Sunday, October 10, 2021

Conversation 11 - Angry Brian

Hádám, že nejsem schopná tuhle sérii nechat u ledu, když se k ní pořád tak vracím, ale stala se mi taková věc, která mě k tomu prostě inspirovala... a myslím, že Vám to asi zas tak vadit nebude😁


BEZ VAROVÁNÍ

Justin má pro Briana nemilou zprávu...


LittleTwat: Briane?

Honey❤: Copak, Sunshine?🙃

LittleTwat: Já jen... miluješ mě, že ano? Víc než cokoliv?😚

Honey❤: Fuck... 

Honey❤: Co jsi sakra udělal???

LittleTwat: No dovol! Proč musíš automaticky předpokládat, že jsem něco udělal?

LittleTwat: Ta nehoráznost!

Honey❤: Justine...

Honey❤: Máš tři vteřiny na to, abys mi odpověděl nebo se neznám

LittleTwat: 😬

LittleTwat: Okey... fajn...

LittleTwat: Já jsem...

LittleTwat: Tak trochu jsem rozbil...

Honey❤: JUSTINE!!!

LittleTwat: Já jsem opravdu nechtěl! Byla to nehoda!

LittleTwat: Nebo teda tak trochu úmysl, ale výsledek byl úplně jiný než jsem si myslel, že bude

Honey❤: Řekni mi okamžitě, co jsi rozbil nebo se seberu, přijedu domů a vlastnoručně tě uškrtím!

LittleTwat: To uděláš tak asi tak jako tak, takže...🙄

Honey❤: Taylore!

LittleTwat: O-ou, přijmení, hádám, že jsem v pořádném maléru😬

Honey❤: A budeš ještě ve větším, pokud mi neřekneš, co za cennost jsi mi rozbil a jelikož si cením všeho, co vlastním, jsem si celkem jistý, že se nedožiješ zítřejšího východu slunce...

LittleTwat: Na to mě až moc miluješ... nevěděl bys, co si beze mě počít!

Honey❤: Zvládal jsem bez tebe 29 let svého života, jsem si jistý, že bych přežil...

LittleTwat: To je tak kruté!

LittleTwat: Jak něco takového vůbec dokážeš říct?🥺
 
Honey❤: Snadno

Honey❤: A teď mluv!

LittleTwat: 😑

LittleTwat: Uh... tvůj pracovní notebook... tak nějak jsem ti ho chtěl vylepšit a stáhnout ti nějaké aktualizace a prostě...

LittleTwat: Už tři hodiny se tam jenom točí kolečko😶

Honey❤: Já tě zabiju

Honey❤: Já tě sakra zabiju!

Honey❤: Kolikrát jsem ti říkal ať na ten notebook nesaháš... že tam mám samé důležité věci!!!?

LittleTwat: Já vím já vím... ale chtěl jsem stáhnout nějaké filmy a svůj notebook jsem si zapomněl u Daphne

Honey❤: A jednodušší bylo zmrzačit ten můj než si pro něj dojít? Uvědomuješ si, kolik prezentací tam mám připravených? A nejen těch!

LittleTwat: Fakt jsem ho chtěl jenom aktualizovat... víš ty vůbec, kolik aktualizací si ignoroval?

Honey❤: A kam přesně vedlo to, že si je tam stáhnul, ty génie?

LittleTwat: Já fakt nechtěl

LittleTwat: Vynahradím ti to

LittleTwat: Vykouření kolik jenom chceš!

Honey❤: To by tvoje čelist nemusela vydržet

LittleTwat: Mám ještě dvě ruce... a hbitý jazyk😎

Honey❤: Budeš mi to vynahrazovat do konce svého života

LittleTwat: A bude mi ctí🖤

Honey❤: Připrav se na dlouhé pracovní noci, kdy bude na tvém programu moje slastné uspokojení😈

LittleTwat: Samozřejmě😋

LittleTwat: Budeš se svíjet rozkoší...

LittleTwat: Oh, počkat

LittleTwat: Pane bože!

LittleTwat: Už to funguje!!!

Honey❤: Co?

LittleTwat: Notebook... už se načetla plocha! Vše zachráněno!

Honey❤: Máš z prdele kliku, víš to?

LittleTwat: Vím

LittleTwat: Ale hádám, že dlouhé pracovní noci se ruší🙄

Honey❤: COŽE???

No comments:

Post a Comment