho úst, ta dokonalost, ta naprostá jeho roztomilost... To se snad nedá ani nijak vyjádřit!

J: "Vezmi si mě,"...Zašeptal vzrušeně.
B: "Zblázním se z tebe,"...Políbil jsem jej.
J: "Chci tě cítit."
B: "A já chci být uvnitř tebe,"...Věnoval jsem mu polibek na krk.

Otočil jsem si ho zády k sobě a následně jsem si natáhl kondom, ale ještě před tím než jsem naše těla spojil v jedno, jsem kondom potřel lubrikantem, abych mu neublížil, a hned na to jsem do něho celý pronikl. Nejprve jsem se v něm pohyboval opatrně, ale postupem času jsem zrychloval a nakonec jsme oba dosáhli vrcholu.

Nějakým zázračným způsobem jsme se doplazili až do postele již v trenkách, jelikož teplota se nenacházela nijak zvlášť vysoko, kde jsme se na sebe pořádně přitiskli, on si svou hlavu položil na mou hruď a já ho vískal ve vlasech... Jak směšné! Nebo bych snad měl říct roztomilé?

J: "Myslel si to vážně?"
B: "Že chci být uvnitř tebe?"...Šibalsky jsem se usmál.
J: "Tím jsem si zcela jistý, že si to myslel vážně."
B: "Dokonce smrtelně."
J: "Beru to jako poklonu."
B: "To bys měl a co tě teda zajímalo?"
J: "Řekl si, že jsem roztomilý... Myslel si to vážně?"
B: "Něco takového bych v životě neřekl!"
J: "Řekl a moc dobře to víš!"
B: "Určitě ses přeslechl."
J: "Řekl si to, přiznej se!"
B: "Ani omylem!"
J: "Mám tě přinutit?"
B: "To klidně zkus, já odolám!"
J: "Jak myslíš!"

Justin si obkročmo sedl na můj rozkrok a ruce mi pevně přišpendlil za hlavu a následně mě začal jazykem lechtat na žebrech, myslel jsem, že se zblázním, ale i tak jsem předstíral, jak mi to nevadí, i když pravda byla trochu jinde!

B: "To vážně myslíš, že ti tohle zabere?"
J: "Jen vydrž, uvidíš."
B: "To jsem opravdu zvědavý."

Sakra, on měl pravdu, to, co udělal, mě málem zabilo... Začal se svým rozkrokem třít o ten můj a to tak pomalu, že jsem téměř dostal srdeční zástavu a ještě k tomu svými zuby tiskl mé bradavky a i když si možná myslíte, že by tohle pro mě mělo být spíš potěšení tak nebylo, on přesně věděl, co dělá a že já z toho budu mít leda tak frustraci, poněvadž kdykoliv jsem se blížil k orgasmu tak ihned přestal a bez jediného pohybu na mě jen seděl a po chvíli, když věděl, že je to bezpečné, pokračoval zase nanovo, takhle to udělal zhruba třikrát a mně už doslova doházely veškeré síly...

J: "Myslím, že je na čase se přiznat,"...Přejel mi jazykem přes ohryzek.
B: "Ani za milion let."
J: "Jsi si jistý?"
B: "Naprosto!"

Myslel jsem, že snad na místě umřu, jakmile mi předvedl, jak velkou sílu má... jednou rukou mi stále držel ruce za hlavou a tou druhou vyndal ze zásuvky naši oblíbenou hračku - pouta. Následně mě převalil na břicho a obě ruce mi spoutal za zády a hned na to mi stáhl trenky a rozhodl se mě umučit, už snad ani ne k smrti, ale k něčemu horšímu! Svůj jazyk přitiskl přesně mezi mé lopatky a následně s ním sjížděl níž a níž a jakmile byl u mých spoutaných rukou tak přestal, aby se dostal pod ně a hned na to, až mezi mé půlky... Sakra, ani jsem netušil, že v tomhle někdy může být tak moc dobrej, ale taky pěkně zákeřnej, jelikož s tím zase přestal v momentě... Vy víte, kdy! A já už zkrátka nemohl...

B: "Fajn! Máš to mít! - Jsi roztomilý, jsi tak roztomilý, až z toho šílím!"
J: "Vidíš, ani to nebolelo."

Řeknu vám do teď jsem myslel, že ho zabiju, ale v momentě, co udělal to, co udělal, jsem chtěl já sám umřít, nejen, že mě tady zhruba půl hodiny mučil, jen abych mu řekl to, co chtěl slyšet, ale v okamžiku, kdy mě k tomu nakonec přinutil, udělal takovou podlost - šel spát! A podotýkám, že já pořád ležel na břiše se spoutanýma rukama za zády... Ten ať si mě nepřeje!

No comments:

Post a Comment