Monday, March 31, 2014

Nikdy to nevzdám // 7 //

VAROVÁNÍ 18+


Brian's POV

(O pár měsíců později)

Ačkoliv se moje noha už dala znatelně celkem do pořádku především díky rehabilitacím, na které docházím třikrát týdně a ano docházím, poněvadž na vozíček už by mě nikdo nedostal, ale berle mi pořád věrně slouží, takže chodit pro mě už není takový problém i když to bolí, tak si všichni myslí, že pořád potřebuju chůvu. Většinu dne o mě pečuje Justin, ale když musí jít do jídelny, aby zajistil, že neskončíme na dlažbě jelikož Kinnetic a já se vidíme jedině přes počítač nebo Teda tak mi sem šoupne buď Maikeyho anebo Lindsay takže si vážně užívám nejlepší chvíle života. A to ani nemluvím o mém sexuálním životě, který představuje jen kouření a honění, protože Justin je přesvědčený o tom, že na tohle ještě musím zapomenout, protože nechce riskovat, že by se mi něco stalo, takže jak jinak tohle nazvat než rájem na zemi, při kterém bych nejraději vyvraždil polovinu populace!

Dneska mi zase zařídil hlídání v podobě Maikeyho, který si to podle všeho náležitě užívá, poněvadž má nade mnou alespoň částečnou kontrolu mizera jeden!

Maikey: "Co bys chtěl dělat?"
B: "Šukat!"
Maikey: "Víš, že nemůžeš a navíc já jsem zadaný."
B: "Ty jsi blbej, neboj, tebe přenechám profesorovi, ale nemohli bychom jít třeba do Babylonu?"
Maikey: "A co bys tam chtěl dělat, opírat se o berle? A navíc máš přítele."
B: "Jestli sis nevšiml tak Justin se k ničemu nemá."
Maikey: "Jen nechce riskovat, že by se ti něco stalo."
B: "Tím, že mě bude držet v celibátu?"
Maikey: "Já vím to je jediný co je pro tebe horší než ztratit schopnost chodit."
B: "Hele nechtěl bys jít za ženou?"
Maikey: "Jen co dorazí Justin."
B: "A to bude kdy?"
Maikey: "Psal, že tak za dvacet minut dorazí."
B: "Jo tak vy si spolu píšete."
Maikey: "Nežárli hned, jen se chce ujistit jak ti je a ví, že z tebe to nedostane."
B: "Úplně jsem pohlcen žárlivostí, prosím už to nikdy nedělejte."
Maikey: "Vidím, že tvoje nálada začíná být pěkně mrzutá, tak já se vzdálím na pohovku."
B: "A nehoň si ho tam."
Maikey: "Neboj se."

Tohle mi tak pije krev, Justin je v jídelně já mám chůvu a ještě k tomu nekontrolovatelnou potřebu si zašukat a nejhorší je, že nechci šukat jen tak s někým, ale s Justinem, jsem na něho nadržený až je to nesnesitelný, ale ne on se rozhodl, že nás oba bude mučit, než aby to se mnou alespoň zkusil. Vážně bych vraždil, kdybych nemusel chodit o berlích, teď se mi zdá, že smrt by pro mě byla vysvobozující.

Už jsem opravdu chtěl aby Maikey vypadnul a naopak jsem potřeboval, aby přišel Justin, takže si ani nedokážete představit, jakou jsem měl radost, když se tak stalo. A byl jsem zcela připravený ho za jakoukoliv cenu zlomit a dopřát si ho se vším všudy, i kdybych u toho měl umřít bolestí.

J: "Tak jak ses dneska měl?"...Políbil mě na přivítanou.
B: "Tak jako včera a minulý týden a minulý měsíc a..."
J: "Chápu seš nadrženej."
B: "A strašně tak mě přestaň mučit a pojď s tím něco udělat."
J: "Je mi líto, jednou mi ještě poděkuješ."
B: "Nepoděkuju, jelikož umřu na erekci."
J: "Jdu ti udělat něco k jídlu."
B: "Jsi tyran!"
J: "Já vím."

Popravdě jsem si až myslel, že on si tohle mučení užívá, protože jinak nedokážu vysvětlit to, jak cestou do kuchyně kroutil zadečkem a ještě tak abych to viděl, zabít ho je málo. Ale mě se jen tak nezbaví, takže jsem se okamžitě vyhrabal z postele, vzal si své věrné pomocnice a doskákal za ním až do kuchyně, kde jsem se postavil těsně za ním a políbil ho na krk.

J: "Co to děláš, ty blázne? Máš ležet."
B: "Já tě chci,"...Zavzdychal se mu do ucha.
J: "To nejde."

Tohle mi už neznělo tak odmítavě, ale naopak toužebně jako kdyby už taky chtěl zahodit tyhle blbý omezení a nejradši by si to se mnou rozdal na kuchyňské lince, kam jsem jej následně vysadil, poté co jsem odhodil berle a podařilo se mi stát na jedné noze a můžu na rovinu říct, že něco víc namáhajícího jsem nikdy v životě nedělal, ale za ten výsledek mi ta námaha stála.

Viděl jsem, jak se Justinovi nadzvedává poklopec, bylo mi naprosto jasné, že je nadržený úplně stejně jako já, ale snaží se to nedávat moc najevo. Přistoupil jsem k němu blíž a ucítil tak jeho erekci na té svojí a v tu chvíli jsem myslel, že se snad udělám jenom z toho, že jsem ho cítil. Vášnivě jsem jej líbal a on si mě za zadek přitahoval víc k sobě a rukou si hrál s mými vlasy. Následně jsem mu rozepnul pásek a poklopec a probojoval jsem se až pod jeho trenky, jeho erekci jsem v dlani necítil tak strašně dlouho, že už jsem z toho začínal šílet, takže jsem ho okamžitě začal třít a Justin mi dával najevo, jak moc se mu to líbí, po chvíli jsem musel přestat, protože by jistě jinak předčasně vyvrcholil a tomu jsem musel zabránit, takže jsem ho začal svlékat a dál jsem si dravě hrál s jeho rty.

J: "Počkej,"...Odtáhl se ode mě.
B: "Tohle mi nedělej, Justine, teď ne,"...Téměř jsem prosil.
J: "Uděláme to, ale ne tady."
B: "A kam chceš jít?"
J: "Do postele, protože nedopustím, aby se ti něco stalo."
B: "Tak pojď."

Byla to celá věčnost, než se nám tam podařilo dostat, ale nakonec to za to stálo. Justin mě položil na postel a přímo před mýma očima se začal zbavovat zbytku svého oblečení, myslel jsem, že z toho zešílím, jak byl pomalý a chtěl jsem si ho k sobě přitáhnout, ale to on rázně zamítl a dál pokračoval v obnažování svého těla a poté se konečně přemístil ke mně na postel a políbil mě.

J: "Jestli chceš, abychom to udělali tak to necháš na mně, je ti to jasný?"
B: "Ano!"...Zasténal jsem.

Justin ze mě svlékl spodky a na můj tyčící se penis navlékl kondom a poté ho potřel lubrikantem, abych do něho lépe pronikl. Následně na mě obkročmo a pomalu nasedal, až jsem v něm byl úplně celý, bolelo to, neříkám, že ne, ale ten pocit být zase v něm mi pomohl na tu bolest zapomenout a užívat si to.

J: "Nehýbej se,"...Zastavil mě když jsem se chtěl pokusit nadzvedávat.

Poslechl jsem ho a on sám se následně začal nadzvedávat a rukama se zapřel o moje boky. Ta horkost jeho otvoru mě přiváděla k šílenství a stejně tak pohled na ten jeho vzrušený výraz, ten pocit že se mu to líbí, mi dělal velice dobře. Stačilo už jen párkrát, aby se nadzvednul a já okamžitě vyvrcholil na což i Justin a jeho teplé sperma dopadalo na mou hruď.

B: "Už jsem pomalu zapomněl jaký je to pocit."
J: "A jaký je to pocit?"
B: "Úžasný."
J: "A bylo to jen kvůli sexu anebo kvůli sexu se mnou?"
B: "Justine!"...Upozornil jsem ho, že na něco takového nechci odpovídat.
J: "Chci to vědět."
B: "A proč?"
J: "Protože mě zajímá, jestli bys tak jako po mně sáhnul i po někom jiném anebo si to poprvé po tak dlouhé době chtěl se mnou?"

Tohle se opravdu nevyvíjelo dobře, vlastně to dost jistě směřovalo k hádce. Nevěděl jsem co mu mám říct bylo mi jasné, že když řeknu, že bych momentálně bral kohokoliv tak bych mu nejen lhal ale taky bych zapříčil to, že bych v téhle posteli ne-li v celém tomhle bytě byl sám, ale taky jsem věděl že když mu řeknu, že jsem to chtěl jen a jen s ním tak na mě zaútočí s tím jak moc ho miluju a já si nebyl jistý tím co je momentálně horší - riskovat, že ode mě vzdálí na kdo ví jak dlouho anebo přiznat, že pro mě není jen hračkou na sex, ale něčím, co se sám sobě bojím přiznat...

No comments:

Post a Comment