Tuesday, July 30, 2019

QUEER AS FOLK REUNION 2019

Všechny Vás dnes zdravím s touto báječnou zprávou, kterou zas už nějakou chvilku vstřebávám😁 Stejně jako tomu bylo loni o prázdninách, tak i letos dojde k setkání herců z Queer as Folk. Ta zpráva by byla přímo dokonalá, kdyby tam byli stejně jako minule, úplně všichni, jenže tak to bohužel nebude (i když třeba se to ještě změní, kdo ví), avšak to nemění nic na tom, že jsem nadšená😍

Takže těmi, kdo se toho zúčastní, jsou MICHELLE CLUNIE (Melanie), ROBERT GANT (Ben), SHARON GLESS (Debbie), GALE HAROLD (Brian), SCOTT LOWELL (Ted) a PETER PAIGE (Emmett).

Je mi strašně líto, že tam nebude RANDY, protože bych ho moc ráda viděla s Galem, strašně dlouho nebyla žádná jejich společná fotka, za kterou bych snad už i vraždila🙈😅 Stejně tak THEA a HAL tam budou chybět, přeci jen je všechny beru jako jednu velkou rodinu, ať už mezi některými byli dřív nějaké neshody, takže je škoda, že se toho nezúčastní všichni, ale opět - třeba se nějaký zázrak ještě stane!

Celebration Presents Fundraising Event CELEBRATING BRUNCH: A QUEER AS FOLK  Reunion

Jinak k tomu má dojít 25. srpna, což je v neděli a věřím, že potom bude k mání opět nějaká série nových fotek a třeba i nějaké video jako loni a já opět budu mít menší infarkt, na což se moc těším, protože mi za to stojí!😅 Mít tu možnost, tak bez ohledu na to, kolik by to stálo, bych se tam hnedka vydala, abych se toho mohla zúčastnit, ale bohužel no... ale co, však srdcem tam budu s nimi!😁

Tak snad jsem Vám touto zprávou taky trochu zlepšila den!

#QUEERASFOLKREUNION2019

No comments:

Post a Comment