Friday, July 16, 2021

RANDY HARRISON | gallery update

Absolutně nechápu, proč mi tohle ještě teď leží v archivu vzhledem k tomu, že jsem to psala už někdy v DUBNU! Tudíž už tomu nemůžu ani říkat nové fotky, ale spíš staronové, nicméně to nemění nic na faktu, že jsou skvělé!😍

Vůbec se mi nechce věřit, že už je to rok od posledních fotek s Randym, ten čas fakt tak šíleně letí a očividně o to víc, když ve světě řádí pandemie, kvůli níž právě žádné nové fotky nebyly... ale Randy nejen, že konečně zase hraje v divadelní hře, na kterou s kolegy nacvičuje na posledních dvou fotkách, ale dokonce asi dostal i chuť se více ukazovat, haha.🤗🤭 A udělal mi tím samozřejmě moc velkou radost, kochat se jeho fotkami je prostě slast pro oči... ten chlap jednoduše "stárne" do krásy a je tak zatraceně sexy a roztomilý zároveň, že to snad ani není možný.😍

image host image host image host image host
image host image host image host image host

Ať už jsou Brian s Justinem dneska kdekoliv, věřím, že si sebe navzájem opravdu hodně užívají a že Brian nemůže držet ruce od svého Sunshine... já bych totiž taky nemohla, občas mám chuť Randyho prostě unést a už ho nikdy nepustit (ano, hrabe mi - za to může tohle období😅)... ale už to radši nebudu okecávat, tak ať se Vám fotky taky líbí🥰

No comments:

Post a Comment