Thursday, March 3, 2022

Asking The Big Question

BEZ VAROVÁNÍ

7 letý Gus má otázku pro svého tátu.


Brian seděl u jídelního stolu, četl si noviny a čekal na to, až se Justin probudí, aby mu mohl vyšukat duši z těla... jo, rozhodně by bylo jednodušší ho prostě vzbudit, ale věděl, že je unavený po tom, co celou noc maloval a šukat ho v polospánku by nebyla moc velká zábava, takže mohl jenom čekat. Ale najednou to byl Gus, kdo se vedle něj posadil, dokonce i on byl vzhůru dřív než Justin! Což v podstatě znamenalo, že Brianovy plány byly v hajzlu.

"Jak to, že jsi vzhůru tak brzo, synku?" zeptal se Brian zvědavě.

"Já nevím," Gus pokrčil rameny. "Už jsem prostě nemohl spát."

"Jo, na rozdíl od tvého strejdy Justina," Brian si povzdychl.

Gus se najednou rozesmál, "Mohl jsem ho slyšet chrápat, když jsem byl v koupelně."

"Opravdu?" Brian se uchechtl.

"Jo, bylo to srandovní."

"No, je opravdu unavený tak se ho snaž nevzbudit, dobře?"

"Dobře, tati."

"Máš hlad?"

"Ani ne."

"Tak mi řekni, až ho budeš mít."

Gus se usmál a přikývl. Brian se následně vrátil ke čtení sportovní sekce, ale z koutku oka mohl vidět, jak na něj Gus zírá. Skoro jako kdyby chtěl něco říct, ale nevěděl jak.

"Všechno v pořádku?" Brian se na něj podíval.

"Jo," Gus stydlivě odvrátil pohled.

"Tak teda dobře."

Brian se napil svého kafe, ale nemohl se zbavit pocitu, že se s Gusem něco děje. A bohužel se nemýlil.

"Co je sex, tati?"

A přesně v tu chvíli se Brian začal tím kafem dusit. "Co-cože?"

"Sex! Co to je?"

"Proč... teda jak... nebo spíš, kde jsi to slovo slyšel?"

"Ve škole. Slyšel jsem to říkat moji učitelku, když telefonovala."

Výborný. Kurva výborný.

"Jsem si celkem jistý, že to byl soukromý hovor, Gusi."

Který se měl stát v soukromí a ne před mým synem! Pomyslel si Brian. Měl by tu učitelku nechat vyhodit.

"Ale co to je?"

"Um, no, je to něco, co lidé dělají..."

Něco, co bych já měl dělat právě teď místo tohohle rozhovoru!

"Ale já nechápu, co to je," Gus vypadal smutně a Brian by se skoro i zasmál, kdyby nebyl zděšený.

"Sex je opravdu dobrá věc... kterou doufejme nebudeš dělat, dokud ti nebude 18."

"A ty ji děláš?" Gus lehce zalapal po dechu.

"No... ano." Ve všech možných polohách, pomyslel si Brian a představil si to.

"A strejda Justin?"

"Um, no, ten taky. Ve skutečnosti to děláme spolu," Brian se cítil tak zvláštně, když to říkal. Říkat tohle svému synovi pro něj bylo opravdu nepříjemné.

"Opravdu?" Gus překvapeně otevřel svoji malou pusu.

"Ano."

"Můžu se přidat?" zeptal se dychtivě.

"Bože můj, to ne!"

"Proč?"

"Protože je to něco, co lidé dělají, když... když se... um, no..."

"Když se co?"

Kde je kurva Justin, když ho potřebuju?

Brian nemohl uvěřit tomu, co se chystal říct: "Lidé to dělají, když... když se milují, víš."

"Ty mě nemiluješ?" Gus vypadal, jako že se rozbrečí.

"Samozřejmě, že ano! My oba. Ale my se milujeme trochu jinak."

"Miluješ strejdu Justina jinak, než miluješ mě?"

"No... ano... je to jiný druh lásky. Ale to neznamená, že pro mě nejsi stejně důležitý jako on."

"A jak to děláte?"

"Co myslíš?"

"Sex! Jak děláte sex?"

Prober se sakra, Justine!

"Um, no... to není nic pro tvé uši."

"Proč ne?"

"O tom si můžeme promluvit, až budeš starší."

"Ale říkal jsi, že je to dobrá věc... tak proč to nemůžu vědět teď?" Gus začínal být naštvaný.

"Protože to je mezi mnou a Justinem."

"Jako tajemství?"

"No, ne tak úplně... ale je to něco, co máš mezi sebou a tím, s kým to děláš... je to intimní..."

Kurva. Vážně jsem to slovo právě řekl?

"Až budeš starší, tak to pochopíš, Gusi."

"Ale já to chci vědět teď! Co to je?"

Tvrdohlavý kluk. Jako jeho táta.

Brian se rozhodl, že je na čase dát tomu jiný přístup. "Dobře teda. Něco ti povím. Tak se dělají děti."

Vážně? Ten kluk má prakticky čtyři rodiče a já jsem ten, kdo mu tohle musí vysvětlit?

"Co?" Gus byl v naprostém úžasu. "To je úžasné!"

"No... hádám, že jo."

"Tak jsem byl stvořený já? Tebou a maminkou?"

"No, ne tak úplně."

"Co tím myslíš?"

"Byl jsi stvořený trochu jinak."

"Ale jak?"

Prosím Bože už mě kurva zabij! Ale dobře no... jde se na to...

"Víš, Gusi. Děti se dělají tak, že muž dá svůj penis do vagíny ženy. A následně se sperma od muže a vajíčko od ženy spojí. Ale jelikož tvoje druhá maminka nemá penis, požádaly mě, abych jim dal své sperma, které bylo následně vloženo do břicha tvé maminky. A za devět měsíců jsi byl tady."

Potřebuju drink. Jakože hned.

"Oh," Gus se to všechno očividně snažil pochopit a Brian se děsil, že to bude muset vysvětlit víc. "Takže to znamená, že jsem výjimečný, že ano?"

Brian se nedokázal ubránit úsměvu. "Ano, Gusi, jsi velmi výjimečný."

"Ale..."

"Co?"

"Když se strejdou Justinem máte sex a on nemá vagínu... kam dáváš svůj penis?"

Dobře, nepotřebuju drink. Potřebuju terapii.

"Dobře, Gusi, je na čase, aby sis šel hrát se svými hračkami."

"Ale tys neodpověděl!"

"Zeptej se mě za deset let."

Gusovi se to očividně nelíbilo, ale naštěstí se rozhodl, že je na čase poslechnout svého tátu. Díky bohu, protože Brian už měl skoro infarkt.

No konečně! Pomyslel si Brian, když se Justin konečně ukázal. Ale následně si všiml výrazu v jeho obličeji...

"Jak dlouho jsi poslouchal?" zeptal se.

"Um, no..." Justin se usmál. "Dost dlouho na to, abych věděl, že jsi opravdu skvělý táta."

"Uh-hm. A nenapadlo tě, že bys mi mohl trochu pomoct?"

"No, chtěl jsem, ale pak si začal mluvit o dělání dětí a penisech a vagínách... a já jsem prostě musel poslouchat," zasmál se.

"Skvělý. Jsem rád, že ses pobavil."

"Nebudu lhát, pobavil jsem se. Ale slyšet tě říkat, že lidi mají sex, když se milují, mě přimělo myslet na to..." Justin se naklonil k jeho uchu a zašeptal. "Jak se nemůžu dočkat, až se spolu pomilujeme později."

Brian se kousl do rtu a usmál se. "Ty jsi takový pitomec."

"Ale stejně mě miluješ."

"Jo, ale pro tvoji informaci... budu tě šukat, dokud se neuděláš... později."

"Ještě lepší," Justin na něj mrkl.

"A mezitím můžeš přemýšlet o tom, jak Gusovi vysvětlíš, kam dávám svůj penis, když máme sex."

"Uh..."

"Bav se," Brian se zasmál a políbil ho, než si šel hrát se svým synem.


Konec

No comments:

Post a Comment