Wednesday, April 6, 2022

Rocket Ship

BEZ VAROVÁNÍ

Gus má další otázky. Tentokrát je řada na Justinovi, aby na ně odpověděl.

Sequel pro Asking The Big Question


Dneska byla řada na Justinovi, aby vyzvedl Guse ze školy, což bylo něco, co obvykle opravdu rád dělal, ale tentokrát byl Gus nějaký protivný. Takže na cestě domů se rozhodl, že vezme Guse na hřiště do parku, aby mu trochu zlepšil náladu, jenže věci nešly podle plánu...

"No tak, Gusi, jdi si hrát. Máme asi třicet minut, než se budeme muset jít domů převléknout a následně se sejít s tvým tátou v práci, než vyrazíme k babičce Debbie, takže by sis měl pospíšit."

"Ne."

"Co myslíš ne?"

"Nechce se mi..."

"Co? Proč? Necítíš se dobře?"

"Ne. Jen prostě nechci," Gus pokrčil rameny. "Jenom mimina si tu hrají, mně je sedm."

"Co? Miluješ to tady. Tak o co jde? Stalo se něco ve škole."

"Nope."

"Tak co teda? Řekni mi to, Gusi."

Gus se podíval dolů, než konečně odpověděl: "Já jen... myslím, že tatínek mě nemá rád..." řekl smutně.

"Co? Jak si tohle můžeš vůbec myslet? Samozřejmě, že tě má rád... strašně moc."

"Tak proč nechce, abych se k vám přidal?" zeptal se a byl velmi rozrušený.

"O čem to mluvíš?"

"O sexu!" Gus to vykřikl tak hlasitě, že se všechny mámy v parku začaly rozhlížet, odkud to jde.

Justin se mohl jenom modlit, že se nepodívají na ně. Ale bylo příliš pozdě. Nejbližší matky probodávaly Justina pohledem. Ihned se na ně omluvně usmál a přál si někam zmizet.

"Můžeme si o tom promluvit doma, dobře, Gusi?"

"Ale já to chci vědět teď! Prosím, strejdo Justine!"

Ty zatracené štěněčí oči, pomyslel si Justin.

"Dobře, Gusi. Co bys rád věděl?" zeptal se a doufal, že to nebude tak zlé.

A fungovalo to jako kouzlo, protože Gus se okamžitě usmál.

"No je tady jedna věc, které opravdu nerozumím a tatínek mi to nechce vysvětlit..."

"Jaká věc?"

"Uh, jsi jiný... myslím tam dole?"

"Um, co?" Justin byl zmatený, oči se mu rozšířily.

"No, ty nemáš vagínu, ale táta říká, že muž musí dát svůj penis ženě do vagíny, aby měli sex... ale ty jsi muž a nemáš vagínu... takže to je opravdu matoucí."

Dobrý bože. Proč se mi zrovna tohle musí teď dít?

Justin si odkašlal. "Um, no... tvůj táta má pravdu ohledně té vagíny a penisu... ale je to trochu jiné pro dva muže, víš?"

"Ale jak přesně?"

"Jsi příliš malý na to, abys to slyšel, Gusi. A možná by ses měl zeptat svého táty."

Prosím, prosím, prosím... zeptej se jeho. Je mi jedno, že mě Brian bude nenávidět. Hlavně mě takhle netrap.

"Říkal jsem ti, že to už jsem udělal! A on mi nechtěl odpovědět... ani mi to ukázat!"

Ježiši Kriste.

"Nemůže ti to ukázat, Gusi... ani já ne."

"Ale můžeš mi to říct."

Tohle dítě je tak vytrvalé. Tak trochu jako já. Což v podstatě znamená, že jsem v hajzlu.

Justin se rozhlédl kolem, doufajíc, že ho nikdo neuslyší, protože si byl celkem jistý, že jinak někdo zavolá policii. Následně se zhluboka nadechl, srdce mu tlouklo jako o život...

"No, on dává svůj penis do mého... um... do mého zadku..."

Justin nemohl uvěřit, že to opravdu řekl. Byl zděšený. A modlil se, aby tohle dítě nebylo traumatizované.

Ale Gus se místo toho začal hystericky smát. "Ale s ním kakáš, strejdo Justine!"

Justin se zasmál taky... ale jeho smích byl spíš zoufalý než cokoliv jiného. "Um, jo, to ano... to je pravda, Gusi... ale zároveň je to místo, kam tvůj tatínek dává svůj penis, když máme sex."

Říct tatínek v téhle větě bylo prostě opravdu špatné.

A Gus byl očividně velmi zmatený. "Ale jak?" zalapal po dechu. "Je to tak malé. A já si nemyslím, že má tatínek takhle malý penis."

Justin hlasitě polkl a mohl cítit pot na svém čele.

"No, to nemá. Ale vejde se, víš... když se dostatečně uvolním... a zároveň používáme nějaké věci, které to usnadňují..."

"Jaké věci?"

Měl bych s ním vůbec tento rozhovor vést? Jsem si jistý, že ne.

"Um, jako gel..."

"Jako ten, co používáš na vlasy?"

Tentokrát se Justin zasmál upřímně. "Ne, ten ne... je to jiný druh. Když ho používáme, je můj zadek víc kluzký, což opravdu hodně pomáhá."

Teď jsem si jistý, že i Brian by mě za tohle zabil.

"Ale nebolí to?"

"Jo, občas ano. Ale je to dobrá bolest."

"Vážně? To je úžasný!"

"Ano, to docela je."

"A jaké jiné věci používáte?"

Kde bych měl vůbec začít? Brianovy prsty. Dildo. Anální kolík. Anální dilatátor.

"Různé druhy hraček... můžu ti o nich říct, až budeš starší."

"Hračky?" Gus překvapeně otevřel pusu. "Miluju hračky! Můžu si je půjčit? Vzal bych je do školy, to by bylo skvělé! Řekl bych svým kamarádům, že je používáte, když..."

Co to... Drahá Matko boží!

"Nemyslím si, že je to dobrý nápad, Gusi."

"Proč ne?"

"Tyhle hračky jsou pro dospělé... pouze pro dospělé."

"Jak to?"

"Prostě jsou."

"A co když vám půjčím jednu z mých? Třeba moje požární auto nebo... nebo moji raketu! Tu mám obzvlášť rád! Je celá ze dřeva a je opravdu tvrdá... takže ji nerozbijete."

Tohle už by opravdu nemohlo být horší.

"Prosím, prosím, strejdo Justine! Slibuju, že to tatínkovi neřeknu!"

Já doufám, že neřekneš živé duši o celé téhle konverzaci.

"Co takhle kdybys nejdřív trochu povyrostl, a pak si o tom můžeme znovu promluvit?"

"Zníš jako táta!"

"Protože tvůj táta má pravdu a já vím, že tomu teď nerozumíš... ale nakonec budeš."

"To je hloupost!"

"Pozor na jazyk, Gusi."

Gus nasadil naštvaný obličej a Justin věděl, že má jen jednu možnost, jak zachránit celou situaci.

"Víš ty co, Gusi? Na další otázku, kterou položíš, upřímně odpovím."

"Vážně?"

"Ano. Slibuju."

Budu toho litovat, co?

"Dobře," Gus se ihned usmál. "Je tu ještě jedna věc, které opravdu nerozumím a která je pro mě ještě víc matoucí..."

Bože, pomoz mi, prosím.

"Jsem jedno ucho."

"No moje maminky mají jenom vagíny, tak jak to ony dělají?"

Justin okamžitě zbělal. Byl naprosto zděšený. Tohle byla poslední kapka.

"Víš co, Gusi? Myslím, že si o těch hračkách můžeme promluvit trochu dřív... třeba dneska večer až dorazíme domů."

"Opravdu?"

"Uhm, jo."

"Jupí! Jsi nejlepší, strejdo Justine!"

Justin se na něj usmál, zatímco přemýšlel o všech způsobech, kterými ho Brian zavraždí.

----

"Nazdar, vy dva. Kde jste tak dlouho?" Brian se postavil, aby dal Justinovi rychlý polibek na uvítanou. "Deb mi už dvakrát volala, začíná být opravdu nasraná..."

"Pozor na jazyk, tati," Gus se uchechtl.

"Promiň. Začíná být opravdu naštvaná," Brian se opravil.

"Ztratil jsem pojem o čase. Zasekli jsme se v parku... Gus si chtěl hrát."

"Ne, nechtěl!" vykřikl Gus.

"Dobře, nechtěl. A měl jsem ho poslechnout, protože jsme skončili u té, um... konverzace..." zašeptal Justin skrz zaťaté zuby.

"Jaké konverzace?" Brian nadzvedl obočí.

"Um, však víš, tu o tom..." Justin udělal, co mohl, aby dokázal vyjádřit zbytek věty svým obličejem, ale Brian to stále nepobíral.

"Strejda Justin mi vysvětloval, jak máte sex, když nemá vagínu," Gus se usmál od ucha k uchu.

Justin zavřel oči. Opravdu to slovo začínal nenávidět.

"Oh," Brian se kousl do rtu, aby nevyprskl smíchy. "A jak to šlo?"

Justin udělal krok blíž k Brianovi, aby ho Gus neslyšel. "Na začátku té konverzace jsem si byl jistý, že Gus bude traumatizovaný... na konci jsem byl já ten, kdo byl traumatizován."

"Takže jste se pobavili?"

"Jo, užil jsem si to. Měl jsem štěstí, že mě nikdo neslyšel... jinak by si pravděpodobně myslel, že jsem nějakej úchyl..."

"No, to tak trochu jsi," Brian se zazubil.

"Pitomče."

Brian se zasmál. "Alespoň už víš, jaké to je mít tuhle konverzaci."

"Oh, ano, absolutně. Hlavně nebuď moc překvapený, když tě požádá o nějakou z našich hraček."

"Cože?"

"No, nabídl mi svoji raketu výměnou za nějakou naši hračku," Justin se usmál ironicky.

"Co jsi mu sakra říkal?"

"Věř mi, nechceš to vědět."

"Zabiju tě, že jo?"

"Nejspíš. Protože jsem mu v podstatě slíbil, že si může jednu půjčit. Bylo to buď to nebo vysvětlit mu, jak mají jeho matky sex."

"Ježiši Kriste. Já tě zabiju."

"Jo, já vím, ale nech si to na později. Nebo nás Debbie zabije oba."

"Pravda. Ale můžu říct jednu věc?"

"Já vím, jsem idiot."

"No, to jsi. Ale chtěl jsem říct, že jsi zatraceně sexy."

Justin se neubránil úsměvu. Následně si ho Brian přitáhl blíž, aby mu mohl zašeptat do ucha.

"A opravdu se nemůžu dočkat, až později rozžhavím tvoji raketu," zaculil se.

Justin se okamžitě rozesmál. "Jsi neuvěřitelný."


No comments:

Post a Comment