Monday, July 29, 2019

Magic Seeds and Invisible Zippers… by 7Wildwaysup

Magic Seeds and Invisible Zippers… by 7Wildwaysup

Tak jsem se rozhodla, že překlady zatím budu zveřejňovat bez odkazu na originální povídku, snad se autorky nebudou zlobit, ale bohužel to teď jinak nejde, jelikož by blog byl několik dnů jinak prázdný, protože toho mám teď hodně :/

Takže si užijte čtení


VAROVÁNÍ: náznak M-Pregu

Gus vysvětluje Brianovi zákonitosti života...

"Tati, já vím, odkud se berou děti."

"Víš?"

"Jop, a přišel jsem na to všechno úplně sám."

"Oh?"

"Jo, jsem opravdu chytrý."

Brian se uchechtne, "Jo, vsadím se, že jsi."

"Jo, viděl jsem tebe a Justyho..."

"Cožeto?"

Kurva fix! Brian se přikrčí, jak očekává, co z Guse vypadne.

"Ah, no. Vzbudil jsem a šel jsem si pro sklenici vody, když jsem viděl vás dva na pohovce. Justy dával pusinky na tvůj penis."


"Viděl jsi nás?"

"Jop, a pamatuju si, že děti pochází z tvého penisu."

"Chápu..."

Ach Bože, pomoz mi, prosím tě. Proč musí Justin spát vždycky, když Gus začne mluvit o věcech jako je tahle? On je o tolik lepší ve vysvětlování těhle věcí.

"Takže jsem usoudil, že musíš mít magická semínka, které Justy spolkne, a miminko se zaklíčí v jeho bříšku a začne růst."

Brian na něj pouze užasle hleděl, s pusou dokořán.

"Nojo, a potom, až bude čas, vezmeš Justyho k panu doktorovi, a ten otevře neviditelný zip. Tak ti dají miminko, aby sis ho mohl vzít domů."

"Takže to všechno spočívá v magických semínkách a neviditelných zipech?"

"Jop! Teda, kromě tebe, tati. Pan doktor to asi nemohl udělat úplně neviditelným po té, co se Jamie narodil. Vidíš, stále je tady trochu červená čára."

Gus s Brianem nyní kontrolují Brianovu jizvu na jeho břiše z císařského řezu.

"Wow, jsi opravdu chytrý!"

"Jo! Jsem genius, tati!"

Brian si nemohl pomoct a uculil se na svého syna, pomyslel si, že je naprosto k sežrání, víc než to je vůbec možno popsat slovy.

"Víš, většina chlapců se nedozví o tom, jak děti přicházejí na svět, dokud nejsou o něco starší, takže nikomu neřekneme o tom, na co jsi přišel."

"Dobře, tati. Ale nemyslíš, že bychom to měli říct Justymu? Vsadím se, že se diví, jak se miminko dostalo do jeho bříška."

Brian se natáhnul a vtáhne Guse do náruče. Miluje, jak je pro něj život jednoduchý, a přeje si, aby to tak i zůstalo.

"Neboj se. Já mu dám vědět."


***************************************
PROSÍM O HODNOCENÍ! 😇

Odkaz na povídku: bude doplněn později :)

No comments:

Post a Comment