Monday, February 14, 2022

Principal's Office

S největší pravděpodobností bude i sequel!🖤😁

BEZ VAROVÁNÍ

Brian s Justinem jsou zavoláni do ředitelny kvůli Gusovi...


"Podělaná Lindsay a Mel... nemůžu uvěřit, že prostě na dva týdny odjely z města a teď se my musíme vypořádat s tímhle..." řekl Brian, vytočený.

"No, slaví svoje výročí, takže..." zdůraznil Justin. "A slíbili jsme jim, že se postaráme o děti. No a tohle je toho bohužel součástí. Navíc je to i náš syn."

"Slaví výročí," Brian si odfrkl. "Zkus šukají a dělají, kdo ví sakra co."

"Myslím, že to vědět nechceš."

Brianův výraz mluvil za vše - byl znechucen představou toho, co spolu dvě lesbičky mohou dělat. "Fuj."

"Říkal jsem ti to," Justin se zasmál. "A pravděpodobně jde o nic... však je to Gus... je to skvělý dítě."

"Jo, ale taky je to můj syn."

"No... to je pravda..." Justin začal mít trochu obavy.

A najednou se konečně otevřely dveře ředitelny. "Děkuji, že jste počkali. Pojďte dovnitř," usmála se ředitelka.

Oba se zvedli ze své židle a zamířili dovnitř. Když za nimi zavřela dveře, byli ještě víc nervózní... skoro jako kdyby to byli oni, kdo něco udělal.

"Děkuji, že jste přišli... Pane Kinney... Pane Taylore..."

"Taky Kinney... Taylor-Kinney přesněji..." Justin se široce usmál.

"Oh, omlouvám se. Prosím, posaďte se."

"Takže, o co jde?" zeptal se Brian zvědavě a tak trochu otráveně. Na dnešní odpoledne měl úplně jiné plány. Plány, které zahrnovaly blonďáka vedle něj a nové vibrační dildo, které koupil. A jen ta myšlenka na to ho přiměla stisknout Justinovo stehno pod stolem. "Byl za školou nebo neudělal úkol nebo co?"

"No, ne tak docela... Váš syn se dneska dostal do rvačky..."

"Pane bože a je v pořádku?" zeptal se Justin ihned.

"A vyhrál?" řekl Brian vážně a nadzvedl obočí.

Justin si odkašlal a vražedně se na něj podíval s otázkou "Děláš si ze mě sakra srandu?" vepsanou ve tváři.

"Oh, omlouvám se... samozřejmě jsem myslel, zda je v pořádku?"

"Má pár modřin, ale nic vážného."

"Díky Bohu," Justin vydechl úlevou.

"A rozdal nějaké rány?" Brian byl zvědavý.

"Proboha," zašeptal Justin a nevěřil, že to Brian opravdu řekl.

A Ředitelka byla očividně taky naprosto zaskočená. "Um, no... jeden z chlapců má monokl a další má rozbitý ret..."

"Chlapců?" vyhrkl Justin. "Ono jich bylo víc? Musel být vyděšený!"

"Ano, byli tři. Z toho, co jsem slyšela, začali ho popichovat kvůli nějaké dívce a on..."

"Holka?" zeptal se Brian zklamaně. "Sakra... hádám, že přeci jen není teplej."

Justin se na něj znovu podíval. "Ale milujeme ho a budeme ho podporovat za všech okolností, že ano, Briane?"

"Um, samozřejmě... nezáleží na tom, co má rád... pták nebo jeskyňka... jediné, na čem záleží, je to, aby byl šťastný..." usmál se na ředitelku a mluvil zcela vážně. "Ale bude muset chodit za tebou pro rady o randění," podíval se na Justina.

"Proč sakra za mnou?"

"Protože nevím ani hovno o jeskyňce... tys ošukal Daphne."

"A tys ošukal Lindsay!"

"To je pravda, ale... takhle jsem o tom nepřemýšlel... představoval jsem si, že je vysoký, svalnatý, sexy frajer s velkým ptá..."Brian spolkl zbytek své věty, když ho Justin praštil do boku.

"Jsem si jistý, že by to ráda slyšela."

"No," Brian pokrčil rameny. "Udělal jsem, co jsem musel."

Ředitelka pouze zalapala po dechu. "Omlouvám se, pánové, ale mohli bychom se vrátit zpátky k vašemu synovi?" zeptala se a očividně se cítila velmi nepříjemně.

"Oh, jasně, promiňte," Justin se usmál omluvně.

"Takže jak už jsem říkala, váš syn se dostal do rvačky a podle všeho to byl on, kdo to začal..."

"Promiňte, ale CO?" vyhrkl Justin.

"Jo, to je můj syn," Brian se usmál hrdě. "Očividně se mu ta holka líbí," mrkl na Justina.

"Mohl bys sklapnout, Briane? Tohle je vážné!"

"Ano, to opravdu je. Mohl by být suspendován," řekla ředitelka. "Ale především, ani nelituje toho, co udělal..."

"Ani to neříkej," zašeptal Justin k Brianovi.

"Žádné výčitky, žádné omluvy... že?" Brian se uchechtl a dostal znovu ránu do boku. "Au!"

"Pane Kinney, váš syn mohl těm chlapcům opravdu vážně ublížit... měl štěstí, že se tak nestalo. A opravdu mě znepokojuje, že si to neuvědomuje..."

"No tak, je to jenom děcko... udělal hloupost... jako každý, když byl puberťák... jsem si jistý, že i vy jste něco udělala."

"Ježiši Kriste," Justin si sjel rukou po obličeji a chtěl zmizet.

"No, nikdy jsem nikoho neuhodila."

"Jo, nevypadáte jako typ, co by někomu naplácal..." další rána do boku. "Pardon, co by někoho zmlátil."

Ředitelka jenom otevřela pusu a znovu zalapala po dechu. "Pane Kinney, chování vašeho syna musí mít následky."

"A následky samozřejmě budou! Spoustu," řekl Justin ihned. "Promluvíme si s ním o tom a omluví se... slibujeme."

"To teda neomluví! Ani nevíme, co ho přimělo k tomu je praštit... možná, že měl dobrý důvod."

"Ale to neznamená, že má váš syn právo někoho uhodit."

"My víme!" Justin se usmál omluvně. "A on to bude vědět taky... znovu už se to nestane."

Ale Brian stále neskončil. "Já si myslím..."

"Zmlkni zatraceně," Justin se neovládl.

"Já jen, že..." Tentokrát Justin pod stolem stiskl jeho koule. "Oh, Bože... sa-sakra."

A následně se Justin naklonil k jeho uchu, "Ještě jedno slovo a utrhnu ti je. Uvědomuješ si, že když ho suspendují, že bude doma v jednom kuse a my pro sebe nebudeme mít vůbec žádný čas?"

"Zatraceně," uvědomil si Brian a podíval se na ředitelku s úsměvem. "Slibujeme, že si s ním promluvíme... a že se omluví."

Ředitelka vypadala zmateně a chvíli byla ticho, zatímco přemýšlela a Briana s Justinem znervózňovala, než konečně řekla: "No, tohle je poprvé, co něco takového udělal... a myslím, že suspendace by mu mohla jen ublížit, protože je opravdu skvělý student... ale bude muset zůstat týden po škole."

"S tím jsem v pohodě," Brian se usmál a věděl, že to znamená, že s Justinem budou mít spoustu času pro sebe a jejich nové dildo.

"A opravdu se to nesmí opakovat."

"Samozřejmě, že ne," ujistil ji Justin.

"Nikdy znovu," doplnil Brian. "A teď už bys mohl přestat mačkat moje zatracené koule?" zašeptal Brian přiškrceně.

"Sakra... promiň," uchechtl se Justin.

No comments:

Post a Comment